Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciul de « Publicare in presa scrisa pe anul 2014 »


Detaliu pentru invitatia numarul 356429
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Deva
Numar invitatie: 356429/11.12.2013
Denumire contract: Serviciulde« Publicare in presa scrisa pe anul 2014 »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: +40 254213435, Fax: +40 254226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254213435, fax: +40 254226176, persoana de contact: Petru Marginean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Deva
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciulde« Publicare in presa scrisa pe anul 2014 »
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciulde« Publicare in presa scrisa pe anul 2014 »
II.1.6) CPV: 92400000-5 - Servicii de agentii de presa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: - 2.800 leiIn situatia in care ofertantul este IMM, in cf L346/2004, acesta are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM alaturi de dovada constituirii garantiei de part si va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de part, respectiv de 1400 lei.In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM alaturi de dovada constituirii garantiei de part.Garantia de part se constituie cf art 86, alin 1/ HG 925/2006 prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta sauprin virament bancar in contul RO83.TREZ.3665.006X.XX00.0122, deschis la Trezoreria Deva. Seprezinta ordinul de plata confirmat debanca emitenta;In orice situatie, dovada constituirii garantie de part trebuie sa fie prezentata celmai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de part va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Data pentru care se calculeaza echivalenta leu/euro este cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare in SEAP.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de part va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia pentru participare se pierdecf. Prevederilor legale.Modul de restituire a garantiei pentru part: cf art.88 din H.G. 925/2006, .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) sau alin (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.? Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.? Garantia de buna executie se elibereaza/restituie astfel : - autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92, alin (2), din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;? In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, respectiv 5% din pretul contractuluifara T.V.A..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. 1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006( formular anexat).2. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006( formular anexat).3. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( formular anexat);4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006( formular anexat). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1 -Primar Petru Marginean , 2 ? Viceprimar MariusSurgent Gheorghe, 3 ? Viceprimar Mos Ovidiu, 4 ? Administrator Public Mihai Mica, 5- Secretarul municipiului Sarbu Laura, 6- Director Economic Nicula Viorica, 7- Director Tehnic Cosmin Vasile , 8 - Director tehnic adj. Mircea Davidescu , 9 ? Sef Serviciu Financiar Contabilitate-Nutu Silviana, - Comisia de evaluare :10-Mihaiela Petrica , 11-Chinci Laura, 12-Rachita Ciprian, 13- Iscru Melania, 14- Stanescu Adrian, 15- Vasiu Tiberiu, Consilieri locali :16- Ardelean Nelu, 17- Birau Mircea Catalin, 18- Borca Tiberiu-Mircea, 19- Coroiu Tiberiu, 20-Cristescu Ion, 21-David Ioan, 22- Demeter Ioan, 23- Franc Oana Elisabeta, 24- Hanzi Stan, 25-Kovacs Francisc, 26-Morar Nicolae Marcel , 27- Muntean Marian , 28- Oprisiu Corina Violeta , 29-Panduru Carol , 30-Pogocsan Ferdinand Zoltan, 31- Stanila Ioan , 32- Takacs Iosif, 33- Tonea Vasile , .5. Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul". Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare6. 6.Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul". Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minim 200.000 leiIn situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% la cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista aprincipalelor servicii prestate din ultimii 3 ani, Din lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani se va prezenta cel putin un contract care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare egala sau mai mare de 140.000 lei fara TVAPentru a face dovada experientei profesionale ofertantul va prezenta contractul sau copii dupa partile relevante ale contractului (parti implicate, obiect/tip servicii, pret/valoare, stampile, semnaturi, recomandare/certificat constatator din partea beneficiarului, si documente edificatoare din partea beneficiarului dincare sa reiasa ca serviciile solicitate au fost duse la bun sfarsit Standarde de asigurare a calitatii Prezentarea certificatului ISO 9001:2008 - sistemul de management al calitatii sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta ceritificate/documente relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contractSe va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor in domeniul similar obiectului prezentului contract.Acest Certificat se va prezenta in copie, semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Prin echivalent se intelege, acceptarea din partea autoritatii contractante certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.(in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii)Nu se accepta ofertanti in curs de certificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2013 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer