Achizitie publica - SERVICUL DE REPARARE A ECHIPAMENTULUI DE PROTECTIE BALISTIC
Detaliu pentru invitatia numarul 311666
UNITATEA MILITARA 01558 TARGOVISTE
Cod de identificare fiscala: 25563379
Adresa: TARGOVISTE, STR. SOROCA, BL. D5, SC. B, AP. 3, Targoviste
Telefon: 0245/616512
Fax: 0245/611865
Denumire invitatie: SERVICUL DE REPARARE A ECHIPAMENTULUI DE PROTECTIE BALISTIC
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50610000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICUL DE REPARARE A ECHIPAMENTULUI DE PROTECTIE BALISTIC
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 29.08.2011 13:02
Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: U.M. 01558 TARGOVISTE, STR. NICOLAE BALCESCU NR. 2-4, COD POSTAL: 130167, JUD. DAMBOVITA, tel/fax: 0245/616512; 0245/611865
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2011 09:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.M. 01558 TARGOVISTE, STR. NICOLAE BALCESCU NR. 2-4, COD POSTAL: 130167, JUD. DAMBOVITA, tel/fax: 0245/616512; 0245/611865
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Aparare
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 254, 250 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- declaratie privind eligibilitatea;
- certificat de cazier judiciar;
- declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile înainte de data deschiderii ofertelor;
- o lista a principalelor servicii similare, efectuate în ultimii 3 ani;
- autorizare privind prestarea serviciilor;
- xerocopie a certificatului privind implementarea sistemului de management al calitatii la prestatorii serviciilor ofertate sau de la societatea societatea care depune oferta;
- informatii privind subcontractantii;
- cuantumul garantiei de participare, pentru toate loturile este de 5.085, 00 lei (2% din valoarea estimata).
- De pe site-ul www.e-licitatie.ro, sau la cerere, gratuit, de la sediul autoritatii contractante.- justificarea alegerii procedurii este anexata în documentele atasate pentru descarcare