Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciul de plata cu cardul bancar a impozitelor, taxelor si altor obligatii prin POS, On-line si www.ghiseul.ro


Detaliu pentru invitatia numarul 352334
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Fiscala a Municipiului Timisoara
Numar invitatie: 352334/08.08.2013
Denumire contract: Serviciul de plata cu cardul bancar a impozitelor, taxelor si altor obligatii prin POS, On-line si www.ghiseul.ro
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Fiscala a Municipiului TimisoaraCod fiscal: 21666630, Adresa: BD MIHAI EMINESCU, NR 2B, COD POSTAL 300030, Timisoara, Telefon: 0256-408100, Fax: 0256-408191
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD MIHAI EMINESCU, NR 2B, COD POSTAL 300030, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, telefon: +40 256408100, fax: +40 256408191, persoana de contact: Adrian Bodo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Mihai Eminescu nr.2B camera 13 Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de plata cu cardul bancar a impozitelor, taxelor si altor obligatii prin POS, On-line si www.ghiseul.ro
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze un serviciu de plata cu cardul bancar a impozitelor, taxelor si altor obligatii prin POS, On-line(pe www.dfmt.ro) si www.ghiseul.ro
II.1.6) CPV: 66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 000 - 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 9.000 ron, echivalent a 2.027, 44 euro(curs BNR 02.07.2013 1 euro=4, 4391 lei). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO89TREZ62124510220XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului TimisoaraIn cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza - Formularul nr. 11Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare sume astfel cum prevede la art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA(pentru IMM-uri 5%), emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform - Formular nr. 19 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se prezinta in original si devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formular 12A;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 12B;3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local(sau echivalent pentru persoane juridice straine) in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.4. Certificat de atestare fiscala eliberat de (ANAF) organ de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale(sau echivalent pentru persoane juridice straine) de pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.*Certificatele fiscale mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formular nr. 1;6. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 1E;* Persoanele care detin functia de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante: - Director Executiv ? Ec. Adrian Bodo- Sef Serv, Col. si Executare Silita Impozite, Taxe si Amenzi Persoane Fizice - Crisan Delia- Sef Serviciu Impozite si Taxe Persoane Juridice I - Cioiniac Gabriela- Biroul Evidenta Contribuabili si Incasari Bugetare - Tampanariu Corneliu- Sef Birou Contencios - Taranu Silvia- Sef Serviciu Colectare si Executare Silita Persoane Juridice - Dimitriu Gheorghe- Biroul Contencios - Fer Ionel- Coordonator Compartiment Achizitii Publice si Contabilitate - Mot Corina- Compartiment Achizitii Publice - Bunea GheorgheIn cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul are tert sustinator financiar si/sau tehnico-profesional, fiecare dintre tertii sustinatori va prezenta documentulmentionat.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 12C; In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original, copie legalizata, sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, din care sa reiasa obiectul de activitate.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit(traduse in limba romana de catre un traducator autorizat - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor). Acestea se vor prezenta in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.2. Autorizatie/declaratie/alt document care sa ateste ca operatorul bancar efectueaza tranzactii cu standardul 3D-SECURE in original copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, in conformitate cu Ordinul nr. 168/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind Sistemul national electronic de plata online a taxelor si impozitelor utilizand cardul bancar art.2.2.4 lit. d3. Conventia cu operatorul SNEP? (conform modelului din Anexa nr. 1 din Ordinul Ministerului Finantelor Publice nr. 95/2011, Ordinul Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale nr. 168/2011, Ordinul Ministerului Administratiei si Internelor nr. 14/ 2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind Sistemul national electronic de plata online a taxelor si impozitelor utilizand cardul bancar in original, copie legalizata sau"copie conform cu originalul" cu semnatura si stampila operatorului economic;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa informatii generale - din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani, si care sa fie cel putin egala cu valorea estimata a acordului-cadru 450.000 leiCursul mediu anual pentru Euro(BNR)2010=4, 2099 lei/euro2011=4, 2379 lei/euro2012=4, 4560 lei/euroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Prezentare o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani in valoare de minim 150.000 lei. Prezentare formular 12D in original + Certificat/ documente de buna executie pentru cele mai importante servicii. Certificatele/documentele vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada de prestare (inclusiv procese verbale de receptie);Documentele mentionate se prezinta in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici, 2. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoane responsabile de acordul-cadru - prezentare formular nr. 2In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici, 3.Informatii privind subcontractantiia. Declaratie si lista cuprinzand subcontractantii(daca este cazul), conformformular nr. 9 precum si acordurile de subcontractare.Ofertantii sant obligati sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontractezeResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati sa iau inconsiderare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate si urmatoarele documente: declaratie pepropria raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1E 1. Certificat Sistem de Management al Calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer