Achizitie publica - Serviciul de intretinere si verificare ascensoare
Detaliu pentru invitatia numarul 353170
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353170/28.08.2013
Denumire contract: Serviciul de intretinere si verificare ascensoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de intretinere si verificare ascensoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de intretinere si verificare ascensoare
II.1.6) CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.- 3.200 lei.- data la care se va face echivalenta leu/alta valuta la cursul BNR, este de 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Scrisoare de garantie bancara sau emisa de o societate de asigurari, Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias. Valabilitatea garantiei de participare -90 zile de la data limita stabilita a depunerii ofertelor. Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. A.C.are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; ? ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata
Garantie de buna executie
GBE = 5 % din valoarea de atribuire a contractului, exclusiv TVA. Mod de constituire: Scrisoare de garantie de buna executie sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011; orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-Ofertantii sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG.34/2006, modificata-Certificat de participare la licitatie cu oferta independent - Model formular atasat in Sectiunea Formulare-Declaratie pe proprie raspundere - neincadrare art. 691 din OUG34/2006- Declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 691 din OUG nr 34/2006, modificata. Persoana cu functie de decizie - Director General- Ion Petru Vaduva, Director General Adj.- Ilie Lata, Director Departament Dezvoltare - Ion Tataru, Director Departament Economic -Ioan Stefanescu, Director Directia Juridica -Idu Olga;Director Directie ? Marin Dumitru; Director Departament ? Cosma Florin; Director Directie ? Medesan Vasile;Sef Serviciu- Petrariu Ioan; Consilier Juridic ? Baciu Elena Marioara; Consiliet Juridic ? Goage Mihai; Consilier Juridic- Suciu Nicolae; Director Directie ? Comsa Adrian; Sef Serviciu ? Pinzar Adela Cristina; Sef Birou ? Filipas Laura; Sef Serviciu ? Bacila Lucian Claudiu; Economist ? Hentea Mihaela Luminita; Consilier Juridic ? Szabo Alexandra;
-Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original sau copie legalizata , conform cu originalul ) privind indeplinirea la zi, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Model formular atasat in Sectiunea Formulare Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - prezentarea ultimului bilant contabil(2012) vizat de organele in dreptFisa de informatii generale. Declararea cifrei globale medii anuala de afaceri pe ultimii 3 ani valoarea cifrei de afaceri in euro va respecta cursul leu/euro comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista va include valori, perioada si locul prestatiei, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarul prestatiei.-Informatii privind echipamentele tehnice puse la dispozitie - Declaratie care contine informatii privind echipamente, utilaje, mijloace de transport, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii.-Informatii despre personalul firmei - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului tehnic de specialitate si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, insotita de CV-urile personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor, -Autorizare tehnica pentru Servicii de reparatii instalatii de ridicat - firma prestatoare sa detina o persoana autorizata ISCIR si va prezenta autorizatiile necesare conform PT R1-2010 a personalului care coordoneaza activitatea (RSL, RADTE, RTS) in original sau copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Autorizare tehnica pentru Servicii de intretinere si reparatii ascensoare - firma prestatoare sa detina o persoana autorizata ISCIR si va prezenta autorizatiile necesare conform PT R2-2010a personalului care coordoneaza activitatea (RSL, RADTE, RTS) in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea confom cu originalul. - Standarde de asigurarea calitatii - Prezentarea dosarului privind sistemul propriu de asigurare a calitatii, pentru indeplinirea contractului de prestare, respectiv prezentarea certificatului ISO 9001:2008 si ISO14001:2005 pentru prestator sau echivalent cu termen de valabilitate in vigoare la data limita a depunerii ofertei - se previne un eventual risc de neindeplinire a contractului ca urmare a prestarii de service nestandardizat si neagreat de producator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 14:36