Achizitie publica - Serviciu privind elaborarea unui studiu si a unei aplicatii pentru un sistem de protectie la lucrari si cresterea electrosecuritatii in domeniul lucrarilor la inalta tensiune, in instalatii electrice inteligente, in cadrul S.C. F.D.E.E. Electrica Distribu
Detaliu pentru invitatia numarul 340415
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340415/04.12.2012
Denumire contract: Serviciu privind elaborarea unui studiu si a unei aplicatii pentru un sistem de protectie la lucrari si cresterea electrosecuritatii in domeniul lucrarilor la inalta tensiune, in instalatii electrice inteligente, in cadrul S.C. F.D.E.E. Electrica Distributie Muntenia Nord.S.A.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.Cod fiscal: RO14506181, Adresa: STR. MARASESTI NR. 44, Ploiesti, Telefon: 0244405305, 0244405199, 0244405001, 0244405306, 0722590038, Fax: 0244405304, 0244405004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MARASESTI NR. 44, Ploiesti, Romania, cod postal: 100024, telefon: +40 244405001/5350, fax: +40 244405354/5004, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, Ploiesti str.Marasesti nr.44
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciu privind elaborarea unui studiu si a unei aplicatii pentru un sistem de protectie la lucrari si cresterea electrosecuritatii in domeniul lucrarilor la inalta tensiune, in instalatii electrice inteligente, in cadrul S.C. F.D.E.E. Electrica Distributie Muntenia Nord.S.A.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie unui: Serviciu privind elaborarea unui studiu si a unei aplicatii pentru un sistem de protectie la lucrari si cresterea electrosecuritatii in domeniul lucrarilor la inalta tensiune, in instalatii electrice inteligente, in cadrul S.C. F.D.E.E. Electrica Distributie Muntenia Nord.S.A.
II.1.6) CPV: 71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 45, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de: 900 lei, pentru IMM = 450 leiPerioada de valabilitate ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?;Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b) ordin de plata in contulorganizatorului: S.C. F .D.E.E. Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.Banca Comerciala Romana ? Sucursala Ploiesti RO 08RNCB0205009977340001c) plata in numerar la casieria organizatorului, conform prevederilor legaleIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, conf. art. 87 din HG925/2006, actualizata .Nota: Restituirea garantiei de participare se va face conf. art.88/HG925/2006, actualizata, in baza cererii depuse de catre ofertant, la sediul organizatorului (Formularul 4.3 din Sectiunea Formulare), cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5 % din valoarea de atribuire a contractului, fara TVAMod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii : - garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.scrisoarea de garantie bancara ? de regula (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se va constitui anterior perfectarii contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprieraspundere , in temeiul art.180 din OUG 34/2006, actualizata, privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original, semnata si stampilataDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Declaratie pe proprieraspundere , in temeiul art.181 din OUG 34/2006, actualizata, completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare. ? in original, semnata si stampilataDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) indice 1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute in acest capitol, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010Se va prezenta Formularul 4 completat, semnat si stampilat ? in original4.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006- actualizata, Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Se va prezenta Formularul 5 completat, semnat si stampilat ? in originalNota: Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69 indice 1, din O.U.G. nr. 34/2006, va prezentam lista cutoate persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): 1. Darius Dumitru Mesca, Director general2. Gabriela Blagoi, Director directieeconomica3. Constantin Coman, Director directie distributie4. Valentin Branescu, Director directie tehnica 110kV5. Ion Preda, Director directie control, reglementare si comunicare6. Gabriel Gheorghe, Director directie dezvoltare5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? Formular tip emis de autoritatile competente.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din aceste documente trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ? Formular tip emis de autoritatile competente.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din aceste documente trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr. 1. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca la calificare acest document a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?)Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Exp.simil.Cerinta nr.1.Lista a princ.prest. de serv.simil.efect.in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prest., benef., indif. daca acestia din urma sunt autorit.contr.sau clienti privati.Prest.de serv.efect.se confirma prin prezent.unor certif./docum.emise sau contrasemnate de o autorit.ori de catre clientul privat benef.Ofertantul trebuie sa prezinte unul/mai multe contr.simil. (efect.in ultimii 3 ani).Suma val. incluse in contr.prezent.de catre op. ec. ca dovada a exp.lui simil., sa fie egala sau mai marede: 40.000 lei.In cazul in care, oferta este depusa in asociere, fiecare asoc.va prezenta docum. mentionat, iar nivelul ?exp. simil.?se va considera cel cumulat.Se va completa si depune, in original, Form.C2 din Sect. Form. (Se vor anexa in copie contr.la care se face ref.).Se voranexarecomand.emise de benef.la care se face referire in Anexa Form. C2, ele fiindpt. contr.simil. prezent. incopie.Pt.echiv.se va tine cont de cursul anual lei/valuta comunic.de BNR. Cerinta nr. 1Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul romanISO 9001:2008sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este publicata in SEAP, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 10:52