Achizitie publica - Serviciul de dirigentie de santier /asistenta tehnica pentru urmarirea si verificarea executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii ? Imbunatatirea accesului in Statiunea Mamaia prin construirea unor pasarele pietonale"
Detaliu pentru invitatia numarul 341232
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341232/20.12.2012
Denumire contract: Serviciul de dirigentie de santier /asistenta tehnica pentru urmarirea si verificarea executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii ? Imbunatatirea accesului in Statiunea Mamaia prin construirea unor pasarele pietonale"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488195, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Constanta bd Tomis nr 51, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de dirigentie de santier /asistenta tehnica pentru urmarirea si verificarea executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii ? Imbunatatirea accesului in Statiunea Mamaia prin construirea unor pasarele pietonale"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile ce fac obiectul contractului constau in urmarirea si verificarea executiei lucrarilor de buna calitate in conformitate cu cerintele legii 10/1995 privind calitatea in constructii, prin diriginti autorizati cu respectarea cerintelor impuse in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 71600000-4 - Servicii de testare, analiza si consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 864 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.Garantia de participare: 1677 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare-90 zile de la termenul limita de primire a ofertei stabilit in invitatia de participare. Modul de constituire: 1. Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 1677 lei, valabil pentru o perioada de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei stabilit in invitatia de participare. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1) din HG 925/2006 cu modif.si compl.ulterioare, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 838, 64 lei , calculata conform prevederilor art. 278^1 alin(1) lit. a) din O.U.G. nr 34/2006, cu modif. si compl. ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de catre CNSC; 2. Prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631);3. Numerar prin depunerea sumei de 1677 lei la casieria AC.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMMurilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Nota: Echivalenta leu/alta valuta: curs leu/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pt depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art.90 alin(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In aceste caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va completa si prezenta in original formularul ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune acest certificat (fiecare membru al asociatiei).Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in documentatie, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia. Acest tabel se anexeaza declaratiei semnat si stampilat pe fiecare pagina.Atentie: In cazul in care exista asociati/subcontrcatanti/terti sustinatori fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original, insotita de tabelul semnat si stampilat pe fiecare pagina.Cerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare si prezentare in original a Formularului A - declaratie privind eligibilitatea .Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie, in original(fiecare membru al asociatiei cat si tertul sustinator) .Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 .In cazul in care exista asociati fiecare membru al asocierii are obligatia de a completa si prezenta in original formularul B.Formularul B1 se va fi completat si prezentat in original de tertul sustinator (daca este cazul).Declaratia va fi insotita de : a. Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat ;b. Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local.Nota: Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Din certificatele de atestare fiscala sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prev. Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei). Cerinta nr.1: Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.1. Prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include servicii din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Nota: Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?- cu precizarea ca, inainte de intocmirea raportului procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc intai i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr.2: Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarea de servicii similare se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (procese verbale de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, semnate de ambele parti/recomandari din partea beneficiarului / informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale). In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., 2.Cerinta minima de calificare : Ofertantii vor prezenta 1 contractinsotit de certificari de buna executie: procese verbale de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, semnate de ambele parti/recomandari din partea beneficiarului / informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale), din care sa reiasa ca, in ultimii trei ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, au fost prestate servicii de dirigentie, in valoare de cel putin 80000 lei fara TVA. In cazul in care contractele au fost semnate inainte de perioada de trei ani de la data limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar serviciile prestate in aceasta perioada., 2.1 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (incheiat in fata notarului), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate.Tertul va completa angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (incheiat in fata notarului), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate., 2.2 In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare, respectiv experienta similara, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se oblige sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. In cazul in care se depune oferta comuna, resursele tehnice ale asociatilor se cumuleaza., 3.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale pers responsabile pentru indeplinirea contractului insotite de CV-urile personalului de conducere si personalului responsabil pentru indeplinirea contractului inclusiv documente care sa demonstreze calificarea personalului pentru pozitia propusa in cadrul echipei responsabile pentru indeplinirea contractului.( diplome de studii, atestate, autorizatii valabile la data limita de depunere ofertelor, Cerinta minima de calificare: Ofertantul trebuie va face dovada ca dispune de personal de specialitate autorizat de ISC pentru dirigintii de santier cu respectarea Ordinului MDRT nr. 1496/2011, cu modificarile si copletarile ulterioare, pentru domeniile in care sunt autorizati, respectiv: ?un diriginte autorizat in Constructii edilitare si de gospodarire comunala;?un diriginte autorizat in Drumuri, poduri, tunele, piste, de aviatie, transport pe cablu-de interes local;?un diriginte autorizat in Instalatii electrice., Daca persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului nu sunt angajate permanent ale ofertantului, se vor prezenta documentele care atesta relatia juridica dintre acestea si ofertant. Pentru personalul care nu este angajat permanent al ofertantului se vor prezenta contracte de colaborare insotite de declaratii de disponibilitate semnate de aceste persoane/ angajamente ferme incheiate in forma autentica/acorduri de participare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (incheiat in fata notarului), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele profesionale invocate., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care operatorul economic doreste sa subcontra teze o parte/parti din contract acesta areobligatia de a prezenta o declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentului din total lucrare, datele de recunoastere ale acestuia/acestora precum si specializarea acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare si se poate descarca gratuit de la adresa de internet www.e-licitatie .ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 15:48