Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciul de realizare si tiparire a materialelor promotionale pentru festival si participarea la targuri de turism, in anul 2013, in cadrul proiectului ?Promovarea Festivalului Roman Zalau Porolissum ? instrument de promovare a siturilor arheologice loca


Detaliu pentru invitatia numarul 341454
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Numar invitatie: 341454/27.12.2012
Denumire contract: Serviciul de realizare si tiparire a materialelor promotionale pentru festival si participarea la targuri de turism, in anul 2013, in cadrul proiectului ?Promovarea Festivalului Roman Zalau Porolissum ? instrument de promovare a siturilor arheologice locale? ? cod SMIS 21140
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAUCod fiscal: 4291786, Adresa: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Telefon: 0260/610550/149, Fax: 0260/661869
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Iuliu Maniu nr. 3, Zalau, Romania, cod postal: 450016, telefon: +40 0260610550, fax: +40 0260661869, persoana de contact: Centrul de relatii cu publicul, Camera 4
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Zalau - Sala mica de sedinte, Zalau, Piata Iuliu Maniu nr. 3, Jud. Salaj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciul de realizare si tiparire a materialelor promotionale pentru festival si participarea la targuri de turism, in anul 2013, in cadrul proiectului ?Promovarea Festivalului Roman Zalau Porolissum ? instrument de promovare a siturilor arheologice locale? ? cod SMIS 21140
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de servicii are ca scop realizarea si tiparirea de materiale promotionale pentru Festivalul Roman Zalau Porolissum si pentru participarea la targurile de turism, din anul 2013, in cadrul proiectului ?Promovarea Festivalului Roman Zalau Porolissum ? instrument de promovare a siturilor arheologice locale? ? cod SMIS 21140. In cadrul acestui contract vor fi realizate materialele promotionale ce vor fi distribuite cu ocazia participarii la targurile de turism, precum si cu ocazia organizarii festivalului, astfel: Lotul 1 - Materiale promotionale care se vor realiza pentru festival: 250 afise, 50 ghiduri ale festivalului, 50 harti turistice, 500 invitatii personalizate, 5.000 pixuri inscriptionate, 50.000 calendare, 2.000 tricouri, 100 togi romane, 50.000 vederi, 25.000 brelocuri, 500 statuete, 1.500 plachete, 3 panouri outdoor, 25 insertii publicitare referitoare la festival.Lotul 2 - Materiale promotionale care se vor realiza pentru participare la targurile de turism: 6.000 vederi, 6.000 calendare de buzunar, 7.500 pixuri, 10.000 insigne, 7.500 brelocuri, 250 port carti de vizita, 10.000 flyere, 2 prezente in emisiuni TV, 4 clipuri TV, 250 invitatii personalizate, 14 insertii publicitare.
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.189 lei, din care: garantia de participare pentru Lotul 1 - 2.529 lei si pentru Lotul 2 ? 660 lei.In cazul in care garantia de participare se va depune in alta valuta, conversia in lei se va face conform cursului de schimb leu/valuta, comunicat de BNR cu 5 zile inainte de termenul limita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin 60 zile, incepand cu termenul limita pentru depunerea ofertei.Modalitatea de constituire: in conformitate cu modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se permite si posibilitatea depunerii la casierie a unei sume in numerar.Note: - In cazul constituirii garantiei de participare printr-o Scrisoare de garantie bancara, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, aceasta se completeaza conform Formularului 4.- In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, acesta se va face in contul RO76TREZ5615006XXX000186, deschis la Trezoreria Zalau, cod fiscal 4291786, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.- Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri de 50% pentru garantia de participare conform Legii nr. 346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie: declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii, conform modelului prevazut in lege (Formularul 3).- In conditiile aplicarii art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantului i se respinge de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, o contestatie depusa la procedura de atribuire, din garantia de participare se va retine suma de 1.264, 50 lei, din care: 1.264, 50 lei pentru Lotul 1 si 0 lei pentru Lotul 2.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executiea contractului este 10% din valoarea fara TVA a contractului.Modalitatea de constituire: in conformitate cu modalitatile de constituire reglementate de art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri de 50% pentru garantia de buna executie, conform Legii nr. 346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie: declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii, conform modelului prevazut in lege (Formularul 3).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea ? completarea Formularului 6.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Acest formular va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: 1. Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? completarea Formularului 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator, daca este cazul, va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.2. Pentru persoane fizice sau juridice romane: 2.1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social (DGFP), care sa specifice ca societatea ofertanta nu are obligatii de plataa impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei. Certificatul se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei.Pentru persoane fizice sau juridice straine: Prezentare documente echivalente, insotitede traducerea autorizata in limba romana.Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.3. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completarea Formularului 8. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, reaspectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, conform prevederilor Ordinului nr. 170/2012 al ANRMAP sunt nominalizate in Anexa la Formularul 8.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.4. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? completarea Formularului 9.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010Modalitatea de indeplinire: Prezentarea declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? completarea Formularului 10.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice/fizice romane: - Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al ofertantului se regasesc categoriile de servicii solicitate in documentatie si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - informatii de identificare legale (denumire, sediu social, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali;
- domenii de activitate (activitatea principala si activitatile secundare);
- sedii si/sau activitati autorizate ? conform art. 15 din Legea nr. 359/2004;
- fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990.Datele/informatiile precizate in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straine: - Prezentare traduceri in limba romana, legalizate, a documentelor referitoare la inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentulin original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani. Cifra de afaceri medie anuala, globala, pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de cel putin 252.900 lei pentru Lotul 1, respectiv cel putin 66.000 lei pentru Lotul 2. Se solicita Completarea Formularului 11 ? Informatii generale, cuprinzand cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), cu informatii despre contracte de servicii similare cu obiectul prezentei achizitii, cu o valoare totala, fara TVA, de cel putin 126.450 lei, pentru Lotul 1, respectiv cu o valoare totala, fara TVA, de cel putin 33.000 lei pentru Lotul 2, realizata prin cel mult trei contracte pentru fiecare lot, receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie) sau receptionate partial, in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita prezentarea Declaratiei privind lista prestarilor de servicii in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) ? completarea Formularului 12 si a anexei acestuia.Lista va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari/copii ale partilor relevante din contractele de servicii (partile contractante, obiect, Informatii privind asociatii1. Prezentarea Acordului de asociere ? Formular 13, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (fizic, valoric si procentual din valoarea contractului).2. Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completarea Formularului 8. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, reaspectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, conform prevederilor Ordinului nr. 170/2012 al ANRMAP sunt nominalizate in Anexa la Formularul 8., Informatii privind subcontractantii1. Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Formular 14.2. Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare - Formular 15.3. Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completarea Formularului 8. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt nominalizate in Anexa la Formularul 8.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer