Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - serviciul de ?Continuarea si fianlizarea Planului Urbanistic General al Municipiului Deva, localitatii componente Santuhalm, satelor apartinatoare Archia, Barcea Mica si Cristur precum si a Regulamentului General de Urbanism aferent?


Detaliu pentru invitatia numarul 338002
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Deva
Numar invitatie: 338002/23.10.2012
Denumire contract: serviciul de ?Continuarea si fianlizarea Planului Urbanistic General al Municipiului Deva, localitatii componente Santuhalm, satelor apartinatoare Archia, Barcea Mica si Cristur precum si a Regulamentului General de Urbanism aferent?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: +40 254213435, Fax: +40 254226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254210072, fax: +40 254210072, persoana de contact: Petru Marginean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Unirii nr. 4 , Deva , Primaria municipiului Deva , Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: serviciul de ?Continuarea si fianlizarea Planului Urbanistic General al Municipiului Deva, localitatii componente Santuhalm, satelor apartinatoare Archia, Barcea Mica si Cristur precum si a Regulamentului General de Urbanism aferent?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de ?Continuarea si fianlizarea Planului Urbanistic General al Municipiului Deva, localitatii componente Santuhalm, satelor apartinatoare Archia, Barcea Mica si Cristur precum si a Regulamentului General de Urbanism aferent?, inclusiv plata tuturor avizelor necesare
II.1.6) CPV: 71222000-0 - Servicii de arhitectura pentru spatii exterioare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 277 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare 3.865 lei. Daca ofert este IMM, conf Legii nr. 346/2004, are oblig de a depune declar de incadr in categ IMM alaturi de dovada constit garant de participsi va beneficia de red cu 50% a garant de particip, de 1932, 5 lei. Daca oferta este depusa de un grup de asociati care se incadr in categ IMM, fiecare asociat are oblig de a depune declar de incadr in categ IMM si dovada constituirii garant de particip.Garant de particip poate fi constit astfel: - virament bancar in contul RO83.TREZ.3665.006X.XX00.0122, deschis la Trez Deva. Seprezinta OP confirm debanca emitenta; - instrument de garant emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig, in orig, in cuantumul si pt per de valabil prevazuta.Garant de particip trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Mu Deva. Per de valab a garant de particip va fi cel putin egala cu per minim de valabilit a ofertei (90 zile de la data limita pentru dep ofert), cu posibilit prelung acesteia la cererea autorit contract.In cazul extinderii per de valabilit a ofertei, per de valabilit a garant de particip va fi prelungita in mod coresp, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garant pt particip se pierde de catre ofertant in urmatoarele cazuri: Ofertant isi retrage oferta in perioada de valabilit a acesteia;Oferta sa fiind stabilita castig, nu constit garantia de buna executia in perioada de valabilit a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contract;Oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contract de achiz publica in per de valabilit a ofetei;In sit in care un ofertant depune, cu privire la prezenta proced, o contestatie ce va fi rspinsa de CNSC, autorit contract va retine, din garantia de particip, suma determ conf preved art. 278^1 din OUG nr. 34/2006-1.932, 77 lei. Modul de restit a garant de particip: conf art.88 din HG 925/2006;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie a contractului se constituie, conform art. 90, alin.1 sau alin. 3 din HG 925, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, in conformitate articolul 180 din OUG34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta; Declaratie pe propria raspund privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din OUG34/2006. Persoanele cu functie de decizie ale autoritatii contractante sunt nomninalzate in formularul anexat.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala -pentru plata obligatiilor catre buget general consolid de stat - care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele;, Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venit ale buget loc care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele; Certif constat emis de O.R.C de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operat economic. Ob contr trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certif constat emis de O.R.C.Doc se va depune in oricare din formele: original, copie legaliz, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autorit contract va solicita ofert clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezult proced de atrib, pt conformitate, prezentarea Certifi constatator in original sau copie legaliz.Ofertantii nerezidenti vor prezenta doc care dovedesc o forma de inregistr ca pers fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional cf preved din tara in care ofertantul este stabilit.Doc emise in alta limba decat limba romana, vor fi prezent in orig/ sau copie legaliz a doc originale/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite obligatoriu de traducerea autoriz si legaliz in limba romana a acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anu financiari incheiati, sa fie de minim 386.554 lei. Se vor prezenta bilanturile contabile la datele de 31.12.2009, 31, 12, 2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea conomico financiara, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate din ultimii 3 aniOfertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara : Ofertantul va prezente un contract, care sa confirme prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani(elaborare documentatii PUG) cu obiectul prezentei achizitii in valoare de minim 193.277 lei ? fara TVA.Prezentarea de copii dupa informatiile relevante ( obiect, parti semnatare, durata, valoare, etc) din contractul/contractele din care sa reiasa cerinta solicitata, cu mentiunea Conform cu originalul.Prezentarea, in copiecu mentiunea Conform cu originalul a certificatului/certificatelorconstatatoare/recomandare/recomandarilor de buna indeplinire a contractelor din partea beneficiarului/clientului respectiv. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei solicitate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, O lista nominala cu persoaneleresponsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, precum si informatii referitoare la studiile, pregatirea si experienta profesionala si calificarea acestora., Ofertant este obligat sa demonstreze ca dispune (cu contract de munca, contract de colaborare sau angajament) de urmatoarele pers: min 1 arhitect, atestat RUR ? D (conf Legii nr. 350/2001 privind amenaj teritor si urbanism), si dovedirea participarii la cel putin un proiect similar; min 1 arhitect, autorizat pentru reabilitare monumente istorice, atestat deMinisterul Cult si Cultelor, specialitatea restaurarea monumentelor, categ A - studii si investigatii (conf Ord MCPN nr. 2495/2010). Atestat RUR ? D, E si F6 (conf HG nr. 101/2010); Se vor prezenta urmatoarele documente: ? CV semnat - Formular Europass; ? Declaratie de disponibilitate ?Ofertantii persoane juridice straine, vor trebui sa prezinte aceleasi documente pentru personalul propus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., ,Ofertant este obligat sa demonstreze ca dispune (cu contract de munca, contract de colaborare sau angajament) de urmatoarele pers: minim 1 arhitect urbanist, atestat RUR ? D (conform HG nr. 101/);minim 2 arhitecti urbanisti;minim 2 arhitecti (conf Legii nr. 184/2001privind organizarea si exercitarea profesiei de arhitect);min 1 arhitect peisagist (conform HG nr. 101/2010); min 1 inginer , specializ instalatii electrice; min 1 ing proiectant; minim un ing in Specialit Instalatii/Constr Hidrotehnice (sau echivalent); min 1 inginer, specializarea drumuri si poduri; min 1 specialist topometrist;min 1 specialist geotehnist;Se vor prezenta urmatoarele doc: CV semnat - Formular Europass; Declar de disponibilit, Ofertantii pers jurid straine, vor trebui sa prezinte aceleasi doc pt personalul propus -acestea trebuie traduse in lb romana si legaliz potrivit legislatiei in vigoare., Lista cu dotarea tehnica minima pentru indeplinirea contractului de servicii: Lista va cuprinde in mod obligatoriu, minim, urmatoarele: ? licente de programe specializate in proiectare arhitecturala cum ar fi: ArhiCad, AutoCad, AutoCAD Revit, ProgeCad etc; licente de programe specializate in proiectare de alimentari cu apa, canalizare, drumuri cum ar fi: AutoCad, CivilCad, Canalizare etc; 1 Plotter A0; 1 imprimanta A3;, Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se vor prezenta urmatoarele documente: Declaratia privind subcontractantii, Acord de subcontractare.Subcontractantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere conform art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata conform prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezent unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Pers care asig sustinerea tehn si prof nu tyrebuie sa se afle in situatia care determina excuderea di procedura deatribuire, conform preved. Art. 180, 181 lit. A), c1) si d) si 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ulter daca este cazul. Sustinatorul va prezenta su urmatoarele declaratii: 1 Declaratia privind eligibilitatea, conf art. 180 din OUG nr. 34/2006; 2. Declaratie privind neincadrarea in preved art. 181, lit. A), c1) si d), 3 Declar pe propria rasp priv neincadrarea in preved art 69^1 din OUG nr. 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiaraPretul total al contractului, fara TVA, exprimat in lei.Punctajul pentru factorul de evaluare pret ofertat, pentru prestarea serviciului ce face obiectul contractului se acorda astfel: a) Pretul cel mai scazut dintre preturile ofertate se acorda 70 puncte; b) Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctaj astfel: P = [pretul minim ofertat/pretul ofertat (n) X punctaj max acordat [70]].
Durata de elaborare
30
Descriere: Termenul de la semnarea contractului si pana la finalizarea serviciului ce face obiectul acestui contract. Orice ofertare a unei durate mai mici de 3 luni nu va fi punctata suplimentar.Durata maxima acceptata este de 6 luni. Punctajul pentru factorul de evaluare durata de elaborare proiect, se acorda astfel: a) Pentru cea mai mica durata de elaborare se va acorda un punctaj maxim de 30 puncte; b) Pentru alta durata de elaborare, mai mare decat cea prevazuta la litera a) se acorda punctaj astfel: P(n) = durata minima/durata (n) X punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer