Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciul de realizare si tiparire a materialelor promotionale pentru festival si participarea la targuri de turism, in anul 2013, in cadrul proiectului ?Promovarea Festivalului Roman Zalau Porolissum ? instrument de promovare a siturilor arheologice loca


Anunt de atribuire numarul 165114/07.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Adresa: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Salaj, Romania, Email: [email protected], Tel.: +40 260610550/149, Fax: +40 260661869
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Serviciul de realizare si tiparire a materialelor promotionale pentru festival si participarea la targuri de turism, in anul 2013, in cadrul proiectului ?Promovarea Festivalului Roman Zalau Porolissum ? instrument de promovare a siturilor arheologice locale? ? cod SMIS 21140
II.2) Obiectul contractului Contractul de servicii are ca scop realizarea si tiparirea de materiale promotionale pentru Festivalul Roman Zalau Porolissum si pentru participarea la targurile de turism, din anul 2013, in cadrul proiectului ?Promovarea Festivalului Roman Zalau Porolissum ? instrument de promovare a siturilor arheologice locale? ? cod SMIS 21140. In cadrul acestui contract vor fi realizate materialele promotionale ce vor fi distribuite cu ocazia participarii la targurile de turism, precum si cu ocazia organizarii festivalului, astfel: Lotul 1 - Materiale promotionale care se vor realiza pentru festival: 250 afise, 50 ghiduri ale festivalului, 50 harti turistice, 500 invitatii personalizate, 5.000 pixuri inscriptionate, 50.000 calendare, 2.000 tricouri, 100 togi romane, 50.000 vederi, 25.000 brelocuri, 500 statuete, 1.500 plachete, 3 panouri outdoor, 25 insertii publicitare referitoare la festival.Lotul 2 - Materiale promotionale care se vor realiza pentru participare la targurile de turism: 6.000 vederi, 6.000 calendare de buzunar, 7.500 pixuri, 10.000 insigne, 7.500 brelocuri, 250 port carti de vizita, 10.000 flyere, 2 prezente in emisiuni TV, 4 clipuri TV, 250 invitatii personalizate, 14 insertii publicitare.
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 341454/27.12.2012 14:44
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 8
Valoare estimata totala 159, 450 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
6538 / 07.02.2013
28, 050RON
Castigator
CUI
Adresa
SC TOTAL MEDIA SHOP SRL
15287985
STR. DEZROBIRII NR. 147A, CONSTANTA, 900256, Constanta
6536 / 07.02.2013
107, 250RON
Castigator
CUI
Adresa
SC RAMEX INTERMED SRL
14942091
STR. BERARIEI NR. 6, CLUJ-NAPOCA, 400380, Cluj
Total (fara TVA): 135, 300RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: SC TOTAL MEDIA SHOP SRL SC RAMEX INTERMED SRL
Valoare contract: 135300.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer