Achizitie publica - Serviciul de colectare a deseurilor menajere? si ?Serviciul de colectare selectiva a deseurilor reciclabile
Detaliu pentru invitatia numarul 325422
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325422/30.04.2012
Denumire contract: Serviciul de colectare a deseurilor menajere? si ?Serviciul de colectare selectiva a deseurilor reciclabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02545Cod fiscal: 4267052, Adresa: soseaua Panduri nr.68-72, Bucuresti, Telefon: 319.59.67, 319.48.80/253, Fax: 319.59.67
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de colectare a deseurilor menajere? si ?Serviciul de colectare selectiva a deseurilor reciclabile
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de colectare si transport deseurilor menajere, respectiv evacuarea deseurilor, cu ajutorul utilajelor specializate si transportul acestora la depozitele (gropile) de deseuri menajere ecologice, precum si colectarea si transportul deseurilor selective si transportul acestora la depozitele de sortare (triere) a deseurilor ecologice, in vederea reciclarii.
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 252 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? prin scrisoare de garantie bancara (Formularul 10 - SECTIUNEA IV) , eliberata de o societate bancara sau de asigurari din Romania sau dupa caz, de o societate bancara sau de asigurari din strainatate, in original, sau? ordin de plata in contul de garantii alUniversitatii Nationale de Aparare ?Carol I? nr. RO58TREZ7055005XXX000168 deschis la Trezoreria Sector 5, avalizat de institutia bancara inainte de data deschiderii ofertelor sau? numerar la casieria unitatii, pana la data deschiderii ofertelor. (dovada constituirii garantiei va fi introdusa in SEAP, in rubrica specifica)Valoarea garantiei de participareeste obligatorie, iar cuantumul estede: 2.880, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din valoarea contractelor subsecvente fara tva, in lei, prin scrisoare de garantie - Formularul 14 - SECTIUNEA IV (formulare), emisa de o societate bancara sau de asigurari din Romania sau dupa caz, de o societate bancara sau de asigurari din strainatate, in original sau ordin de plata in contul de garantii alUniversitatii Nationale de Aparare ?Carol I? nr. RO58TREZ7055005XXX000168 deschis la Trezoreria Sector 5 sau prin depunere in numerar la casierie .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea Formularului 1 ? SECTIUNEA IV (formulare) completat din care sa rezulte ca ofertantulnu se incadreaza in nici una din prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Indeplinirea cerintei va fi demonstrata si de catre tertii sustinatori daca este cazul (acestia trebuie sa prezinte la randul lor documentele solicitate ofertantului/candidatului).Cerinta nr. 2 Declaratie pe proprie raspunderePrezentarea Formularului 2 ? SECTIUNEA IV (formulare) completat din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Indeplinirea cerintei va fi demonstrata si de catre tertii sustinatori daca este cazul (acestia trebuie sa prezinte la randul lor documentele solicitate ofertantului/candidatului).Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaPrezentarea Formularului 3 ? SECTIUNEA IV (formulare) completat conform modeluluiCerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 ? conflictul de interesePrezentarea Formularului 4 ? SECTIUNEA IV (formulare) completat conform modeluluiIndeplinirea cerintei va fi demonstrata atat de tertii sustinatori sau de catre subcontractanti daca este cazul (acestia trebuie sa prezinte la randul lor documentele solicitate ofertantului/candidatului).La nivelul autoritatii contractante, persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popa Doru ? presedinte, Stefan Nicoleta ? membru, Bogdan Laura ? membru.Incadrarea ofertantului in una din situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 atrage excluderea acestuia din procedura de atribuire.Cerinta nr. 5 Informatii privind asociereaPrezentarea Formularului 7 ? SECTIUNEA IV (formulare)reprezentand ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie? ce se va completa conform modelului. Cerinta nr. 6 Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte : ? obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.? adresa actuala a sediului firmei.Certificatul constatator emis de ORC va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Nota: - pentru persoane juridice straine: se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.- pentru persoane fizice: se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii certificatului constatator in copie simpla, autoritatea contractanta v-a solicita ofertantului clasat pe primul loc, in etapa evaluarii ofertelor, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Mediacifrei de afaceri in domeniul aferent obiectului contractului, egala sau mai mare decat valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se estimeaza a fi atribuit (pe anul 2013 - 72.126 lei). Nivel minim impus al mediei cifrei de afaceri pe ultimii trei ani = 72.126 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea in copie a unei parti relevante din cel putin un document / contract / proces-verbal de receptie sau a unei parti relevantedin maxim 5 (cinci) documente / contracte / procese-verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare obiectului contractului., Lista cuprinzand subcontractantii Implementarea sistemului de management al calitatiiISO 9001:2008, Implementarea sistemului de management de mediuISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.04.2012 09:33