Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciul de consultanta in management de proiect aferent proiectului " Amenajarea integrata a zonei de aces in Portul turistic Tomis si Plaja Modern"- cod SMIS 39621


Detaliu pentru invitatia numarul 357239
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CONSTANTA
Numar invitatie: 357239/31.01.2014
Denumire contract: Serviciul de consultanta in management de proiect aferent proiectului " Amenajarea integrata a zonei de aces in Portul turistic Tomis si Plaja Modern"- cod SMIS 39621
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488195, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Constanta, Bd. Tomis nr.51, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de consultanta in management de proiect aferent proiectului " Amenajarea integrata a zonei de aces in Portul turistic Tomis si Plaja Modern"- cod SMIS 39621
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de consultanta in managementul de proiectin vederea implementarii cu succes a proiectului ?Amenajarea integrata a zonei de acces in Portul turistic Tomis si Plaja Modern?, cu respectarea cerintele din documentatia de atribuire-caietul de sarcini si legislatia care reglementeaza acest domeniu, pe toata perioada de implementare a proiectului in conformitatae cu obligatiile asumate prin oferta depusa asigurand: - resurse suplimentare prin contributia personalului de specialitate, in special in perioade de varf ale activitatii;
- calificari interdisciplinare;
- rationamente si experienta in domenii specifice proiectului;
- obiectivitate si capacitatea de analiza impartiala;
-cunostintele de specialitate de care dispune firma de consultanta - experienta personalului, tehnici speciale, personal cu calificari care genereaza valoarea adaugata
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip 8000lei. Perioada de valabilitate 90 zile de la termenul limita pt depunerea ofertelor.Modul de constituire: 1.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantum de: 8000 lei, valabil pt. o perioada de 90 zile de la termenul limita pentru depunera ofertelor.Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1) din HG 925/2006, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de particip. suma de 4000 lei calculata conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr 34/2006, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa pe fond de catre CNSC, respectiv contestatorul renunta la contestatie. 2.Depunerea unui OP, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBANRO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631). Potrivit art.16 alin.2 din Legea 346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Nota1: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare tb. sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Nota2: Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractulu, fara TVA si reprezinta garantia furnizata decatre prestator in scopul asigurarii achizitorului de indeplinirea cantitativa, calitativa a serviciilor si in perioada convenita a contractului.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art.90 alin(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Potrivit art. 16 alin.2din Legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa si prezenta in original formularul din sectiunea Modele de formulare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune acest certificat (fiecare membru al asociatiei).Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele formulare, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia. Tabelul nu se completeaza olograf si se va anexa declaratiei semnat si stamiplat pe fiecare pagina.ANEXAMAZARE RADU STEFAN Primar, FAGADAU DECEBAL Viceprimar, STAN GABRIEL Viceprimar, ENACHE MARCELA Secretar Municipiu, RACU CONSTANTIN Director executiv, DINESCU FULVIA Dir. executiv adjunct, MERLA VIORICA ANI Director executiv, STAN MIHAELA Dir. executiv adjunct, PILAT IONEL Director executiv, TANASE LUIZA ELENA Arhitect Sef, DOSPINESCU DANIELA RAMONA Director executiv, NANU DANIELA Dir. executiv adjunct, FRIGIOIU MARCELA Director executiv , GHEORGHE GEORGETA Dir. executivadjunct, BABUS CONSTANTIN Director executiv, PRIPISI IONUT Dir. executiv adjunct, TRASCA AURORA Director executiv, GHEONDEA DOINA Dir. executiv adjunct, STAMAT ADRIANA Director executiv, MUNTEANU PETRICA Director executiv, VELICA ECATERINA Dir.executiv adjunct, POPESCU CARMINA IONELA Sef serviciu, GAVRIZ IRINA Sef serviciu, BALTAG DAN Sef serviciu, BARDASU OCTAVIA Sef serviciu, BORALI VEAVEGHIUL Sef birou, BRATU DANIEL Director executiv adj, CONSTANTIN NICOLETA Sef serviciu, COMAN GHEORGHE Sef serviciu, CRACIUN ANA RODICA Sef serviciu, DUMITRU IONUT Sef serviciu, DUDAS DEZIDERIU Sef serviciu, DOBRE OANA Sef serviciu, DRECSAN DANIELA Sef serviciu, DUDAS CAMELIA Sef serviciu, PETCU LENUTA Sef serviciu, ENE SANZIANA Sef serviciu, FLORESCU NICOLETA Sef serviciu, MEREUTA EMIL ANDREI Sef serviciu, ITOAFA CRISTINA LAURENTIA Sef serviciu, VASCU -LACIU MADALINA Director executiv, LIUTA MIHAELA Sef serviciu, DANCU ANTUANELA Sef serviciu, MIHAI MIHAELA Sef birou, MUTALAP GHIULNIHAL Sef serviciu, MUNTEANU JENICA EUGENIA Sef serviciu, NUTU NICOLAI Sef serviciu, PATRASCU LIVIU Sef serviciu, PATRUTOIU MIHAELA Sef serviciu, PINZARIU IRINA ROXANA Sef serviciu, BOBES LAURA Sef serviciu, PETCU MUGUREL LEONARD Sef serviciu, MILITARU CRISTIAN ANDREI Sef serviciu, RUSU GRATIELA Sef serviciu, TARAN STEFAN Sef serviciu, TESULEANU GABRIELA Sef serviciu, TRAMUDANA LIVIU Sef serviciu, UNTARU ADRIAN CONSTANTIN Sef serviciu, VARLAN DOREL Sef serviciu, ZAHARICIUC IULIANA Sef serviciu, FETISLAM DAYAN Sef serviciu, SOARE GEORGIANA Sefserviciu, NACHE MIHAELA RODICA Sef serviciu, BRATU GEORGIANA Sef serviciuLISTA Cu componenta Consiliului local al Municipiului Constanta, dupa cum urmeaza: ALI DENIS;BOIAGIAN HARRY MICHELLE ; CANDINDATU GABRIEL; CHESOI TUDOREL;CHIRONDOJAN VASILE; CIORBEA VALENTIN; COJOC MARIOARA; DEDE PERODIN; DOBRE MIRCEA; FAGADAU DECEBAL; GEORGESCU DANIEL; IBRAIM TEMUR; LIXANDRU ION-VIRGIL; MARCU ANA; MATEI RADUBOGDAN;ONCIU CARMEN;ROSU VASILE; PAPARI GEORGE-DANIEL; PIRVULESCU GABRIEL-VALENTIN; POPESCU RADUCU; RASAUTEANU COSTIN IOAN; ROMAN IUSTIN FABIAN; STAN GABRIEL-MARIUS; SURGHIE VALENTIN-MIHAI; TUSA SORINA; VISANGEORGE-GABRIEL.Atentie: In cazul in care exista asociati/subcontrcatanti/terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original, insotita de tabelul semnat si stamilat pe fiecare paginaCerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul A - Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea Modele formulare.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie, in original (fiecare membru al asociatiei cat si tertul sustinator).Cerinta nr.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din sectiunea Modele formulare.Atentie: In cazul in care exista asociati fiecare membru al asocierii are obligatia de a completa si prezenta in original formularul B.Formularul B1- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181. lit.a) , c^1 si d) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- din sectiunea Modele formulare va fi completat si prezentat in original de tertul sustinator (daca estecazul).Declaratia va fi insotita de : a. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat ;b. Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catrebugetul local.Nota: Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prev. Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genulesalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei) Cerinta nr.1: Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.1. Prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal teritorial.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?- cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care a prezentat aceste documente in copie.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr.2: Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original/ copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, cu precizarea ca , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea traducerii aferente documentelor constatatoare in original, pentru verificarea conformitatii documentului depus odata cu oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile (in forma prescurtata) pe ultimii trei ani financiari incheiati(2013, 2012, 2011)vizate si inregistrate de organele competente.Se pot prezenta orice alte documente edificatoare prin careofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. In cazul in care legislatia tarii in care este stabilit ofertantul nu prevede publicarea acestor bilanturi, acesta poate prezenta alte documente edificatoare inmasura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare, daca, din motive obiective justificate corespunzator, operatoruleconomic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate. ValorileCA vor fi exprimate in lei si euro, la cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR respectiv: pt. 2013- 4.4190 lei, pt. 2012 ? 4.4560; pt.2011- 4, 2379, . Pentru alte monede decat euro, valorileCA se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR., Cerinta minima: Prezentarea de informatii generale si a declaratiei privind media cifrei de afaceri globala , pe ultimii trei ani (2013, 2012, 2011), care sa fie de minim 800.000 lei. Nota: Operatorii economici pot dovedi indeplinirea nivelului minim impus prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2013, 2012, 2011. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM, pentru a beneficia de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceastaare obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin careaceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurselefinanciare invocate. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinireaunor cerinte minime de calificare, respectiv indeplinirea unui nivel minim alcifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sagaranteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantulintampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoanasustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara aobligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a, c^1, d si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, fapt pentru care va prezenta declaratiile conform formularelor - formular A, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c^1 si lit. d dinO.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie olograf (scrisa integral de mana) pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica sifinanciara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar respectiv (scrisori de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, sau informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale dau orice document din care sa rezulte informatii referitoare la modalitatea de indeplinire a contractelor anterioare). In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstarea prestarilorde servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, cerinta minima ? Ofertantii vor face dovadaprestarii in ultimii 3 ani de servicii similare cu obiectul achizitiei care sa contina cumulat servicii similare cu serviciile de consultanta in managementul proiectelor la nivelul a maxim 2 contracte. Prestarile de servicii vor fi certificate prin prezentarea de documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar respectiv: scrisori de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, sau informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale sau orice document din care sa rezulte informatii referitoare la modalitatea de indeplinire a contractelor anterioaredin care sa reiasa ca in ultimii trei ani pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor au fost prestate servicii similare cu serviciile de consultanta in managementul proiectelor la nivelul a maxim 2 contracte.Documentele care certifica prestarea serviciilor vor indica beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, perioada si obiectul contractului de prestari servicii. In cazul in care contractul a fost semnat inainte deperioada de 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, autoritateacontractanta va lua in considerare serviciile prestate si pentru care prezinta certificari de buna prestare a serviciilor: contractuale sau oricealte documentesimilare , (scrisori de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, sau informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale dau orice document din care sa rezulte informatii referitoare la modalitatea de indeplinire a contractelor anterioare si va avea in vedere doar serviciile prestate in aceasta perioada., . In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare, respectiv experienta similara, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se oblige sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intrgime de catre un singur sustinator., Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractuloui de servicii: cerinta minima1: - 1 Expert coordonator care sa indeplineasca urmatoarele conditii: Studii superioare cu diploma de licenta, 5 ani experienta profesionala generala, Diploma de manager de proiect, Expertul coordonator trebuie sa detina diploma de manager de proiect autorizat CNFPA, cod COR 241919 sau echivalent sau diploma recunoscuta de o autoritate nationala/internationala sau de o asociatie profesionala nationala/internationala in conformitate cu prevederile Ordonantei nr. 129/2000 republicata., Cerinta minima 2.: - 1 Expert/responsabil cu probleme financiar, care sa indeplineasca urmatoarele conditii: Studii superioarein stiinte economice cu diploma de licenta, 5 ani experienta profesionala in specialitatea studiilor superioare absolvite, respectiv stiinte economice, Cerinta minima 3.: - 1 Expert achizitii publice care sa indeplineasca urmatoarele conditii: Studii superioare cu diploma de licenta, 5 ani experienta profesionala generala; Diploma de expert achizitii publice. Expertul va detine diploma de expert in achizitii publice autorizat CNFPA, cod COR 241940 sau echivalent sau diploma recunoscuta de o autoritate nationala/internationala sau de o asociatie profesionala nationala/internationala in conformitate cu prevederile Ordonantei nr. 129/2000 republicata., Daca persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului nu sunt angajate permanent ale ofertantului, se vor prezenta documentele care atesta relatia juridica dintre acestea si ofertant.Ofertantului declarat castigator, i se va solicita ca pentru derularea contractului de achizitie publica sa incheie contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului se vor prezenta contracte de colaborare (copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea "conform cu originalul") insotite de declaratii de disponibilitate semnate de aceste persoane, sau se vor prezenta angajamente/acorduri de participare., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se va completa formularul D din sectiunea Modele de formulare.In cazul in care operatorul economic doreste sa subcontracteze o parte/parti din contract acesta are obligatia de a prezenta o declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentului din total servicii, datele de recunoastere ale acestuia/acestora precum si specializarea acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2014 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer