Achizitie publica - Serviciul de instalare utilaje de prelucrare a bauturi lor (cafea si bauturi calde) in cluburile pentru pensionari
Detaliu pentru invitatia numarul 320680
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320680/22.02.2012
Denumire contract: Serviciul de instalare utilaje de prelucrare a bauturi lor (cafea si bauturi calde) in cluburile pentru pensionari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd. tomis 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488924, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Constanta, bd Tomis nr 51
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de instalare utilaje de prelucrare a bauturi lor (cafea si bauturi calde) in cluburile pentru pensionari
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in prestarea serviciului de instalare utilaje de prelucrare a bauturilor (cafea si bauturi calde) in cluburile pentru pensionari.
II.1.6) CPV: 51542200-5 - Servicii de instalare de utilaje de prelucrare a bauturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantieipentru participare: 3403 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 zile de la data depuneriiofertelor;Modul de constituire a garantiei de participare : I) virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legiide o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul 3403 lei, valabila pentru o perioada de 60 zile de la data depunerii ofertelor;II)a unui ordin de plata, cu conditia confirmariiacestuia de catre banca emitenta, (extras de cont prin care se confirma efectuarea tranzactiei) pana la data deschiderii ofertelor(in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta); III) In numerar, prin depunerea sumei aferente garantiei de participare la casieria autoritatii contractante .Cod fiscal al autoritatii contractante: 4785631IMM- urile beneficiaza de reducerea cu 50 %a garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%din pretul in lei fara TVA, al fiecarui contract subsecvent acordului cadru.Se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrulorganului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fi e mai mica de 0, 5% din pretul in lei fara TVA, al fiecarui contract subsecvent acordului cadru.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Completare si prezentare in original a formularului din sectiunea a III-a ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006 cu mod si compl ulterioare-Declaratia se va completa si prezenta?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitietinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu mod si compl ulterioare- se va completa si prezenta in originalformularulA; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu mod si compl ulterioarese va completa si prezenta in originalformularulB; Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat si Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local, din care sa reiasasituatia obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cand se depune oferta comuna fiecare asociat va completa documentele solicitate mai sus.daca ofertantul este sustinut si profesional tertul sustinator va completa formularul A, formularul B1 si Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006 cu mod si compl ulterioare.Declaratia se va completa si prezenta?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitietinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia. Certificat constatator eliberat de O R C de pe langa Tribunal, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic care sa includa si serviciile care fac obiectul prezentei achizitii.Nota: Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , cu precizarea faptului ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoane juridice / fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata ? in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare si se poate descarca gratuit de la adresa de internet www. e-licitatie ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 12:13