Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciul de consultanta si dirigentie de santier pentru managementul executiei, precum si urmarirea si verificarea executiei lucrarilor de urbanizare realizate de SC FIN.CO.GE.RO S.P.A. in zona Faleza strada Mihai Eminescu


Detaliu pentru invitatia numarul 342448
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CONSTANTA
Numar invitatie: 342448/06.02.2013
Denumire contract: Serviciul de consultanta si dirigentie de santier pentru managementul executiei, precum si urmarirea si verificarea executiei lucrarilor de urbanizare realizate de SC FIN.CO.GE.RO S.P.A. in zona Faleza strada Mihai Eminescu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241488157, fax: +40 241488924, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Primaria Municipiului Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de consultanta si dirigentie de santier pentru managementul executiei, precum si urmarirea si verificarea executiei lucrarilor de urbanizare realizate de SC FIN.CO.GE.RO S.P.A. in zona Faleza strada Mihai Eminescu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile ce fac obiectul contractului constau in verificarea prin diriginti autorizati, inclusiv managementul executiei si consultanta pentru executia lucrarilor realizate de SC. FIN.CO.GE.RO S.P.A. Categoriile de lucrari sunt: trotuare, carosabil, spatii verzi, terasamente, ziduri de sprijin, canalizare pluviala si menajera, bazin decantor, statie de pompare, retele de irigatii, retea de iluminat public, scari mobile/pasarela, turn legatura, lucrari cu categoria de importanta C ? normala.
II.1.6) CPV: 71600000-4 - Servicii de testare, analiza si consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 371, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip: 7430 lei.Per de valabil 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei. Modul de const a garantiei de participare: 1. Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 7430 lei, valabil pentru o per de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertei stabilit in invitatia de participare. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art. 87 alin (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 3715, 2 lei, calculata conf prev art. 278^1 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa pe fond de catre C.N.S.C. 2. Prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631). IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Nota: Dovada const garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior. In orice situatie, dovada const garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta: curs leu/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu preverile art. 90 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art 90 alin (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va completa si prezenta in original formularul din sectiunea Modele de formulare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceast certificat (fiecare membru al asocierii)Cerinta 2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele de formulare, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia. Acest tabel se anexeaza declaratiei semnat si stampilat pe fiecare pagina.ANEXAMAZARE RADU STEFAN Primar, FAGADAU DECEBAL Viceprimar, STAN GABRIELViceprimar, ENACHEMARCELA Secretar Municipiu, RACU CONSTANTIN Directorexecutiv, DINESCU FULVIADir. executiv adjunct, MERLAVIORICAANIDirector executiv, STANMIHAELA Dir. executiv adjunct, PILAT IONEL Director executiv, TANASE LUIZA ELENAArhitect Sef, DOSPINESCU DANIELA RAMONADirector executiv, MARICA ION Directorexecutiv, NANU DANIELADir. executiv adjunct, FRIGIOIUMARCELA Directorexecutiv , GHEORGHEGEORGETA Dir. executiv adjunct, BABUS CONSTANTINDirectorexecutiv, PRIPISIIONUTDir.executiv adjunct, TRASCAAURORADirectorexecutiv, GHEONDEA DOINADir. executiv adjunct, STAMATADRIANADirectorexecutiv, MUNTEANU PETRICADirectorexecutiv, VELICA ECATERINADir. executiv adjunct, POPESCU CARMINA IONELA Sef serviciu, ANDRUSCAMARIA CARMEN Sef serviciu, BALTAG DAN Sef serviciu, BARDASUOCTAVIA Sef serviciu, BORALIVEAVEGHIUL Sef serviciu , presedinte comisie de evaluare, BRATU FELIX Sef.birou, BRATU DANIEL Directorexecutiv adj, CONSTANTINNICOLETA Sef serviciu, COMAN GHEORGHE Sef serviciu, CRACIUN ANA RODICA Sef serviciu, DUMITRU IONUT Sef serviciu, DUDAS DEZIDERIU Sef serviciu, DOBRE OANA Sef serviciu, DRECSANDANIELA Sef serviciu, DUDASCAMELIA Sef serviciu, PETCU LENUTA Sef serviciu, ENESANZIANA Sef serviciu, FLORESCU NICOLETA Sef serviciu, HARPALETE DORU Sef serviciu, ITOAFA CRISTINA LAURENTIA Sef serviciu, LACIU MADALINA Directorexecutiv, LIUTAMIHAELA Sef serviciu, DANCU ANTUANELA Sef serviciu, MIHAI MIHAELA Sef birou, MUTALAPGHIULNIHAL Sef serv., membru comisie de evaluare, MUNTEANU JENICA EUGENIA Sef serviciu, NUTU NICOLAI Sef serviciu, PATRASCU LIVIU Sef serviciu, PATRUTOIUMIHAELA Sef serviciu, PINZARIUIRINAROXANA Sef serviciu, BOBES LAURA Sef serviciu, PETCU MUGUREL LEONARD Sef serviciu, MILITARU CRISTIAN ANDREI Sef serviciu, RUSUGRATIELA Sef serviciu, TARAN STEFAN Sef serviciu, TESULEANU GABRIELA Sef serviciu, TRAMUDANA LIVIU Sef serviciu, UDREAVALERIAELISABETASef birou, UNTARU ADRIAN CONSTANTIN Sef serviciu, VARLAN DOREL Sef serviciu, ZAHARICIUCIULIANA Sef serviciu, FETISLAM DAYAN Sef serviciu, SOARE GEORGIANA Sef serviciu, TURTOI MIRELA consiler, membru comisie de evaluare, SERBAN NICOLETA Inspector membru comisie de evaluare, MIHAIL ELENA consilier juridic membru comisie de evaluare, TUDORAN RAZVAN inspector, memebru de rezerva, STANCU CRISTIAN inspector, memebru de rezerva, POPTILE MONICA consilier juridic membru de rezerva.LISTA Cu componenta Consiliului local al Municipiului Constanta, dupa cum urmeaza: ALI DENIS; CANDINDATU GABRIEL; CHESOI TUDOREL; CIORBEA VALENTIN; COJOC MARIOARA; DEDE PERODIN; DOBRE MIRCEA; FAGADAU DECEBAL; GEORGESCU DANIEL;GHEORGHE FLORIN; IBRAIM TEMUR; LIXANDRU ION-VIRGIL;ARCU ANA; MATEI RADU-BOGDAN;ONCIU CARMEN;PAPARI GEORGE-DANIEL; PIRVULESCU GABRIEL-VALENTIN; POPESCU RADUCU; RASAUTEANU COSTIN IOAN; ROMAN IUSTIN FABIAN; STAN GABRIEL-MARIUS; STROE FELIX;SURGHIE VALENTIN-MIHAI; TUSA SORINA; VISAN GEORGE-GABRIEL; ROSU VASILE BOIAGIAN HARRY MICHELLEIn cazul in care exista asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original, insotita de tabelul semnat si stampilat pe fiecare paginaCerinta 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original formularul A - Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea Modele de formulare.In cazul in care exista asociati /terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original.Cerinta 4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original formularul B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din sectiunea Modele de formulare.In cazul in care exista asociati fiecare membru al asocierii are obligatia de a completa si prezenta in original formularul B.Formularul B1 din sectiunea Modele de fomulare va fi completat si prezentat in original de tertul sustinator (daca este cazul).Formularul B va fi insotit de: a. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat ;b. Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local.Nota: Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din certificatele de atestare fiscala trebuie sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 ale fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente din domeniu. Persoane juridice / fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiPrezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic, include servicii din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.Nota: Certificatul constatator se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu precizarea faptului ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care a prezentat aceste documente in copie.Cand se depune oferta comuna, asociatii vor prezenta si certificatul constatator din care sa rezulte codul CAEN pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoane juridice / fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata ? in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul.?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar respectiv (scrisori de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate/ procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni/ informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale). In cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstratrea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta 2: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii insotite de CV-urile personalului de conducere si personalului responsabil pentru indeplinirea contractului inclusiv documente care sa demonstreze calificarea personalului pentru pozitia propusa in cadrul echipei responsabile pentru indeplinirea contractului (diplome de studii/atestate/autorizatii valabile la data deschiderii ofertelor)., Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate autorizat de ISC pt dirigintii de santier cu respectarea Ord. MDRT nr. 1496/2011, pentru domeniile in care sunt autorizati respectiv: ? un diriginte autorizat in constructii edilitare si de gospodarie comunala; ? un diriginte autorizat in drumuri; ? un diriginte autorizat in lucrari hidrotehnice; ? un diriginte autorizat in retele electrice. Pentru serviciile de consultanta si managementul executiei lucrarilor ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune in cadrul echipei propuse de: un manager specializat in constructii care va face dovada ca are experienta specifica in constructii pentru lucrari similare; un topometrist; specialist in elaborarea devizelor;, Cerinta 3: Daca persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului nu sunt angajate permanent ale ofertantului, se vor prezenta documente care atesta relatia juridica dintre acestea si ofertant. Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului se vor prezenta contracte de colaborare (copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?) insotite de declaratii de disponibilitate semnate de aceste persoane sau se vor prezenta angajamente, Cerinta 4: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru prestarea serviciului, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Cerinta 5: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze-fornularul D. In cazul in care operatorul economic doreste sa subcontracteze o parte/parti din contract, acesta are obligatia de a prezenta o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer