Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciul de DIRIGENTIE DE SANTIER la obiectivul Reabilitarea si refunctionalizarea spatiului public din zona parcului I.C.Bratianu, Deva, jud.Hunedoara?


Detaliu pentru invitatia numarul 356840
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Deva
Numar invitatie: 356840/09.01.2014
Denumire contract: Serviciul deDIRIGENTIE DE SANTIER laobiectivul Reabilitarea si refunctionalizarea spatiului public din zona parcului I.C.Bratianu, Deva, jud.Hunedoara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: +40 254213435, Fax: +40 254226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254210072, fax: +40 254210072, persoana de contact: Petru Marginean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Deva
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul deDIRIGENTIE DE SANTIER laobiectivul Reabilitarea si refunctionalizarea spatiului public din zona parcului I.C.Bratianu, Deva, jud.Hunedoara?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Exercitarea atributiunilor de diriginte de santier pentru construc?ia unui pasaj rutier subteran, a unei parcari subterane, revitalizarea zonei pietonale din zona parcului I.C. Bratianu, municipiul Deva, refacerea ?i racordarea obiectivului la reteaua de utilitati .
II.1.6) CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare estede 5120 lei.Modul de const. prin instrument de garantare emis in conditiile legii, de catre o societate bancara ori deo societate de asigurari, care se va prezenta in original sau prin vir. bancar si se va folosi contul nostru: RO83.TREZ.3665.006X.XX00.0122- Trezoreria Deva, cod fiscal4374393.- Data pt. care se determina echivalenta leu/alta valuta, curs BNR : data publicarii invitatiei de participare.In cazul intepr. mici si mijlocii cuamtumul garantiei de part. solicitat va fi redus la jumatate.In conditiile prevazute la art. 2781 , alin.1, lit.a din OUG 34/2006 autoritatea va retine 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA , respectiv 2.560 lei.Garantia de part. se restituie cu resp. prevederilor legale. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei, de la termenul limita de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Formular anexat2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Formular anexat)3 Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Formular anexat4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Formular anexatPentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Petru Marginean ? Primar, Surgent Marius ? Viceprimar, Mos Ovidiu ? Viceprimar, Mica Mihai ? Administrator Public; Laura Sarbu ? Secretar; Nicula Viorica ? Director economic, Cosmin Vasile ? Director tehnic, Davidescu Mircea ? Director tehnic adj., Nutu Silviana-Sef Serviciu Financiar Contabilitate, Comisia de evaluare: Petrica Mihaiela ? Responsabil achizitii publice, Alexandru Vlad , Rachita Ciprian, Adrian Stanescu , Nicolae Marginean, Radu Luminita , Consilieri locali : Ardelean Nelu, Birau Mircea Catalin, Borca Tiberiu-Mircea, Coroiu Tiberiu, Cristescu Ion, David Ioan, Demeter Ioan, Franc Oana Elisabeta, - Hanzi Stan, Kovacs Francisc, Morar Nicolae Marcel , Muntean Marian , Oprisiu Corina Violeta , Panduru Carol , Pogocsan Ferdinand Zoltan, Stanila Ioan , Takacs Iosif, Tonea Vasile.5. Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul". Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare6. 6.Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul". Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractuluipe ultimii 3 ani, Conditie de calificare: Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractuluiin ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fiede minim 300.000 lei .1.Se va prezentaformular anexatdin care sa reiasa media cifrei de afaceri in domeniul obiectului contractului, a ofertantului pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) ce trebuie sa fie de minim 300.000 lei; Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit dupa caz, sau orice alte documente echivalente.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% la cifra de afaceri.In cazul unei asocieri, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatorieconomici incadrati in categoria IMM, pentru a beneficia de reducerea cifrei de afaceri de 50%, conform Legii nr.346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informa?ii privind asocia?ii (dupa caz)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obliga?i sa i?i legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata ca?tigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006., Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, inten?ia sa o subcontractezeIn cazul in care operatorul economic inten?ioneaza sa subcontracteze o parte/par?i din contract acesta are obliga?ia de a prezenta : - declara?ia privind subcontractantul/subcontractantii, par?ile din contract pe care acesta/ace?tia urmeaza sa le indeplineasca ?i datele de recunoa?tere ale acestuia/acestora, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciiCondi?ie de calificare : Prezentarea de catre ofertant a personalului autorizat responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, persoanele care desfasoara activitatea de dirigentie de santier sa fie autorizate/atestate conf.Ordin nr.1496/2011, in urmatoarele domenii: a) in domeniul 3 ? Drumuri, poduri, tunele, pistede aviatie, transport pe cablu, subdomeniul 3.3 de inters local ? un specialist; (a indeplini si calitatea de Team Leader) ;b)in domeniul 2 ? Constructii civile, industriale, si agricole, subdomeniul 2.3 categoria de importanta B - un specialistc) in domeniul 9 ? Retele, subdomeniul 9.1. retele electrice ? un specialistd) in domeniul 9 ? Retelesubdomeniul 9.2. retele termice si sanitare ? un specialist ;e) in domeniul 9 ? Retele, subdomeniul 9.3. retele de telecomunicatii ; ? un specialistf) in domeniul 9 ? Retele, subdomeniul 9.4. retele de gaze naturale ;? un specialistIn sustinerea capacitatii profesionale pentru personalul nominalizat se solicita prezentarea urmatoarelor documente: -Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca personalul propus nu este angajat al ofertantului) in original, semnat si datat;
- autorizatie emisa in condi?iile legii de catre entitatea juridica competenta a statului in care ofertantul este rezident, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie conforma cu originalul, ;NOTA: Se va prezenta pentru fiecare domeniu in parte cate un specialist., O lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru a fi calificat ofertantul are obligatia de a demonstra ca a prestat servicii similare la nivelul a cel putin 1contract max. 4 contracte a carui/ caror valoare cumulata a fost min. 250.000lei fara TVA.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazulin care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform SR EN ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.2008.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2014 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer