Achizitie publica - Serviciul de consultanta in managementul de proiect pentru ?Platforma de instruire continua pentru angajatii Primariei municipiului Piatra Neamt ( acronym ? eForm )
Detaliu pentru invitatia numarul 330131
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330131/22.06.2012
Denumire contract: Serviciul de consultanta in managementul de proiect pentru ?Platforma de instruire continua pentru angajatii Primariei municipiului Piatra Neamt ( acronym ? eForm )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Piatra NeamtCod fiscal: 2612790, Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233218991, Fax: 0233215374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: RO-610101, telefon: +40 233218991, fax: +40 233215374, persoana de contact: Neculai Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare, nr. 6-8, sediul nou, sala de consiliu, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de consultanta in managementul de proiect pentru ?Platforma de instruire continua pentru angajatii Primariei municipiului Piatra Neamt ( acronym ? eForm )
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Activitati care fac obiectul contractului: Activitatile generale pe care prestatorul selectionat in urma acestei proceduri de achizitie le va avea de indeplinit sunt: A. Asistenta in managementul contractului de finantareB. Asistenta in managementul de proiectActivitatile specifice care fac obiectul contractului, mentionate in cele ce urmeaza trebuie considerate ca fiind cerinte minime, iar daca alte activitati relationate sunt necesare in vederea realizarii obiectivelor, acestea vor face parte din responsabilitatea Ofertantului. Cerinte pentru raportare : Ofertantul va intocmi rapoarte pe intreaga perioada de derulare a contractului. Rapoartele intocmite vor acoperi toate activitatile Proiectului si vor puncta toate rezultatele obtinute de catre Ofertant.
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de1.200lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participarea conform prevederilor art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006.: Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul nr 14), sau ordin de plata (vizat de banca) in contul RO82TREZ4915006XXX000150 ? deschis la Trezoreria Piatra Neamt; saunumerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 14:00 ? 16:00);Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului - 5 % din pretul contractului, fara TVA, pentru perioada de minim 24 luni. Prestatorulare obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului ? formular nr. 16, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Art.180 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 3.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 vor fi solicitate obligatoriusi vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Art.181.1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.4.4.1.Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.4.2.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele solicitate la punctele 4.1. si 4.2, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota : Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c)1si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006 vor fi depusesi detertul sustinator, daca este cazul.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 5; Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular nr. 6. Formularul va fi completat de catreofertant / ofertanti asociati;7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 7. Formularul va fi completat de catreofertant / ofertanti asociati / subcontractant/ tert ;Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, sunt urmatoarele: Primar ? Gheorghe Stefan, Viceprimari ? Ana Monda si Dragos Chitic, Administrator public ? Bogdan Puscasu, Secretarul Municipiului Vasile Visan, director economic - Dorina StaicuComisia de evaluare a ofertelor are urmatoarea componenta : Presedinte cu drept de vot : Buliga Carmen ? Irina; membrii : Boengiu Elena - consilier local, Postolica Vlad - manager proiect, Munteanu Neculai, Gavrilut Sebastiana. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Note: 1)Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2)Autoritatea contractantavasolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul inoriginal/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Lista principalelor prestari din ultimii 3 aniMinim un contract de prestari similare obiectului procedurii in curs, curecomandari de la beneficiari., Personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului -Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului responsabilin derularea contractului, Expertul in managment de proiect: CV, studii universitare tehnice sau economice; Certificare in managementul proiectelor (PMI, IPMA, COR241919 sau echivalent); Diploma sau certificat de participare la un programde instruire in domeniul analizei de business; Manager de proiect intr-un contract similar;, Expertul in implementarea proiectelor cu finantare europeana: CV, Studii universitare economice; absolvirea/parcurgereaunui program de instruire in derularea proiectelor cu finantare europeana din fonduri nerambursabile;Experienta in furnizarea de servicii de consultanta care s-au materializat prin elaborarea unor cereri derambursare si rapoarte de progres; Experienta intr-un contract derulat pentru un beneficiar, in care acesta sa fi elaborat documentatia pentru cererea de finantare sau documentatia pentru modificarea contractului de finantare, Informatii privind asocierea, Informatii privind subcontractantii SR EN ISO 9001 :2008 (ISO 9001 :2000), sau echivalent, EN ISO 14001 :2005 (ISO 14001 :2004) sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: intreaga documentatie este publicata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 15:00