Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Serviciul de transport colete-colectare valori banesti si predarea acestora la unitati Banc Post?


Detaliu pentru invitatia numarul 343994
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Numar invitatie: 343994/19.03.2013
Denumire contract: ?Serviciul de transport colete-colectare valori banesti si predarea acestora la unitati Banc Post?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ALEEA ALBASTRELELOR NR. 10, , Constanta, Romania, cod postal: RO-900132, telefon: +40 0241585352, fax: +40 0241582591, persoana de contact: CLAUDIA CAPUGIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ALEEA ALBASTRELELOR NR. 10, , Constanta, Romania, cod postal: RO-900132, telefon: +40 0241585352, fax: +40 0241582591, persoana de contact: CLAUDIA CAPUGIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Serviciul de transport colete-colectare valori banesti si predarea acestora la unitati Banc Post?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de transport colete-colectare valori banesti si predarea acestora la unitati Banc Post
II.1.6) CPV: 60161000-4 - Servicii de transport de colete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare, valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, valoarea acesteia fiind de 200 lei, sau echivalentul leu/alta valuta stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului si se va constitui conf prevederilor art 86 alin 1 din HG 925/2006Contul STFC Constanta esteRO18BPOS14002758677.ROL01 BANCPOST CONSTANTAOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile art87 al a, b, c din HG925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie : a) Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea de atribuire a contractului fara TVAb) Mod de constituire a garantiei de buna executie: -retineri succesive, conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire: - completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in originalCerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Modalitatea de indeplinire: - completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in originalCerinta nr. 3: Declaratie pe proprie raspundere sau Certificat, eliberat de catre DGFPCFS, de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelorModalitatea de indeplinire: - original/copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, Cerinta nr. 4: Declaratie pe proprie raspundere sauCertificat, eliberat de catre Primaria locala, privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelorModalitatea de indeplinire: - original/copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalulCerinta nr. 5: Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire: - completata in conformitate cu Formularul K din Sectiunea Formulare ? in originalCerinta nr. 6: Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire: - completata in conformitate cu Formularul L din Sectiunea Formulare ? in original.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Taranu GabrielConstantinescu DumitruBugu ViorelTanef Hristu AurelianBardi NicoletaCapugiu ClaudiaIn cazul unui grup de operatori economici care isi depun candidatura comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei, fiecare subcontractant).Ofertele depuse de operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, vor fi respinse. Cerinta nr. 1: Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - original/copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. dupacertificatul constatator, ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - original/copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. dupacertificatul constatator va fi depus in conformitate cu conditiile de valabilitate solicitate de Oficiul pentru Registrul Comertului.- documentul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana*Ofertantului clasat pe primul loc in cadrul etapei de evaluare i se vor solicita documentele originalesau copii legalizate pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta nr. 2Se vor prezenta orice documente din care sa reiasa prestarea de servicii similare.Documentele vor avea valabilitate cel putin pana la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 3: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiCerinta nr. 4: Declaratie pe proprie raspundere referitoare la partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestoraCerinta nr. 5: Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, valabila, care sa ateste ca societateaeste specializata pentru servicii de transport si paza valorilor (L333/2003 art.20 al.2).Cerinta nr.6: Avizul Inspectoratului Judetean de Politie in a carei raza de activitate isi are sediul societatea specializata de paza si protectie, eliberat pentru conducatorul societatii respective (L333/2003 art.20 al.9).Cerinta nr.7: Autorizatie pentru detinere armament letal sau neletal eliberata de Inspectoratul Judetean de Politie in a carei raza de activitate isi are sediul societatea spacializata de paza si protectie (L333/2003 art.45 al.1). Cerinta nr. 1: Certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2008 valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer