Achizitie publica - ServicSERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE OBIECTIV DE INVESTITII ??Reparatii capitale acoperis hotel Sport, prin realizarea unei invelitori din tabla amprentata, Sc=429,25mp?
Detaliu pentru invitatia numarul 330729
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330729/29.06.2012
Denumire contract: ServicSERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIEOBIECTIV DE INVESTITII ??Reparatii capitaleacoperis hotel Sport, prin realizarea unei invelitori din tabla amprentata, Sc=429, 25mp?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCLUBUL SPORTIV PANDURII TG-JIUCod fiscal: 2680418, Adresa: constantin brancusi nr7, Targu Jiu, Telefon: 0253218781, Fax: 0253218787
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: constantin brancusi nr7, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253218787, fax: +40 253218787, persoana de contact: cirstoc simona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CLUB SPORTIV "PANDURII" TG-JIU, Gorj, Tg-Jiu, str. C-tin Brancusi, nr.7.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ServicSERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIEOBIECTIV DE INVESTITII ??Reparatii capitaleacoperis hotel Sport, prin realizarea unei invelitori din tabla amprentata, Sc=429, 25mp?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta executareaunei invelitori din tabla amprentata cu suprafata de 429, 25mp .Obiectul contractului care se va incheia presupune realizarea a doua activitati care se vor realiza in doua etape si anume: 1 Activitatea 1 = Etapa I - Proiectare (intocmire conform HG 28/2008 a expertizei tehnice sau dupa caz audit energetic, documentatie de avizarea lucrarilor de interventii, proiect tehnic si detalii de executie, documentatia tehnica pentru autorizarea lucrarilor de constructii si verificarea proiectului);2 Activitatea 2 = Etapa a - II-a -Executia lucrarilor in baza proiectului tehnic verificat si autorizat conform prevederilor legale.
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 903.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2.000 lei. IMM-urile/grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor care depun oferta beneficiaza de reducere de 50% conform Lg 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei: 30 de zile de la data depunerii ofertei Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art 86, 87. Garantia de participare poate fi constituita si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar. Date pentru constituire garantie de participare: Trezoreria Tg-Jiu RO44TREZ3365009xxx001952, CUI 2680418. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? formularul 25. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului Nr. 26 - Declaratie privind incadrarea Intreprinderii in categoria IMM, completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat. In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278¹, alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA Garantia de buna ex. se va const.conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006. IMM-urile/grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor care depun oferta beneficiaza de reducere de 50% conform Lg 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular 2; 2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular 3; 3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formular 4. 4. Declaratii privind calitatea de participant la procedura, formular 5; 5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, formular 6; 6. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul; 7. Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat de stat. Din certificatele fiscale trebuie sa reiese faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Dima Viorica -director, Cirstoc Simona -sef serviciu, Mergea Gheorghe -membru comisia de evaluare, Lungu Ioana-membru comisia de evaluare, Bura Ion-membru comisia de evaluare, Toma Clara -membru comisia de evaluare. Cerinte minime obligatorii: 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul si emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Descriere: Cerinta 1: Informatii privind situatia economico-financiara: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 200.000 lei. Cerinta 2, daca este cazul: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica - financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 si art. 181, lit. a), c¹) si d)..
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Descriere: Cerinta 1: Se va prezenta lista cu principalele servici de proiectare prestate in ultimii 3 ani. Din aceasta lista se va alege si prezenta minim un contract de servicii similare pentru care se vor completa fise de experienta similara. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor (denumirea contractului, denumirea partilor, valoare, durata) si recomandare din partea beneficiarului., Cerinta 2: Se va prezenta lista cu principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani. Din aceasta lista se va alege si prezenta minim un contract de lucrari similare pentru care se vor completa fise de experienta similara. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor (denumirea contractului, denumirea partilor, valoare, durata), procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului., Cerinta 3: Declaratie privind efectivele medii anuale personal angajat in ultimii 3 ani. Cerinta 1: Standarde de asigurare a calitatii. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.), Cerinta 2: Standarde de asigurare a protectiei mediului. Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii.)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit prin descarcarea documentatiei atasate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 09:33