Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciul de evaluare a activelor SC ELECTROCENTRALE BUCURESTI SA in vederea divizarii societatii, in conformitate cu Memorandumul aprobat in sedinta Guvernului Romaniei din data de 27.03.2013 privind ?realizarea Serviciilor Publice de alimentare cu ene


Detaliu pentru invitatia numarul 353234
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Electrocentrale Bucuresti S.A.
Numar invitatie: 353234/30.08.2013
Denumire contract: Serviciuldeevaluare a activelor SC ELECTROCENTRALE BUCURESTI SA in vederea divizarii societatii, in conformitate cu Memorandumul aprobat in sedinta Guvernului Romaniei din data de 27.03.2013 privind ?realizarea Serviciilor Publice de alimentare cu energie termica prin sistem de alimentare centralizata cu energie termica integrat (SACET) in Municipiul Bucuresti si Municipiul Constanta?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 227, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 212751476, Fax: +40 212751406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP, www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Electricitate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciuldeevaluare a activelor SC ELECTROCENTRALE BUCURESTI SA in vederea divizarii societatii, in conformitate cu Memorandumul aprobat in sedinta Guvernului Romaniei din data de 27.03.2013 privind ?realizarea Serviciilor Publice de alimentare cu energie termica prin sistem de alimentare centralizata cu energie termica integrat (SACET) in Municipiul Bucuresti si Municipiul Constanta?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciuldeevaluare a activelor SC ELECTROCENTRALE BUCURESTI SA in vederea divizarii societatii, in conformitate cu Memorandumul aprobat in sedinta Guvernului Romaniei din data de 27.03.2013 privind ?realizarea Serviciilor Publice de alimentare cu energie termica prin sistem de alimentare centralizata cu energie termica integrat (SACET) in Municipiul Bucuresti si Municipiul Constanta?
II.1.6) CPV: 79212110-7 - Servicii de evaluare a guvernantei corporative (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 1760 leib) Contul de virament pentru garantia de particip. in lei este RO 47 CECE B 300 01 RON 206 3818 deschis la CEC BANK SA, iar pentru euro este RO53 BRDE 450 SV 057 3073 4500 deschis la BRD GSG SMCC. (echiv. leu/valuta (euro) curs BNR valabil la data de 06.08.2013)c)Perioada de valabilitate :60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.d)Mod de constituire : Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria ELCEN. In cazul constituirii prin ordin de plata sau fila cec acestea vor fi confirmate de catre banca emitenta cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care dovedeste constituirea gar.de particip, se va introduce in oferta prezentata in SEAP ca document scanat, semnat cu semnatura electronica.In cazul alegerii instrumentului de garantare, acesta se va depune in original si la sediul ELCEN cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.Restituirea garantiei de particip. se va face pe baza Form.1 care va fi prezentat la ofertare.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economiciGarantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie: 5% din val.contractului, fara TVA (2, 5% puntru IMM-uri, conform declaratie de incadrare in categoria IMM).Mod de constituire: ? prin scris.de garantie bancara/instr.de garantare (in original) de la banca la care face operatiuni/societate de asigurari, conform Formularului 9 (orientativ) - in cazul utilizarii instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari continutul modelului de scrisoare de garantie bancara se va adapta corespunzator? prin depunerea la casieria achizitorului, in numerar.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinatorin cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181- Se va prezenta Formularul 4. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator daca acesta este declarat in oferta; caz in care se vor avea in vedere situatiile prevazute la lit. a, c si d din Formularul 4.3. Declaratie privind propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta Formularul 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 - Se va prezenta Formularul 6. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator si/sau subcontractantin cazul in care sustinatorul si/sau subcontractantul sunt declarati in oferta.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul ELCEN sunt : Dan Stefan Cetacli ? Director General ELCENMarcel Vilca ? Presedinte al comisiei de evaluare cu drept de votSorin Vasilescu ? membru al comisiei de evaluareIleana Basescu ? membru al comisiei de evaluareMihai Volf? membru al comisiei de evaluareAnca Ordean ? membru al comisiei de evaluareNeculae Vrabie ? membru al comisiei de evaluareRoxana Kedei ? membru de rezerva al comisiei de evaluareIboica Moldovan ? membru de rezerva al comisiei de evaluareFlorin Gheorghe ? membru de rezerva al comisiei de evaluareIoana Untila ? Sef Birou Contracte 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente2. Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalObservatie : In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducereaautorizata si legalizata in limba romanaDupa finalizarea licitatiei electronice autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte la sediul autoritatii contractante aceste documente in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociereaAcord de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatieiDaca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale pana la data incheierii contractului de achizitie publica.In cazul asocierii, indeplinirea conditiilor de calificare prevazute la cap.III.2.1.a) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati iar la III.2.3.b) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati pentru partea din contract pe care o realizeaza.., Informatii privind subcontractantii: se vor prezenta acordurile de subcontractare si ponderea pe care o au acestia la indeplinirea contractului, Informatii privind personalul de specialitate de care dispune ofertantulSe va prezenta Formularul 11 completat corespunzator din care sa reiasa: - informatii referitoare la studiile, pregatirea si calificarea personalului angajat si responsabil direct de indeplinirea contractului. Conditia minima pentru calificare este : Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta copii ale urmatoarelor autorizari/atestari aflate in termenul de valabilitate (in conformitate cu OG 24/2011, aprobata prin Legea nr. 99/2013): - Certificat acreditare ANEVAR si legitimatie ANEVAR vizata la zi pentru specializarile: evaluarea proprietatilor imobiliare si evaluarea intreprinderii pentru personalul responsabil cu derularea contractului-Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va prezenta dovada asigurarii de risc profesional pentru personalul necesar realizarii contractului, Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani: se vor prezenta principalele contracte de servicii de evaluare, prestate la societati romanesti sau straine din domeniul termoenergetic in ultimii 3 ani, din care cel putin un contract care sa faca obiectul evaluarii unei termocentrale de capacitate instalata de minim 25 MW (Anexa 1 la Formularul 7). Pentruacel / acelecontract / contracte se vor prezenta: - recomandari de la Beneficiari si/sau alte documente de receptie care sa confirme indeplinirea contractelor;
- fisa experienta similara, completata corespunzator (Anexa 2 la Formularul 7)Recomandarile de buna executie a contractelor trebuie sa fie emise, inregistrate, semnate de beneficiarii acestor servicii Certificat ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer