Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciul de instalare utilaje de prelucrare a bauturilor(cafea si bauturi calde)


Detaliu pentru invitatia numarul 344292
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CONSTANTA
Numar invitatie: 344292/25.03.2013
Denumire contract: Serviciul de instalare utilaje de prelucrare a bauturilor(cafea si bauturi calde)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488195, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Constanta, sediul Primariei municipiului Constanta, din Bd Tomis nr.51, jud Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de instalare utilaje de prelucrare a bauturilor(cafea si bauturi calde)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de instalare utilaje de prelucrare a bauturilor(cafea si bauturi calde)
II.1.6) CPV: 51542200-5 - Servicii de instalare de utilaje de prelucrare a bauturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 434, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 8696 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor stabilit in invitatia de participare.Modul de constituire: 1.Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 8696 lei, valabil pentru o perioada de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor stabilit in invitatia de participare. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1) din HG 925/2006 cu modif.si compl.ulterioare, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 4214, 87 lei , calculata conform prevederilor art. 278^1 alin(1) lit. c) din O.U.G. nr 34/2006, cu modif. si compl.ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa pe fond de catre CNSC;2.Prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Mun. C-ta, cod fiscal 4785631); 3. Numerar prin depunerea sumei de 8696 lei la casieria autoritatii contractante; IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Nota: In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Echivalentaleu/alta valuta: curs leu/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pt depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului subsecvent, fara TVA. Garantiei de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art.90 alin(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In aceste caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Completare si prezentare in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta);Cerinta nr.2? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in documentatie, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia;A N E X A1. MAZARE RADUSTEFANPrimar2.FAGADAU DECEBALVice3.STAN GABRIELVice4. ENACHEMARCELASecretar5. RACU CONSTANTINDirector6. DINESCUFULVIADir.adj.7. MERLAVIORICAANIDirector8. STANMIHAELADir.adj.9. PILAT IONELDirector10. TANASE LUIZA ELENADirector11. DOSPINESCU DANIELA RAMONADirector12. MARICA IONDirector13. NANU DANIELADir.adj.14. FRIGIOIUMARCELADirector15. GHEORGHEGEORGETADir.adj.16. BABUS CONSTANTINDirector17. PRIPISIIONUTDir. adj18. TRASCAAURORADirector19. GHEONDEA DOINADir.adj.20. STAMATADRIANADirector21. MUNTEANU PETRICADirector22. VELICA ECATERINADir.adj. Membru de rezerva in comia de evaluare23. POPESCU CARMINA IONELA Sef serv.24. ANDRUSCAMARIA CARMENSef serv.25. BALTAG DANSef serv.26. BARDASUOCTAVIASef serv.27. BORALIVEAVEGHIULSef serv.28. BRATU FELIXSef.birou29. BRATU DANIELDir. adj.30. CONSTANTINNICOLETASef.serv.31. COMAN GHEORGHESef.serv.32. CRACIUN ANA RODICASef.serv.33. DUMITRU IONUTSef serv.34. DUDAS DEZIDERIUSef.serv.35. DOBRE OANASef.serv.36. DRECSANDANIELASef.serv.37. DUDASCAMELIASef.serv.38. PETCU LENUTA Sef serv.39. ENESANZIANASef.serv.40. FLORESCU NICOLETASef serv.41. HARPALETE DORUSef serv.42. ITOAFA CRISTINA LAURENTIASef serv.43. LACIU MADALINADirector Presedinte in comisia de evaluare44. LIUTAMIHAELASef serv.45. DANCU ANTUANELA Sef serv.46. MIHAI MIHAELASef birou47. MUTALAPGHIULNIHALSef serv.48. MUNTEANU JENICA EUGENIASef serv.49. NUTU NICOLAISef serv.50. PATRASCU LIVIUSef serv.51. PATRUTOIUMIHAELASef serv.52. PINZARIUIRINAROXANASef serv.53. POPESCUGABRIELASef serv.54. PETCU MUGUREL LEONARDSef serv.55. MILITARU CRISTIAN ANDREI Sef serv.56. RUSUGRATIELASef serv.57. TARAN STEFANSef serv.58. TESULEANUGABRIELASef serv.59. TRAMUDANA LIVIUSef serv.60. UNGUREANU VALERIAELISABETASef birou61. UNTARU ADRIAN CONSTANTIN Sef serv.62. VARLAN DORELSef serv.63. ZAHARICIUCIULIANASef serv. Membru in comisia de evaluare64. LAZAR CATALINInspector -Membru in comisia de evaluare65. CEALERA CLAUDIA Consilier juridic -Membru in comisia de evaluare66. KIRU SOFIAN Inspector -Membru in comisia de evaluare67 FURTUNA MIHAELA LILIANA Inspector -Membru de rezerva in comisia de evaluare68 COSMA CONSTANTIN GABRIELConsilier juridic -Membru de rezervain comisia de evaluare69. SOARE GEORGIANA - Sef Serviciu70.FETISLAM DAYAN-Sef ServiciuLISTACu componenta Consiliului local al Municipiului Constanta, dupa cum urmeaza: 1.ALI DENIS ;2.CANDINDATU GABRIEL ;3.CHESOI TUDOREL ;4.CIORBEA VALENTIN ;5.COJOC MARIOARA ;6.DEDE PERODIN;7.DOBRE MIRCEA ;8.FAGADAU DECEBAL ;9.GEORGESCU DANIEL;10.GHEORGHE FLORIN;11.IBRAIM TEMUR ;12.LIXANDRU ION-VIRGIL;13.MARCU ANA;14.MATEI RADU-BOGDAN;15.ONCIU CARMEN;16.PAPARI GEORGE-DANIEL;17.PIRVULESCU GABRIEL-VALENTIN;18.POPESCU RADUCU;19.RASAUTEANU COSTIN IOAN;20.ROMAN IUSTIN FABIAN;21.STAN GABRIEL-MARIUS;22.STROE FELIX;23.SURGHIE VALENTIN-MIHAI;24.TUSA SORINA;25.VISAN GEORGE-GABRIEL;26.ROSU VASILE27.BOIAGIAN HARRY MICHELLEATENTIE: In cazul in care exista asociati/subcontractanti/terti sustinatori, fiecare va completa si prezenta aceasta declaratie, in original insotita de tabelul semnat si stampilat pe fiecare pagina.Cerinta nr.3 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Completare si prezentare in original a formularului A - declaratie privind eligibilitatea;Cerinta nr.4? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Completare si prezentare in original a formularului B - Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. ? Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prev. Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: 1. In cazul in care /oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune (situatia personala). 2. In cazul in care ofertantul este sustinut tehnic si/profesional de catre un tert, tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 3. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din servicii , subcontractantul va completa declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. : Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.1.1 Prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial.Informatiile cuprinse inCertificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?- cu precizarea ca, inainte de intocmirea raportului procedurii deatribuire, ofertantului clasat pe primul loc intai i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentruverificarea conformitatii documentului depus in oferta.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta minima - Ofertantii vor face dovada prestarii in ultimii 3ani in baza unui contract de natura si complexitatea contractului ce face obiectul prezentei achizitii in valoare de cel putin 24160 lei fara TVA.Prestarile vor fi certificate de documente(procese verbale de receptie partiale /la terminarea prestatiei si /sau recomandari/informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale din partea beneficiarului) din care sa reiasa ca in ultimii 3 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor au fost prestate servicii de natura si complexitatea serviciilor ce fac obiectul contractul( servicii de intalare a bauturilor) in valoare de cel putin 24160 lei fara TVA.Documentele care certifica prestarea serviciilor vor indica beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de prestare a serviciilor si vor preciza daca serviciile au fost prestate in conformitate cu contractul normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani de la data limita stabilita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va lua in considerare prestarile din ultimiii 3 ani, prestari care au fost duse la bun sfarsit, pt care se vor prezenta certificari/procese verbale de receptie partiale /la terminarea prestatiei si /sau recomandari/informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale din partea beneficiarului.2.1 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (incheiat in fata notarului), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 2.1.Tertul va completa angajamentul ferm incheiat in forma autentica (incheiat in fata notarului), conform model formular din sectiunea Modele de Formulare.Tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 2.2 In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcurs, Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer