Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICIUL DE CONSULTANTA PRIVIND ELABORAREA STUDIULUI DE EFICACITATE ORGANIZATIONALA SI IMPLEMENTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 318375
Autoritate contractanta
COMUNA BUTENI
Cod de identificare fiscala: 3518997
Adresa: nr. 78, Buteni
Telefon: 0257320046
Fax: 0257320045
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICIUL DE CONSULTANTA PRIVIND ELABORAREA STUDIULUI DE EFICACITATE ORGANIZATIONALA SI IMPLEMENTARE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICIUL DE CONSULTANTA PRIVIND ELABORAREA STUDIULUI DE EFICACITATE ORGANIZATIONALA SI IMPLEMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 12.12.2011 10:21
Data limita de depunere a ofertelor: 05.01.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: loc. Buteni, nr. adm 78, jud. Arad, cod. 317065
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.01.2012 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Buteni, nr. adm 78, jud. Arad, cod. 317065
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Altul (Programul Operatioanal Cresterea Capacitatii administrative)
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 135, 990 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie art. 180; Certificat constatator emis de ONRC ; sa demonstreze ca are ca obiect de activitate prestarea activitati pentru consultanta si management; Formularul nr.6 -Informatii generale;O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; - prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptiecare sa confirme prestarea de servicii in valoare de 135.000 lei; Informatii referitoare la personalul de specialitate (vor fi acoperite urmatoarele competente: manager de proiect, lider de proiect, sociolog, expert dezvoltare organizationala, operator date, ), Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate; Copie legalizata a diplomei de licenta, - CV-uri; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani;DeclaratiesubcontractantiPrezentarea oricarui document de calificare si in copie conforma cu originalul.
se va achita garantia de participare de 2100 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer