Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICIUL INTRETINERE CLADIRI AFLATE IN ADMINISTRAREA CONSILIULUI JUDETEAN PRAHOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 350276
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 350276/11.07.2013
Denumire contract: SERVICIUL INTRETINERECLADIRI AFLATE IN ADMINISTRAREA CONSILIULUI JUDETEAN PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP- www.e-licitatie.ro;
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICIUL INTRETINERECLADIRI AFLATE IN ADMINISTRAREA CONSILIULUI JUDETEAN PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: intretinerea cladirilor aflate in administrarea autoritatii contractante, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 278, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip: 5560 lei. Perioada de valabilitate este cel putin egala cu valabilitatea ofertei (90 zile).Forma de constituire: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o soc.de asigurari-se va completa Form.nr.23 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;2)ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119;3)numerar depus la casieria C.J.Prahova. Indiferent de modul de constituire a garantiei de participare, dovada constituirii acesteia se va depune atat in SEAP cat si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul eliberarii gar.de particip.de o banca/soc.de asig.din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echiv.cu modelul din Form.nr.23 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In cazul asocierii, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.Pentru a beneficia de prevederile Lg.346/2004, toti membri unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006.In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia unui ofertant, Autoritatea contratanta isi rezerva dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma rezultata din aplicarea prevederilor articolului 278 1 alin.(1) lit.a)din OUG nr.34/2006, respectiv 2780 lei.Data la care se face echivalenta lei/euro este: data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 7% din valoarea fara TVA a contractului atribuit.Mod de const: 1)prin retineri succesive din sumele datorate ptr plata fact.partiale.Contr.are oblig.de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispoz.A.C., conf HG nr.1045/2011, suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contr.fara T.V.A.Of.declarat castig.are oblig.de a constitui garantia de buna executie a contr.in cond de mai sus cel mai tarziu la data semnarii contr.sub sanctiunea rezilierii acestuia;2)prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valab.pana la exp.per.de garantie de buna executie;3)prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie. AC va elibera/restitui garantia de buna executie conf prev.art.91-92din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada faptului ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr.1 (disponibil in sectiunea formulare) sau echivalent.Aceasta declaratie va fi prezentata de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.2.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 2 (disponibil in sectiunea formulare) sau echivalent.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c) indice 1 si lit. d ), din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/2006), se va prezenta si de catre tertul sustinator ( daca este cazul).3.Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta-Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent- Formularul nr.3 sau echivalent-In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider al asocierii.4.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa precizeze calitatea in care acestia participa la procedura-Se va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul nr. 4 sau echivalent.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractor in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular. Acest formular va fi completat si de catre subcontractor-daca este cazul.5.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii cu privire la plata datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre bugetul consolidat.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca respectivul operator economic nu are datorii scadente catre bugetul general in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general? bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca respectivul operator economic nu are datorii scadente catre bugetul general in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat (cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor ?conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 29/2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta, aprobate de catre organele competente, vor fi respinse ca inacceptabile.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte documente relevante din care sa rezulte faptul ca acestia si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se va prezenta Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale ale administratiei locale. