Achizitie publica - Serviciul de audit financiar al proiectului ,, Sistemul integrat de management a deseurilor Timis "
Detaliu pentru invitatia numarul 329569
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329569/14.06.2012
Denumire contract: Serviciul de audit financiar al proiectului , , Sistemul integrat de management a deseurilor Timis "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TIMISCod fiscal: 4358029, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Telefon: 0256406300, Fax: 0256406301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Timisoara, Romania, cod postal: 300034, telefon: +40 256406362, fax: +40 256406424, persoana de contact: Daniela Goia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Timis , B-dul Revolutia din 1989, Nr 17 , Loc Timisoara , Sala E01, Etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de audit financiar al proiectului , , Sistemul integrat de management a deseurilor Timis "
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect intocmnirea rapoartelor de audit anuale privind cheltuielile si baza legala a acestora , in cadrul proiectului , , Sistem integrat de management a deseurilor "
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 277, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 5000 lei .Garantia de participare se va exprima in lei si se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Documentul de constituire a garantiei se prezinta in original, in cuantumul de mai sus si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 de zile incepand de la termenul limita de depunere a ofertei . Garantia de participare va fi prezentata in original, (Formularul 7 ? Scrisoare de garantie de participare ) Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Scrisoarea de garantie de participare in original va fi: fie transmisa/depusa impreuna cu oferta, fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor conform Formularului 19 din sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM. Ofertele neinsotite de o Garantie de participare in cuantumul, forma si pentru perioada prevazute in documentatia de atribuire vor fi respinse de Autoritatea Contractanta.In cazul in care un operator economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa , acestuia din urma i se va retine suma de 2.773 lei din garantia de participare .
Garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010 si 2011), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului , trebuie sa fie mai mare sau egala cu 554.540lei1. Documente justificative: copii certificate pentru conformitate cu originalul, ale situatiilor financiare ale companiei (bilantul contabil, ) pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Situatiile financiare ale companiei trebuie sa fie: -inregistrate la organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, sau - insotite de raportul de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata pentru efectuarea auditului financiar-contabil. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana. Capacitatea economico financiara a unui operator economic poate fi sustinuta si de un tert sustinator , indiferent de natura juridica existenta intre ofertant si tertul sustinator .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat cu succes, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei : Maxim 3 contracte de audit financiar, la care participarea ofertantului a fost cel putin egala cu 277.000 lei, excl.TVA Informatii detaliate privind prestarile de servicii in ultimii 3 ani: Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului nr.4a se vor atasa documente suport (copii relevante dincontractele prezentate , documente constatatoare aferente acestora /alte documente care sa ateste implicarea in contract) de confirmare semnate si stampilate de catre beneficiari (autoritate contractanta sau client privat), care sa confirme prestarea serviciilor., Lista cu personalul propus pt realizarea contractului de serviciiOfertantul va avea la dispozitie o echipa formata din cel putin 5 membrii dintre care: a)LIDER DE ECHIPA ? Coordonator de Echipa- Calificari si abilitati ?Studii economice superioare de lunga durata ? Experienta profesionala specifica ?Membru activ al CAFR in anul 2012 ?Experienta profesionala in domeniul auditului financiar de minim 2 ani b) Auditor financiar - 2 persoane Calificari si abilitati ?Studii economice superioare de lunga durata ? Experienta profesionala specifica ?Membru activ al CAFR in anul 2012 ?Experienta profesionala in domeniul auditului financiar de minim 2 anic).Expert contabil- coordonator de echipa adjunct - 2 persoane Calificari si abilitati ?Studii economice superioare de lunga durata ? Experienta profesionala specifica ?Membru activ al CECCAR in anul 2012 ?Experienta profesionala ca expert contabil de minim 2 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie se afla in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 10:18