Achizitie publica - Set garnituri pentru supape de siguranta
Detaliu pentru invitatia numarul 355871
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355871/19.11.2013
Denumire contract: Set garnituri pentru supape de siguranta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUCURSALA CNE Cernavoda, Str. Medgidiei, nr.2, Pavilion 0, Camera E 114 et.1, Serviciul Achizitii, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 41801837, fax: +40 24123267, persoana de contact: Diana Teodora Zamfir
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA CNE Cernavoda, Str. Medgidiei, nr.2, Pavilion 0, Camera E 104 et.1, Serviciul Achizitii, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Set garnituri pentru supape de siguranta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Set garnituri pentru supape de siguranta
II.1.6) CPV: 34312500-2 - Garnituri de etansare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de70 lei si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor sise poate constitui in lei sau in echivalent alta valuta, la cursul de schimb al BNR din data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin.1) din HG 925/2006.In cazul constituirii GP prin ordin de plata, viramentul bancar se va face in urmatoarele conturi ale autoritarii contractante: - pentru RON, RO63 RNCB 0116 0497 1852 0008, BCR Cernavoda- pentru EUR, RO 36 RNCB 0116 0497 1852 0009, BCR CernavodaSe va completa formularul III 1.1.a)Se va prezenta copie dupa OP vizat de banca ofertantului.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III 1.1.b.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006- Formularul III 2.1.a.12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006- Formularul III 2.1.a.23. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta .- Formularul III 2.1.a.34. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006. Se va completa Formularul III.2.1.a.4.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Director CNE- Dr.ing Ionel Bucur, Inlocuitor de drept Director CNE ? Marian Serban, Director Economic- Ec. Madalina Olteanu, Inlocuitor de drept Director Economic- Veronica Petrisoaia, Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale- Horatiu Ionescu, Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale ? Florin Georgescu, Sef Serviciu Achizitii- Viorica Lojnita, Inlocuitor de drept Sef Serv.Achizitii- Dorina Gherlan, Comisia de evaluare : Dana Corina Moldoveanu, Valentin Paulovici, Anca Pascu, Mihaela Veronica Vames, Daniel Mircea, Dorina Zapodeanu, Ilie Olteniceanu, Adina Stoian, Diana Teodora Zamfir.5. Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea/neincadrarea in prevederile art. 52 din OUG 109/2011. Se va completa Formularul III.2.1.a.5. 1. Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului - Pentru a fi luat in considerare, Certificatul- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.2. Persoane juridice /fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a fi luat in considerare, documentul/certificatul : - se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-va fi insotit de traducere autorizata in limba romana.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau omercializarea produselor ofertate.Nota: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 14:18