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte documente relevante din care sa rezulte faptul ca acestia si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor ?conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 29/2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta, aprobate de catre organelle competente, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Operatorii economici (ofertanti//ofertantiasociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 5. (disponibil in sectiunea formulare). Aceasta declaratie va fi depusa de ofertant / fiecare membru al asocierii in cazul unei oferte comune/tertul sustinator/ subcontractant, daca este cazul.Ofertantul /Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, respectiv: Lista persoanelor cu functii de deciziein cadrul autoritatii contractante, prin raportare la implicarea in prezentul proces de achizitie : Se vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 5. (disponibil in sectiunea formulare). Aceasta declaratie va fi depusa de ofertant / fiecare membru al asocierii in cazul unei oferte comune/tertul sustinator/ subcontractant, daca este cazul.Ofertantul /Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusivpersoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, respectiv: Lista persoanelor cu functii de deciziein cadrul autoritatii contractante, prin raportare la implicarea in prezentul proces de achizitie : Numele si prenumele FunctiaCOSMA MIRCEA PresedinteDANIELESCU SEBASTIAN VicepresedinteREBEGA CONSTANTIN LAURENTIU VicepresedintePAVEL MIHAIL SecretarIONESCU FABIOARA Administrator publicSEPSI DANIEL Consilier judeteanCIOLAC DAN Consilier judeteanCORD OVIDIU Consilier judeteanCORNEADANUT MARCEL Consilier judeteanCOSTIN ZAHARIA Consilier judeteanDAVID SIMONA Consilier judeteanDOBRE ADRIAN FLORIN Consilier judeteanDONACHEGHEORGHE Consilier judeteanDOSARU ELENA IULIANA Consilier judeteanDRAGOMIR FLORIN AURAS Consilier judeteanENESCU RARES DAN Consilier judeteanIONESCU RADU CEZAR LIVIU Consilier judetean-voteaza bugetulIONICA ION Consilier judeteanMANTA ADRIAN Consilier judeteanMESCA DARIUS DUMITRU Consilier judeteanMITREA LAURENTIU DANIEL Consilier judeteanMORARU ROMU Consilier judeteanNEAGA GHEORGHE Consilier judeteanNEAGOE DUMITRU DANIEL Consilier judeteanNEGOI CONSTANTIN Consilier judeteanNICOLAI MARIUS Consilier judeteanNICULESCU GEORGIANA DIANA Consilier judeteanNITA CATALIN RAZVAN Consilier judeteanOPRESCU NICOLAE Consilier judeteanPATRASCU VASILE Consilier judeteanPINTOIU TOMA Consilier judeteanPOPOVICI ELISABETA Consilier judeteanSANDU ANA Consilier judeteanSFIRLOAGA LUDMILA Consilier judeteanTABACU JENICA Consilier judeteanTOADER BOGDAN ANDREI Consilier judeteanTUDORA DORIN Consilier judeteanVASILE VIORICA Consilier judeteanVITER DAVID ANDREI Consilier judeteanDOVINCA MARIA Director executivPOPESCU ELENA Director executiv adj.PANA ALINA GEORGIANA Sef serviciu juridicBRATOSIN GHEORGHE Director executivadjunctALIXANDRESCU DANIEL Director executivTOPALA CRISTIAN Sef serviciuSERBANOIU VALENTIN Sef birouVLAD CONSTANTIN Inspector de specialitateANDREI CERASELA ConsilierSATMAR LIGIA ConsilierDUTA CAMELIA Consilier, este respins din procedura de atribuire conform prevederilor H.G. 183/2013 de completare a art. 36 alin (1) lit.g din H.G. 925/2006 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati, iar obiectul contractului trebuie sa isi gaseasca corespondent in obiectul de activitate al respectivilor operatori economici-? operatorul economic trebuie sa se asigure ca informatiile cuprinse in aceste certificate sunt actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor-Se va prezenta Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional ? operatorul economic trebuie sa se asigure ca informatiile cuprinse in acest certificate sunt actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al operatorului economic participant la procedura.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte, avandu-se in vedere partea de contract pe care o va executa fiecare din membrii asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 500.000 lei pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in euro pentru persoanele juridice straine-Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: - pentru 2010 - 4, 2122 lei/euro, - pentru 2011 ? 4, 3282 lei/euro.- pentru 2012 ? 4, 4560 lei/euro.Cursul de schimb mediu anual lei/euro este cel comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecg.int).In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM - urile beneficiaza dereducerea cu 50% a cifrei de afaceriglobale medie anuala prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. In cazul unei asocieri media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul de asociati prin cumul ( insumare).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii cu privire la serviciile prestate in ultimii 3 ani.Se va prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic -Formular nr. 7 (disponibil in sectiunea formulare)., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovadaexperientei similare, iar suma valorilor servicilor incluse in certificate/documente prezentate ca dovada in acest senssa fie de minim de 250000 lei.Cursul de schimb mediu anual euro/leu pe ultimii 3 ani este: -pentru 2010 - 4, 2122 lei/euro, -pentru 2011 ? 4, 3282 lei/euro.-pentru 2012 ? 4, 4560 lei/euro.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovadaexperientei similare, iar suma valorilor servicilor incluse in certificate/documente prezentate ca dovada in acest senssa fie de minim de 250.000 lei.Se va prezenta Fisa/e de experienta similara -Formularul EXP (disponibil in sectiunea formulare).Obiectul contractului- trebuie sa fie similar. Prin ?similar? se intelege: intretinere/reparatii cladiri ; Experienta similara poate fi dovedita de ofertant/asociati/ tert sustinator, dupa caz. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o altapersoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181, lit. a), c1), si d) si art. 69^1.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciului. Ofertantul va face dovada ca dispune de dotarea tehnica necesara realizarii serviciului care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului: -avometru, -cleste voltampemetru, -trusa scule electrician-bormasina cu percutie-abric-circular pentru taiat lemne-polizor-polizor unghiular-transformator pentru sudura (electrozi)-ferastrau pendular-rindea electrica-masina slefuit lemn-masina slefuit mozaic-trimmer-scara metalica-schela metalica mobila.Se va prezenta o declaratie conform Formularului nr. 9(disponibil in sectiunea formulare).In cazul asocierilor - Formularul nr. 9 va fi completat de catre liderul asocierii, semnat de catre reprezentantul legal al asocierii si va cuprinde echipamentele tuturor partenerilor asocierii., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Se solicita personal calificat in urmatoarele domenii: -electricieni- 3 persoane-instalatori instalatii sanitare si termice-4 persoane-zugravi-2 persoane-constructori structuri-1 persoana-lacatusi mecanici- 2 persoaneSe va prezenta o declaratie conform Formularului nr. 10 ( disponibil in sectiunea formulare);Se va prezenta o lista cu numele persoanelor si meseria celor care vor face parte din echipa.Pentru fiecare din muncitorii care vor face parte din echipa declarata pentru realizarea serviciului de intretinere si reparatii cladiri aflate in administrarea Consiliului Judetean Prahova se vor prezentadocumente referitoare la pregatirea si calificarea profesionala.Astfel, pentru fiecare persoana nominalizata se va prezenta: CV, diploma de calificare in domeniul respectiv.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat.Aceasta cerinta poate fi indeplinita prin cumul de catre oricare dintre asociati, sau de catretertul sustinator ., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatiiprivind subcontractanti, daca este cazul.Se vor completa Formularele nr. 16 si 16 A (disponibile in sectiunea formulare), semnate si stampilate de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte.Ofertantii au obligatia de a prezenta -daca este cazul- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere ale acestora.De asemenea, subcontractantii vor completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 ( evitarea confilictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatii privind tertii sustinator, daca este cazulIn cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si /sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiarasi/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180, art. 181 lit.a), lit. c indice 1 si lit. d ), si ale art. 69.1. din O.U.G. 34/2006.Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea corespunzatoare a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., Asociere, daca este cazul-Se va completa Formularul - Anexa nr. 44 - daca este cazul, Facilitati legale privind indeplinirea criteriilor de calificare-Conform prevederilor H.G. 925/2006, art. 11, alin. 4 pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta la depunerea ofertelor o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire.Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - Anexa nr. 58 - Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul achizitieiSe va prezenta Certificat ISO 9001- in domeniul prezentei proceduri de achizitie, sau standardele echivalente stabilite de legislatia tarii de origine a ofertantului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere aofertei.In cazul unei asocieri, cerinta nu poate fi indeplinita in mod cumulativ, fiecare dintre asociativa prezenta certificarea ISO 9001 sau echivalent, in domeniul prezentei proceduri de achizitie.Documentul se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Acest document nu poate fi prezentat de catre tert sustinator.In cazul in care oferta este depusa in asociere, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba implementat standardul de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalent in domeniul ce face obiectul achizitiei. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere aofertei.In cazul in care oferta este depusa in asociere, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta. Acest document nu poate fi prezentat de catre tert sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer