Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciul de curatare si igenizare in spatiile administrative ale SC FDEE Electrica Distributie Transilvania Sud - SDEE Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 354400
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala Filiala de Distributiea Energiei Electrice "Electrica Distributie Transilvania Sud" S.A.
Numar invitatie: 354400/04.10.2013
Denumire contract: Serviciul de curatare si igenizare in spatiile administrative ale SC FDEE Electrica Distributie Transilvania Sud - SDEE Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala Filiala de Distributiea Energiei Electrice "Electrica Distributie Transilvania Sud" S.A.Cod fiscal: RO14493260, Adresa: Brasov, str. Pictor Luchian nr. 25, Brasov, Telefon: +40 0268305320/+40 0728137596, Fax: +40 0268305004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Uzinei nr. 1-7, Sibiu, Romania, cod postal: 550253, telefon: +40 0269205999, fax: +40 269205704
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SDEE Sibiu str Uzinei nr. 1-7 loc Sibiu jud Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de curatare si igenizare in spatiile administrative ale SC FDEE Electrica Distributie Transilvania Sud - SDEE Sibiu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie si igenizare spatii din cladiri administrative
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val.garantiei de participare este de 2.500 lei Curs echivalenta leu/valuta este cel comunicat de BNR din data de 17.09.2013.IMM beneficiaza de reduceri cu 50%, conform legii 346/2004. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie Conform art 86 alin (1) din HG 925/2006. ContRO48RNCB0227018583101357BCRSibiu pentru ordin de plata. Trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei departicipare vor fi respinse. Ofertantul pierde garantia de participare conform art. 87 din HG 925/2006 si cota parte din garantie in conformitate cu art.278^1 din OUG34/2006. Garantia pentru participare se restituie conf art. 88 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantia de participare este de 100 zile de la termenul limita de primire a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia buna executie in cuantum de 5 % din val. contract fara TVA.IMM beneficiaza de reducerea cu 50%, cf.L346/2004.Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180, (formular04), art.181(formular05)si art.69^1(pers cu functii de decizie in cadrul autoritatii Dir Gen Ion Dobre, Dir Ec Monica Radulescu, Dir Distrib Radu Holom, Dir Teh 110kvNicuConstandache, Dir Dezv Catalin Grama, Dir Adj Ioan Toma, Manica Vochin, Dir SDEE Blagu Iacob, Gherghel Emil, Matiu Petru, Florin Fabbro)(formular06) din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular03).Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular02).Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (Formular14).Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul".Certificat privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa rezulte ca ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".. Persoanele juridice/fizice straine pot depune documente doveditoare in conformitate cu prevederile art.182 din OUG 34/2006 ?Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivelul minim impus pt media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani : media cifrei de afaceri globale trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea de 255.000 lei. Pentru echivalenta din alta valuta in lei a cifrei globale de afaceri se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR. IMMbeneficiaza de reducerea cu 50% a pragului cifrei de afaceri globale, cf.L346/2004. Lichiditatea generala >90%. Depunerea uneideclaratii cu informatii generale referitoare la Media cifrei de afaceri globalepe ultimi trei ani. (formular 13) Bilantul contabil al ultimul an financiar incheiat- 2012, sau prezentarea oricaror altor documentecare pot fi prezentate deofertanti in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare lichiditatea generala(Lg=active circulante total /datorii curente platibile pana la un an)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nivel minim impus pt experienta similara in ultimii 3ani: suma valorii contractelor pt serv.similare prestate in ultimii 3 ani trb sa fie mai mare sau egala cu val.de 120.000 leiDeclaratie privind personalul cu derularea contractului.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratie privind utilajele, instatletiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimi 3 ani insotita de certificate/documentconstatator/recomandare/prosec verbal de receptie/alt document) prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, continand referiri la : beneficiarul contractului; tipul de serviciilor prestate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului. Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii si protectiei mediului prin detinerea certificatelor ISO 9001/2008 si ISO 14001/2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2013 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer