Achizitie publica - SERVICIUL DE CURATENIE, INDEPARTARE GRAFFITI SI PROTECTIE ANTIGRAFFITI ?PASAJ UNIVERSITATE
Detaliu pentru invitatia numarul 350816
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350816/22.07.2013
Denumire contract: SERVICIUL DE CURATENIE, INDEPARTARE GRAFFITI SI PROTECTIE ANTIGRAFFITI ?PASAJ UNIVERSITATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTICod fiscal: 4433872, Adresa: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213138170, Fax: +40 213138170
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010941, telefon: +40 213138170, fax: +40 213138170, persoana de contact: Raluca Tiganus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu- str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICIUL DE CURATENIE, INDEPARTARE GRAFFITI SI PROTECTIE ANTIGRAFFITI ?PASAJ UNIVERSITATE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de curatenie, indepartare graffiti si protectie antigraffiti ? Pasaj Universitate.Serviciile de curatenie se vor presta in locatia Pasajul Universitatii Bucuresti si va cuprinde toate operatiunile prevazute in caietul de sarcini al procedurii.Suprafetele asupra carora se va interveni sunt urmatoarele: -Suprafata interioara orizontala utila: 3.500 mp.-Suprafata verticala( pereti, gresie, faianta): 738 mp-Plafon: 2.573 mpPrincipalele servicii ce fac obiectul prezentei proceduri constau in : spalare suprafete orizontale utile-gresie, spalare pereti despartitori, scari rulante si a obiectelor sanitare, inlocuirea sacilor menajeri, spalarea igienizarea grupurilor sanitare, asiprare pereti, tavane, deszapezire, indepartare graffiti si aplicare tratament anti graffiti, in concordanta cu specificatiile si cantitatile prevazute in caietul de sarcini al procedurii. Materialele necesare realizarii serviciilor ? conform specificatiilior caietului de sarcini.Valoarea estimata maxima, fara TVA: 425.000, 00 lei
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 425, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 4.250, 00 leiPentru garantia de participare constituita in alta valuta, data de referinta a echivalentei va fi cursul stabilit de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Orice oferta valabila pentru o perioada mai mica decat aceasta va fi respinsa de comisia de evaluare ca inadmisibila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderiiperioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitatea garantiei pentru participareva fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se va exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila si va fi constituita prin virament bancar (RO18TREZ7015006XXX000213 ? Trezoreria sector 1 ? Administratia Strazilor) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari -in original- in favoarea autoritatii contractante. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi constituita de oricare dintre asociati .Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse la deschidere.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile anterioare. Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se face, conform legislatiei in vigoare, prin completarea declaratiei pe proprie raspundere. In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare dintre membri va face dovada indeplinirii in mod individual a conditiilor prevazute de Legea nr. 346/2004.Art.87 din HG nr.925/2006
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.Garantie de buna executie se poateconstitui in conformitate cu prevederile art.90 alin.1 din HG 925/2006, sau daca partile convin, conform prevederilor art.90 alin 3 din HG 925/2006, asa cum a fost modificat prin dispozitiile HG nr.1045/2011.Garantie de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neancadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 ;Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor;In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. 34/2006(Formular 7);Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director Gen.- Alina RomanDirector Adj.- Mirela IonitaSef Serv.Achizitii- Raluca TiganusSef Serv.Juridic Contencios- Camelia LucaSef S.A.D.P.U.F.I.A?Doru StanescuIn cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010: - completarea si prezentarea Formularului 5, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii.- declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 6); operatorii economici asociatiivor prezenta acest formular. 1.Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatator - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Modalitatea de aplicabilitatea in cadrul procedurii: a) Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului acord cadru, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c) Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.Documentele vor fi prezentate in original, copie ?conform cu originalul?, sau copie legalizata insotite de traducerea in limba romana.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 400.000, 00 lei.Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani in masura in care acestea sunt disponibile. Daca din motive obiective, justificate corespunzator operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestuia.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte -2010 - 4, 2099 lei; -2011 - 4, 2379 lei; -2012 - 4, 4560 lei;Se va prezenta bilantul contabil aferent anilor 2010, 2011, 2012.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie si Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, prezentand cel putin un contract sau maxim 3 (trei) contracte care contin servicii similare in valoare cumulata de minim 200.000 lei. Lista contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prinprezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei/ BancaCentrala Europeana pentru fiecare an, respectiv: - 2010:1 euro= 4, 1285 lei;
- 2011:1 euro= 4, 2379 lei;
- 2012:1 euro= 4, 4560 lei, Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Lista minima de utilaje necesare pentru serviciile de curatenie si indepartare graffiti: -un sistem de spalare cu jet de apa calda/rece sub presiune;
- un sistem de spalare cu abur sub presiune;
- un sistem mecanizat de indepartare guma de mestecat;
-generator electric;
- utilaj polisare si lustruire pardoseala cu monodisc;Se vor prezenta documente din care sa reiasa forma de detinere (contract de vanzare-cumparare/facturi fiscale, contract de furnizare/factura proforma, contract de leasing valabil pe intreaga perioada de derulare a acordului-cadru, contract de inchiriere valabil pe intreaga perioada de derulare a acordului-cadru sau alte documente doveditoare);, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derularea contractului. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul serviciilor care fac obiectul acordului cadruDocumente emise de organisme nationale sau Internationale acreditate care confirma sistemul de Management al calitatii firmelor ofertante respectiv, ISO 9001, sau echivalent valid la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria14001 sau echivalent pentru serviciile care fac obiectul acordului cadru.Documente emise de organisme independente care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management al mediului.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 14:08