Achizitie publica - Serviciul de Revizii si Reparatii autoturisme ? de tip Volkswagen - LOT 1 ; ?Serviciul de Revizii si Reparatii autoturisme ? de tip Peugeot, Hyundai, Ford, Renault, Daewoo, Dacia ,Citroen - LOT 2 ;
Detaliu pentru invitatia numarul 344159
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344159/21.03.2013
Denumire contract: Serviciul deRevizii si Reparatii autoturisme? de tip Volkswagen - LOT 1 ; ?Serviciul deRevizii si Reparatii autoturisme? de tip Peugeot, Hyundai, Ford, Renault, Daewoo, Dacia , Citroen - LOT 2 ;
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA ENERGETICIANULUI NR 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253372590, persoana de contact: REGISTRATURA UNITATII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Electrocentrale Rovinari, Str Energeticianului nr 25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul deRevizii si Reparatii autoturisme? de tip Volkswagen - LOT 1 ; ?Serviciul deRevizii si Reparatii autoturisme? de tip Peugeot, Hyundai, Ford, Renault, Daewoo, Dacia , Citroen - LOT 2 ;
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de revizii si reparatii autoturisme este necesar pentru asigurarea functionarii in bune conditii, conform normelor tehnice de intretinere siexploatare, pentru autoturismele proprietate SE Rovinari , precizate inCaietul de Sarcininr. :1027 si 1028/25.02.2013 .Acord cadru cu un singur operator.Durata acordului cadru: un an .Valoare achizitie : min 37.500 lei ( 8545, 06 euro ) ;max.149.999 lei (34.179, 92 ) ;Valoarea estimata fara TVA, pentru un an a acordului cadru este de: 64.959 lei-pentru Lot 1.Valoarea minima estimata a acordului cadru este de: 16.240 lei - Pentru Lot 1 .Valoarea estimata fara TVA, pentru un an a acordului cadru este de: 85.040 lei.pentru Lot 2.Valoarea minima estimata a acordului cadru este de: 21.260 lei- Pentru Lot 2 .Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia concomitent cu atribuirea acordului-cadru, avand o durata de trei luni. Celelalte contracte subsecvente aferente, vor fi incheiate pentru perioade cuprinse intre trei si noua luni fiecare.
II.1.6) CPV: 50112200-5 - Servicii de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 37, 500 - 149, 999 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de: 800, 00 lei? Lotul nr. 1;
- 1.100, 00 lei ? Lotul nr. 2;Garantia de participare se va constitui in lei, sau valuta, iar echivalenta leu/valuta se va stabili pentru un euro cu cinci zile inainte de data deschiderii.Perioada de valabilitate: minim90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Constituita prin: a) instrument de garantare bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile;b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO18RZBR0000060014677139, deschis la Raiffeisen Bank Tg-Jiu).c) alte forme legale de garantare emise de societatea de asigurari.De asemenea garantia de participare se poate constitui si prin ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta.In cazul constituirii prin instrument de garantare, ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente a insera in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 si la art. 278ยน din OUG 34/2006 (formular GB), mai putin LOT 1care are valoarea mai mica de 15.000 euro .Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va restitui in conformitate cuprevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana ca fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie = 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform HG 925/2006 in vigoare, art.90 si Ordinul 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare Formular 12E (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 12D se va completa si decatre subcontractant/asociat (inclusiv pentru tertul sustinator)Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director SE Rovinari ?Pisc Ion-Director Economic ?Vilceanu Mirela-Director Achizitii ? Chirca Delia-Persoanele care semneaza/aproba documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de achizitie -Filimon Dumitrescu, Pasareanu Flavia, Bujor Cristina, Ciurel Nicoleta, Surdu Ion, Teiu Sorin, Pupazan Adela, Gheorghe Ion , Ghebaur Ciprian, Maniteanu Marius .Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular A (inclusiv pentru tertul sustinator)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completare Formular B (inclusiv pentru tertul sustinator va face referire doar la literele a), c1 ) si d))Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSe vor prezenta ca documente edificatoare: 1. Pentru Persoane Juridice Romanea) Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si a pensiei suplimentare, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane), in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ;b) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, eliberate de Primaria in raza careia se afla sediul societatii, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.2. Pentru Persoane Juridice StraineDeclaratie pe propria raspundere, pentru persoanele juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele mentionate anterior.Prin certificatele mentionate la punctele a) si b) ofertantul trebuie sa faca dovadaca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note :1. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta a3. Are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie ?conforma cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor ..Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in copie conform cu originalul2. Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. ( daca este cazul)3.Autorizatie Tehnica emisa de RAR (Registru Auto Roman ) pentru marcile de masini pentru care se solicita serviciul de revizie-reparatie .Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnate si stampilate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1. Formular B2Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie in valoare de minim: - 90.000, 00 lei ?pentru Lotul nr. 1;
- 120.000, 00 lei ? pentru Lotul nr. 2;Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei: 2010:1euro = 4, 2099 lei2011:1euro = 4, 2379 lei2012:1euro = 4, 4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Formular nr. 4Informatii privind experienta similara: Prezentareacel putin aunui document (contract) care atesta ca ofertantul a prestat in ultimii 3 ani, un serviciu similar a carui valoare sa fie de minim: -45.000, 00 lei ?pentru Lotul nr. 1;
-60.000, 00 lei ? pentru Lotul nr. 2;Achizitorul va considera ca servicii similare orice contract de serviciu privind revizia , intretinereasi reparatia automobilelor. .Formularul 4va fi insotit deLista principalelor servicii prestate, de Fisa de experienta similara (Anexa la Formular nr.4) pentru serviciile din lista si de certificate/ documente emise de beneficiarul/clientul serviciilor prezentate ca dovadaa experientei similare, care trebuie semnate de un reprezentant legal sau de imputernicitul acestuia.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, pentru fiecare an, Cerinta nr. 2. Formular F- Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la personalul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut, in vederea prestarii serviciului, inclusiv pentru partea de implicare a subcontractantului(lor). Declaratia trebuie sa precizeze si date referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si la cadrele de conducere in ultimii 3 ani, precum si precizarea numaruluipersonalului de executie pe care il va utiliza in vederea prestarii serviciului.Pentru personalul calificat se vor prezenta copii dupa certificatele de pregatireprofesionala, eliberate de autoritatea competenta, ale acestora.Pentru cadrele de conducere, se vor prezenta urmatoarele: - Curriculum vitae- Actul de studii (diploma studii superioare/medii)- Dovada calificarii / atestarii / autorizarii pentru specializarea respectiva., Cerinta nr. 3.Formular EInformatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile pe care le va folosi pentru prestarea serviciilor.Se va prezenta lista cu echipamentele tehnice, (mijloace de transport propriu pentru transport autoturism avariat, dispozitive si testere electronice pentru diagnosticare , standuri pentru verificare sisteme directie, franare si suspensie , SDV-urile specifice)silaboratoarele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii in conformitate cu cerinteleprecizate in caietul de sarcini nr. 1027si 1028/25.02.2013, Cerinta nr.4.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) - In cazul subcontractarii unor parti din contract, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Formularul nr. 12 G si tabelul/anexa acestuia - Declaratie privind subcontractantul / subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora.;
- Formular AS - ?Acord de subcontractare?, incheiat intre ofertant si subcontractant;
- Informatii cu privire la resursele umane si tehnice, inclusiv certificatele, atestatele, autorizatiile solicitate in fisa de date, pentru partea de implicare a subcontractantului / lor.Note: (1) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Cerinta nr.5.Formular AAInformatii privind asocierea (daca este cazul): In cazul asocierii, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Formular AA - ?Acordul de asociere?, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)- Formular Anexa la Formular AA - ?Imputernicire pentru reprezentare la procedura?, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)Note: In cazul asocierii se va respecta art. 44 din OUG 34/2006.Ofertele depuse de operatori economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si partea de contract indeplinita de fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv resursele tehnice si umane ( certificate / atestate / autorizatii solicitate in fisa de date, pentru partea de implicare a respectivului asociat); b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c) Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (Lider de asociatie) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte; d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului.e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;f) Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala.In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata, iar actul incheiat va fi prezentat autoritatii contractante. Contractul de asociere trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui ca anexa la contractul de achizitie publica. Cerinta nr.1. CertificareaSistemului calitatiiin conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008, sau echivalent.Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor aferente obiectului contractuluiDocumentele emise in alta limba decat limba romana se vor prezenta in copie insotite de traduceri autorizate in limba romana., Cerinta nr.2. CertificareaSistemului de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/2005, sau echivalent.Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de mediu, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 08:55