Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciul de distribuitie de gaz si servicii conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 341456
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CONSTANTA
Numar invitatie: 341456/28.12.2012
Denumire contract: Serviciul de distribuitie de gaz si servicii conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488195, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL TOMIS NR.51
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de distribuitie de gaz si servicii conexe
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciulconsta in distribuitia gazului si servicii conexe, pentrureincarcarea si livrarea la domiciliu a buteliilor pentru sobe sau centrale cu functionare GPL solicitantilor care utilizeaza aceasta modalitate de incalzire pe perioada sezonului rece.
II.1.6) CPV: 65200000-5 - Distributie de gaz si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 355, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7112 lei Perioada de valabilitate 45 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: 1.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 3556 lei, calculata conform prevederilor art. 278^1 alin(1) lit. a) din O.U.G. nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de catre C.N.S.C. 2. Depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631). 3.Numerar.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Nota: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Completare si prezentare in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta);Cerinta nr.2? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in documentatie, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia;Cerinta nr.3 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Completare si prezentare in original a formularului A - declaratie privind eligibilitatea;Cerinta nr.4? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Completare si prezentare in original a formularului B - Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. ? Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prev. Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: 1. In cazul in care /oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune (situatia personala). 2. In cazul in care ofertantul este sustinut tehnic si/profesional de catre un tert, tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 3. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din servicii , subcontractantul va completa declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane juridice/fizice romane.Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include servicii din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?- cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta. Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoane juridice /fizice straine?Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.?Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca poate distribui butelii GPL autorizate ISCIR cu termenele de valabilitate pentru incarcarea recipientului valabile si inscrise pe ambalaj (recipient)., Ofertantul va prezenta o declaratie prin care se obliga ca, in conditiile in care va fi desemnat castigator, inainte de semnarea contractului sa prezinte dovada platii taxei pentru folosirea tramei stradale pentru distributia in municipiul Constanta. Dovada se va face prin prezentarea chitantei cu care s-a efectuat plata., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Cerinta nr.1 O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, insotita de certifucari de buna prestare pentru cele mai importante servicii. Certificarile de buna prestare vor indica beneficiarii, valoarea prestatiei, perioada si locul de prestare, cu precizarea daca serviciile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si au fost duse la bun sfarsit. In cazul in care contractele au fost semnate inainte de perioada de trei ani de la data limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar serviciile prestate in aceasta perioada., Ofertantul va face dovada ca buteliile livrate vor fi incarcate de catre un imbuteliator autorizat., Autorizatie eliberata de ISCIR pentru imbuteliatorul autorizat.Autorizatia trebuie sa fie eliberatapentru domeniul"supraveghere tehnica la umplere, verificare tehnica periodica si reparare (fara lucrari de sudura0 la butelii pentru gaz petrolier lichefiat., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Se va completa FORMULARUL E din sectiunea modele de formulare., Cerinta minima: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca poate dispune de un parc auto autorizat pentru transportul buteliilor GPL, situat pe raza Municipiului Constanta., Cerinta minima: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca transportul buteliilor GPL se va face cu auto specializate transport butelii cu o capacitate de cel mult 3, 5 tone., Cerinta minima.Ofertantulva prezenta o declaratie pe propria raspundereca poate dispunede un dispecerat telefonic pentru comenzi, cu program de lucru minim 5 zile-saptamana, si 10 ore-zi;, Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca transportul buteliilor GPL se va face cu respectarea prevederilor Legii nr 31 din 1994 si a prevederilor H.G. nr. 1175 din 2007 pentru aprobarea normelor de efectuare a activitatii de transport rutierde marfuri periculoase in Romania.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit.Documentatia este atasata invitatiei de participare si se poate descarca de pe www.e-licitatie.ro,
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer