Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciul de monitorizare dozimetrica


Detaliu pentru invitatia numarul 320747
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 320747/27.02.2012
Denumire contract: Serviciul de monitorizare dozimetrica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: 021.318.52.58, int. 16, Fax: 021.312.91.46
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, Feldioara, Romania, cod postal: 507065, telefon: +40 268265137, fax: +40 268265445, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice, Adriana Francu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de monitorizare dozimetrica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de monitorizare dozimetricaconform celor mentionate in Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 90721600-3 - Servicii de protectie impotriva radiatiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 962.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare solicitata este in cuantum de 989.63 lei, valabilitatea acesteia fiind de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.1. Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare) ? in original .b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR ? Brasov ? in copie certificatac) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, localitatea Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 รท 12:30 ? in copie.- Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 2781 din OUG nr.34/2006, respectiv suma de 989.63 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi constitutita de catre prestator in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului , in functie de optiunea acestuia, prin una din urmatoarele doua forme: - prin instrument de garantare bancara emis in conditiile legii si depus de prestator, in original, la sediul Companiei Nationale a Uraniului Bucuresti SA, printr-un mijloc care sa ii asigure inregistrarea, in termen de 5 zile de la semnarea contractului- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in termen de 5 zile de la semnarea contractului si de a informa achizitorul, in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitate ? in original- Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC 6 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 69indice 1 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt persoanele cenominalizate pe site-ul oficial al CNU SAla adresa http: //www.cnu.ro/Conducere*aID_110-pagina pentru Sucursala Feldioara + responsabilul privind atribuirea contractului Adriana Francu siresponsabilul privind executia contract Alexandru Galca- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatulde participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul C 7 din Sectiunea Formulare ? in original - Ofertantul va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente ? in copie - Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor;
- Autorizatie de la CNCAN Bucuresti pentru ofertant, aflata in termenul de valabilitate, pentru efectuarea serviciului de monitorizare dozimetrica personal ? in copie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formularul privind informatiile generale despre ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii- daca este cazul Pentru standardele de asigurare a calitatii, autoritatea contractanta solicita Certificarea sistemului calitatii, prin care se face dovada ca ofertantul care executa serviciile si furnizeaza produse are implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standardului SR: EN ISO 9001 / 2008 sau echivalent al acestuia
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer