Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Serviciul de supraveghere lucrari pentru obiectivul de investitii Reabilitare si modernizare DJ 603: Naipu (DN6) ? Schitu ? Mirau ? Stoenesti ? Ianculesti ? Uzunu ? Mihai Bravu ? Comana (DJ 411)? , cod SMIS 3317


Detaliu pentru invitatia numarul 356038
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL GIURGIU
Numar invitatie: 356038/25.11.2013
Denumire contract: , ,Serviciul de supraveghere lucrari pentru obiectivul de investitii Reabilitare si modernizare DJ 603: Naipu (DN6) ? Schitu ? Mirau ? Stoenesti ? Ianculesti ? Uzunu ? Mihai Bravu ? Comana (DJ 411)? , cod SMIS 3317
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462635, fax: +40 0372462666, persoana de contact: LIDIA PANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr. 10, camera 207
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Serviciul de supraveghere lucrari pentru obiectivul de investitii Reabilitare si modernizare DJ 603: Naipu (DN6) ? Schitu ? Mirau ? Stoenesti ? Ianculesti ? Uzunu ? Mihai Bravu ? Comana (DJ 411)? , cod SMIS 3317
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop prestarea serviciilor de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) aferente obiectivului de investitii Reabilitare si modernizare DJ 603: Naipu (DN6) ? Schitu ? Mirau ? Stoenesti ? Ianculesti ? Uzunu ? Mihai Bravu ? Comana (DJ 411), conform specificatiilor din Caietul de sarcini care face parte integranta din documentatia de atribuire. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute aferente acestui contract este , ,0".
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 398, 668 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.973, 36 lei (3.986, 68 lei in cazul IMM).Se poate constitui prin: virament bancar in contul: RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria municip.Giurgiu, cod fiscal: 4938042; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunere la casieria AC a sumei in numerar (in situatia in care cuantumul garantiei de participare este de valoare mica). In cazul respingerii unei contestatii se va retine o parte din garantia de participare conform prevederilor art. 278 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat moneda nationalase va face la cursulcomunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Valabilitatea garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA. Se poate constitui prin: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; cu OP sau numerar achitat la casieria autoritatii contractante;prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Formular nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Formularul nr. 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat;
-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local;
-Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante) - se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, sunt: Vasile Mustatea - presedinte, Dumitru Gavrila - vicepresedinte, Marciu Ovidiu Cristian Dan - vicepresedinte, Florian Dinu - Secretar al Judetului, Mafteianu Radu Ovidiu - arhitect sef, Beianu Dumitru - administrator public, Pana Lidia Doina - director executiv, Tone Cristian - director executiv adj., Sin Niculae - director executiv, Stanculescu Florentina - director executiv adj., Mardale Nicu - director executiv, Udroiu Adriana - director executiv adj., Cornea Petre - director executiv, Cioaca Daniela- consilier juridic, Draghia Margareta - consilier; Bigica Elena - responsabil procedura.Consilierii judeteni care aproba bugetul aferent achizitiei sunt: Dobre Aurelia, Ionita Lucian, Basangiac Constantin, Stenghel Cristian, Boerescu Mihnea Mihai, Matei Ionut Dumitru, Grecu Valentin Puiu, Ciobanu Constantin Vasile, Paun Dumitru, Bardan Daniela, Matei Catalin, Udroiu Victor, Tuturescu Marin, Chiran Nicusor Alin, Panait Gherghina, Grigore Dumitru, Micu Ioan, Chiran Adrian, Cuc Alexandru Razvan, Mardare Stelian, Palalau Alexandru Stelian, Buga Adriana Iulia, Bold Cristian, Buduru Constantin, Pana Mariean, Andrei Cornel, Andrei Ovidiu Aurelian, Dobrota Ilie Viorel. Echipa de implementare: Peicea Daniela, Cristea Margareta Mihaela, Miron Uritu Elena, Jureschi Lucia Monalisa, Pieleanu Rodica, Bold Georgeta, Dinu Romulus Adrian, Abrudan Gheorghe, Stoian Ileana, Grigore Stelica, Necula Razvan.-Formular nr.5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Nota: - Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilorscadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Persoanele juridice straine, pentru dovedirea cerintelor referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati din tara de origine (certificate/alte documente echivalente).Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente- Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana. Persoane juridice romane: -Certificat constatator emis de ONRC. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straine: -Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridicain conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: - Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.- Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator/documentele edificatoare in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anisa fie cel putin egala cu suma de790.000 lei., Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2010, 2011, 2012) inregistrate la organele competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare/alte documente edificatoare (extrase din bilant, raportul de audit, etc.) care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Se vor prezenta unul sau mai multe documente/contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul achizitiei, a caror valoare cumulata sa fie de minimum 390.000 lei, fara TVA., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Ofertantul trebuie sa asigure personal calificat in vederea indeplinirii eficiente a tuturor activitatilor solicitate in cadrul contractului. Cerinte minime: cel putin 1 (unu) diriginte de santierautorizat pentru domeniul: drumuri, poduri, tuneluri, piste de aviatie, transport pe cablu (pentru drumuri de interes judetean sau national)., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul)., Informatii privind asociatii (daca este cazul). In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2013 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer