Achizitie publica - Serviciul de dirigentie de santier pentru urmarirea executiei lucrarilor aferente obiectivului campus social Henri Coanda, str. Stefanita Voda, zona I.
Detaliu pentru invitatia numarul 320034
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320034/08.02.2012
Denumire contract: Serviciul de dirigentie de santier pentru urmarirea executiei lucrarilor aferente obiectivului campus social Henri Coanda, str. Stefanita Voda, zona I.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Exploatarea Domeniului Public si Privat ConstantaCod fiscal: RO 2746784, Adresa: Bd. 1 Mai nr. 21, bl. H18, parter, Constanta, Telefon: 0241-520523, Fax: 0241520523
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. 1 Mai nr. 21, bl. H18, parter, Constanta, Romania, cod postal: 901123, telefon: +40 241580523, fax: +40 241580523, persoana de contact: Elena Mumin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul RAEDPP din Bd.1 Mai nr.21, bl.H18, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de dirigentie de santier pentru urmarirea executiei lucrarilor aferente obiectivului campus social Henri Coanda, str. Stefanita Voda, zona I.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de dirigentie de santier-asistenta tehnica pentru urmarirea executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii "Construire unitati locative modulare in Municipiul Constanta si lucrari tehnico-edilitare aferente"-Campus Social Henri Coanda-str. Stefanita Voda pentru zona I
II.1.6) CPV: 71600000-4 - Servicii de testare, analiza si consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 406, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6097lei si se va constitui conform prevederilor legale.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% numai dc fac dovada prezentarii documentelor prevazute de Legea nr.346/2004
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valorea totala fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, respectandu-se prevederile art. 86 alin.2-4 din HG nr.925/2006.Daca partile vor conveni, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50%a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Completare si prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica-formular 1;2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 -formular 2;3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art.69^1-evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Babus Radu-Director General, Tudorache Gheorghe-Director Directie Tehnica, Bobe Carmen-Lacramioara-Director Directie Economica, Diamandescu Caterina-Director Directie Juridica, Cristescu Liliana Sef Serviciu Tehnic, Mumin Elena Sef departament intern achizitii publice-formular nr.3;4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentarea formularului 4 completat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-a)Prezentarea formularului nr. 5completat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului;b) prezentare certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat (bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul fondului national unic de asigurari sociale de sanatate);c) prezentare certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Valabil si pentru persoane fizice.Nota: Certificatele vor fi depuse in originalsau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice / fizice romaneCerinte obligatorii: a)prezentare Certificat constatator emis deOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal cu precizarea obiectului de activitate ?activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea? conform clasificarii activitatilor din economia nationala CAENcare sa confirmeautorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatii in domeniul obiectului contractului.Nota: Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoane fizice: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica;Nota: Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: nesolicitat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind Lista principalelor serviciiprestate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului ?de caredispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru personalul autorizat conform Ordinului nr. 1496/2011. Se vor prezenta autorizatiile eliberate de Inspectoratul de Stat in Constructii, conform Ordinului nr. 1496/2011 in domeniile : Constructii civile, industriale si agricole-Categoria de Importanta C;Constructii edilitare si de gospodarie comunala;Instalatii electrice;Instalatii sanitare, termoventilatii;Retele electrice.Informatii privind subcontractantii nesolicitat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct si nerestrictionat din SEAP; in caz de motive tehnice imputabile SEAP pe suport de hartie, gratuit, de la sediul RAEDPP in urma unei solicitarii scrise din partea oper. ec. interes
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 14:03