Achizitie publica - Serviciul de emitere si expediere instiintari/somatii pentru taxe si impozite locale
Detaliu pentru invitatia numarul 31262
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Serviciul de emitere si expediere instiintari/somatii pentru taxe si impozite locale
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 78130000-7 - Servicii de tiparire de documente nefalsificabile (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Achizitia serviciului de emitere si expediere instiintari/somatii pentru taxe si impozite locale: editare pe coala A4 pretiparita cu insemnele institutiei, in doua exemplare, editare in ordinea impusa de achizitor cu procesarea prealabila a bazei de date, introducerea in plicuri, expedierea, intocmirea de situatii centralizatoare, intocmirea de borderouri centralizatoare etc. conform caietului de sarcini.
Stare procedura: -
Data publicarii: 25.04.2007 12:39
Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: bv.C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul); certificate fiscale; certificat constatator - O.R.C.;2. capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: document de inregistrare dupa caz, de atestare/ apartenenta din punct de vedere profesional;3. capacitatea tehnica a ofertantului: lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; pentru doua cazuri se prezinta documente emise/ contrasemnate de o autoritate/client; recomandari; fise experienta similara; informatii referitoare la echipamente tehnice (spatii cu sistem de paza si protectie, sisteme informatice etc.)informatii privind subcontractantii;acorduri de subcontractare (daca este cazul), conform documentatiei de atribuire.
la sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 10 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro