Achizitie publica - Serviciul de dirigentie de santier pentru urmarirea si verificarea executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii ? Promenada Turistica Mamaia?- cod SMIS 38607
Detaliu pentru invitatia numarul 347625
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347625/30.05.2013
Denumire contract: Serviciul dedirigentie de santier pentruurmarirea si verificarea executieilucrarilor aferente obiectivului de investitii ? Promenada Turistica Mamaia?- cod SMIS 38607
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488924, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Constanta, sediul din B-dul Tomis nr.51, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul dedirigentie de santier pentruurmarirea si verificarea executieilucrarilor aferente obiectivului de investitii ? Promenada Turistica Mamaia?- cod SMIS 38607
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dirigentie de santier pentruurmarirea si verificarea executieilucrarilor aferente obiectivului de investitii ?Promenada Turistica Mamaia?- cod SMIS 38607.NOTA: Conform Devizului General elaborat de proiectant, la valoarea serviciului de dirigentie nu s-a aplicat cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 467, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip: 9000 lei.Perioada valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei. Modul de const a garantiei de participare: 1. Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 9000 lei, valabil pentru o per de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertei stabilit in invitatia de participare. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art. 87 alin (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 4247.09 lei, calculata conf prev art. 278^1 alin. (1) lit. b) din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ulterioare, in cazurile prevazute laart278^1 alin 1, 2, 3. Prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631). IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Nota: Dovada const garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior. In orice situatie, dovada const garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor. Echivalenta leu/alta valuta: curs leu/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art 90 alin (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va completa si prezenta in original formularul din sectiunea Modele de formulare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceast certificat (fiecare membru al asocierii)Cerinta 2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele de formulare, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia. Acest tabel se anexeaza declaratiei semnat si stampilat pe fiecare pagina.ANEXAMAZARE RADU STEFAN Primar, FAGADAU DECEBAL Viceprimar, STAN GABRIEL Viceprimar, ENACHE MARCELA Secretar Municipiu, RACU CONSTANTIN Director executiv, DINESCU FULVIA Dir. executiv adjunct, MERLA VIORICA ANI Director executiv - membru comisie de evaluare STAN MIHAELA Dir. executiv adjunct - membru comisie de evaluare, PILAT IONEL Director executiv, TANASE LUIZA ELENA Arhitect Sef, DOSPINESCU DANIELA RAMONA Director executiv, MARICA ION Director executiv, NANU DANIELA Dir. executiv adjunct, FRIGIOIU MARCELA Director executiv , GHEORGHE GEORGETA Dir. executiv adjunct, BABUS CONSTANTIN Director executiv, PRIPISI IONUT Dir. executiv adjunct, TRASCA AURORA Director executiv, GHEONDEA DOINA Dir. executiv adjunct, STAMAT ADRIANA Director executiv, MUNTEANU PETRICA Director executiv, VELICA ECATERINA Dir. executiv adjunct, POPESCU CARMINA IONELA Sef serviciu, ANDRUSCA MARIA CARMEN Sef serviciu, BALTAG DAN Sef serviciu, BARDASU OCTAVIA Sef serviciu, BORALI VEAVEGHIUL Sef serviciu - membru comisie de evfaluare, presedinte comisie de evaluare, BRATU FELIX Sef.birou, BRATU DANIEL Director executiv adj, CONSTANTIN NICOLETA Sef serviciu, COMAN GHEORGHE Sef serviciu, CRACIUN ANA RODICA Sef serviciu, DUMITRU IONUT Sef serviciu, DUDAS DEZIDERIU Sef serviciu, DOBRE OANA Sef serviciu, DRECSAN DANIELA Sef serviciu, DUDAS CAMELIA Sef serviciu, PETCU LENUTA Sef serviciu, ENE SANZIANA Sef serviciu, FLORESCU NICOLETA Sef serviciu, HARPALETE DORU Sef serviciu, ITOAFA CRISTINA LAURENTIA Sef serviciu, LACIU MADALINA Director executiv, LIUTA MIHAELA Sef serviciu, DANCU ANTUANELA Sef serviciu, MIHAI MIHAELA Sef birou, MUTALAP GHIULNIHAL Sef serv., presedinte comisie de evaluare, MUNTEANU JENICA EUGENIA Sef serviciu, NUTU NICOLAI Sef serviciu, PATRASCU LIVIU Sef serviciu, PATRUTOIU MIHAELA Sef serviciu, PINZARIU IRINA ROXANA Sef serviciu - membru comisie de evaluare, BOBES LAURA Sef serviciu, PETCU MUGUREL LEONARD Sef serviciu, MILITARU CRISTIAN ANDREI Sef serviciu, RUSU GRATIELA Sef serviciu, TARAN STEFAN Sef serviciu, TESULEANU GABRIELA Sef serviciu, TRAMUDANA LIVIU Sef serviciu, UDREA VALERIA ELISABETA Sef birou, UNTARU ADRIAN CONSTANTIN Sef serviciu, VARLAN DOREL Sef serviciu, ZAHARICIUC IULIANA Sef serviciu, FETISLAM DAYAN Sef serviciu, SOARE GEORGIANA Sef serviciu, MOLAGEAN NEIDA Inspector ?membru comisie de evaluare, HALIL NARCIS Consilier ? membru de rezerva, VOICU IULIANA Consilier juridic ? membru de rezerva, SON MONICALAURA Inspector ? membru de rezerva, SERBAN NICOLETA Inspector ?membru de rezervaLISTA Cu componenta Consiliului local al Municipiului Constanta, dupa cum urmeaza: ALI DENIS; CANDINDATU GABRIEL; CHESOI TUDOREL; CIORBEA VALENTIN; COJOC MARIOARA; DEDE PERODIN; DOBRE MIRCEA; FAGADAU DECEBAL; GEORGESCU DANIEL; GHEORGHE FLORIN; IBRAIM TEMUR; LIXANDRU ION-VIRGIL; ARCU ANA; MATEI RADU-BOGDAN; ONCIU CARMEN; PAPARI GEORGE-DANIEL; PIRVULESCU GABRIEL-VALENTIN; POPESCU RADUCU; RASAUTEANU COSTIN IOAN; ROMAN IUSTIN FABIAN; STAN GABRIEL-MARIUS; STROE FELIX; SURGHIE VALENTIN-MIHAI; TUSA SORINA; VISAN GEORGE-GABRIEL; ROSU VASILE BOIAGIAN HARRY MICHELLEIn cazul in care exista asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original, insotita de tabelul semnat si stampilat pe fiecare paginaCerinta 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original formularul A - Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea Modele de formulare.In cazul in care exista asociati /terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original.Cerinta 4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original formularul B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din sectiunea Modele de formulare.In cazul in care exista asociati fiecare membru al asocierii are obligatia de a completa si prezenta in original formularul B.Formularul B1 din sectiunea Modele de fomulare va fi completat si prezentat in original de tertul sustinator (daca este cazul).Formularul B va fi insotit de: a. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat ;b. Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local.Nota: Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din certificatele de atestare fiscala trebuie sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 ale fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente din domeniu.Persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente echivalente din care sa reiasa sitatia obligatiilor exigibile de plata. Documentele se vor prezenta in traducere legalizata - in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea "conform cu originalul" Persoane juridice / fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiPrezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic, include servicii din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.Nota: Certificatul constatator se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu precizarea faptului ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care a prezentat aceste documente in copie.Cand se depune oferta comuna, asociatii vor prezenta si certificatul constatator din care sa rezulte codul CAEN pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoane juridice / fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata ? in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul.?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima - Ofertantii vor face dovada prestarii in ultimii 3 ani, in baza a cel multdoua contracte de natura si complexitatea contractului ce face obiectul prezentei achizitii, de servicii de dirigentie in valoare cumulatade cel putin 467.000 lei fara TVA. Prestarile de servicii vor fi certificate prin documente (procese verbale de receptie partiala/la terminarea prestatiei si/sau recomandari/informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale) din care sa reiasa ca in ultimii 3 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor au fost prestate servicii de natura si complexitatea serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii (servicii de dirigentie) in valoare cumulata de cel putin 467.000 lei fara TVA. Documentele care certifica prestarea serviciilor vor indica beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea prestatiei, perioada, locul si denumirea obiectivului de investitie pentru care s-aprestat serviciul de dirigentie si vor preciza daca serviciile au fost prestate in conformitatae cu contractul, normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (incheiat in fata notarului), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar respectiv (scrisori de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate/ procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni/ informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale). In cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstratrea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii insotite de CV-urile personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv documente care sa demonstreze calificarea personalului propus in echipa responsabile pentru indeplinirea contractului (diplome de studii/atestate/autorizatii - valabile la data limita de depunere a ofertelor ofertelor)., Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: 1.Personal de specialitate autorizat de ISC - pt dirigintii de santier - cu respectarea Ord. MDRT nr. 1496/2011, pentru domeniile: un diriginte autorizat in constructii civile ? un diriginte autorizat in constructii edilitare si de gospodarie comunala; ? un diriginte autorizat in drumuri; ? un diriginte autorizat in instalatii si retele electrice;2. Un specialist peisagist.Experienta similara a dirigintilor de santier va fi prezentata in CV-urile depuse., Cerinta: Daca persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului nu sunt angajate permanent ale ofertantului, se vor prezenta documente care atesta relatia juridica dintre acestea si ofertant. Pentru personalul -persoane fizice autorizate -care nu este angajat permanent al ofertantului se vor prezenta contracte de colaborare (copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?) insotite de declaratii de disponibilitate semnate de aceste persoane sau, se vor prezenta angajamente/acorduri de participare. Pentru persoanele fizice care nu au statutul de persoane fizice autorizate se vor incheia contracte individuale de munca ce se vor prezenta inainte de incheierea contractului de achizitie publica., Cerinta: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru prestarea serviciului, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Cerinta: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze-fornularul D. In cazul in care operatorul economic doreste sa subcontracteze o parte/parti din contract, acesta are obligatia de a prezenta o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 15:14