Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - serviciul de emitere si expediere instiintari, procese verbale de constatare a contrav., somatii


Detaliu pentru invitatia numarul 318842
Autoritate contractanta
Directia Fiscala a Municipiului Timisoara
Cod de identificare fiscala: 21666630
Adresa: BD MIHAI EMINESCU, NR 2B, COD POSTAL 300030, Timisoara
Telefon: 0256-408100
Fax: 0256-408191
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: serviciul de emitere si expediere instiintari, procese verbale de constatare a contrav., somatii
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: serviciul de emitere si expediere instiintari, procese verbale de constatare a contraventiei, somatii+titluri executorii pentru persoane fizice si juridice
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.12.2011 16:15
Data limita de depunere a ofertelor: 13.01.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihai Eminescu nr. 2B Timisoara, registratura parter
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.01.2012 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: deschiderea ofertelor va avea loc la sediul Directiei Fiscale a Mun. Timisoara nr. 2B camera 13
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 532, 066 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligibilitatea-Formular 12A; Decl. privind neincadrarea in prev. art 181 din OUG 34/2006 - Formular 12B; Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 69^1 din OUG 34/2006-Formular 1E; Decl. privind calitatea de participant la procedura-Formular 12C; Certificat de atestare fiscala priv. obligatii de plata la buget local si cel general; Certif. de part. cu oferta independenta-Formular 1; Doc. care dovedesc forma de inregistrare dpdv profesional(pt persoane juridice/fizice straine); Certif. constatator ORC; Fisa informatii generale; Lista principalelor prestari de serv-Formular 12D; Decl. priv. respectarea conditiilor de munca-Fomrular 12E; Decl. privind utilajele, instalatiile- Formular 13E; Infomatii privind subcontractanti-Formular 9;
doc. este disponibila in SEAP pe www.e-licitatie.ro(sec. inv. de participare).Cuantumul Garantiei de participare este de 5.320, 66 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer