Achizitie publica - Serviciul de consultanta in managementul proiectului ?Realizarea unei noi capacitati de producere a energiei electrice prin valorificarea resursei de energie regenerabila solara cu o putere instalata de 2,9946 MW in Municipiul Piatra Neamt, strada Hori
Detaliu pentru invitatia numarul 329071
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329071/08.06.2012
Denumire contract: Serviciul de consultanta in managementulproiectului?Realizarea unei noi capacitati de producere a energiei electrice prin valorificarea resursei de energie regenerabila solara cu o putere instalatade 2, 9946 MW in Municipiul Piatra Neamt, strada Horia si racordarea la sistemul energetic national
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Piatra NeamtCod fiscal: 2612790, Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233218991, Fax: 0233215374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: RO-610101, telefon: +40 233218991, fax: +40 233215374, persoana de contact: Neculai Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare, nr. 6 - 8, Piatra Neamt, sediul nou, parter - sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de consultanta in managementulproiectului?Realizarea unei noi capacitati de producere a energiei electrice prin valorificarea resursei de energie regenerabila solara cu o putere instalatade 2, 9946 MW in Municipiul Piatra Neamt, strada Horia si racordarea la sistemul energetic national
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea propriu-zisa a managementului proiectului, poate fi sintetizata astfel: A. SECTIUNEA Achizitii publice;B. SECTIUNEA Consultanta in managementul proiectului conform cerintelor din Contractul de finantare nr 9 RES/27.04.2012, procedurilor de implementareale Autoritatii de Management si Organismului Intermediar pentru Energie;C. SECTIUNEA Consultanta in managementul proiectului- conform obligatiilor care decurg din Legea Energiei nr. 13/2007, alte Reglementari in vigoare in domeniul Energiei care se aplicaMunicipiuluiPiatra Neamtsi Autorizatia de infiintare ANRE nr. 466/13.01.2012si E-ON Moldova pentru realizarea de noi capacitati energetice;D.SECTIUNEA Consultanta in managementul proiectului- verificarea proiectului tehnic, detaliilor de executie, caietelor de sarcini, documentatiei de licitatie aferenta demararii procedurilor de achizitie lucrari si furnizare bunuri.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 405, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de4.100lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participarea conform prevederilor art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006.: Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul nr 14), sau ordin de plata (vizat de banca) in contul RO82TREZ4915006XXX000150 ? deschis la Trezoreria Piatra Neamt; sau numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 14:00 ? 16:00);Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului - 10 % din pretul contractului, fara TVA, pentru perioada de minim 24 luni. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului ? formular nr. 16 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitiaautoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Art.180.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 3.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Art.181.2.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.4.2.2Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.2.3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele solicitate la punctele 2.2. si 2.3, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota : Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c)1si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006 vor fi depuse si detertul sustinator, daca este cazul.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 5; Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular nr. 6. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 7. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati / subcontractant / tert ;Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, sunt urmatoarele: Primar ? Gheorghe Stefan, Viceprimari ? Ana Monda si Dragos Chitic, Administrator public ? Bogdan Puscasu, director economic - Dorina Staicu. Comisia de evaluare a ofertelor are urmatoarea componenta : Presedinte cu drept de vot : Buliga Carmen ? Irina; membrii : Boengiu Elena, Balusescu Florin, Macovei Marcel, Paraschiv Bandusa, membrii de rezerva : Morosan Cristina si Sebastiana Gavrilut. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Note: 1) Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Lista principalelor prestari din ultimii 3 ani; Minim un contract de prestari similare obiectului procedurii in curs, cu recomandari de la beneficiari.In cazul in care ofertantul/ candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si /sau profesionala, in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acestaare obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului - Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului responsabilin derularea contractului, Responsabilul tehnic ?cerinte: Studii tehnice superioare, studii de specialitate in domeniul energiei, cunostinte bune de operare PC (MS Office, Internet);experienta: Participarea la cel putin 1 proiect din domeniul energiei.In vederea demonstrarii experientei prezentate in CV pt operatorul economic clasat pe locul intai se vor solicita: copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta specifica., Responsabilul juridic - cerinte: Studii superioare juridice, studii postuniversitare/ cursuri de perfectionare in domeniul achizitiilor publice, cunostinte bune de operare PC (MS Office, Internet), experienta: Participarea la cel putin 1 proiect de investitii similar.In vederea demonstrarii experientei prezentate in CV pt operatorul economic clasat pe locul intai se vor solicita: copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare referitoare la competentele si experienta specifica., Informatii privind asociereaNota: Formularul privind asocierea se va introduce indocumentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie deasociati .In acest caz se va preciza ( pe formular) ?Nu este Cazul?., Informatii privind subcontractantiiNota: Formularele privind subcontracterea se vor introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nueste Cazul?. SR EN ISO 9001 sau echivalent. Ofertantul va dovedi ca are implementat si mentine un sistem de managemental calitatii conform in termenul de valabilitate mentionat de emitent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 08:06