Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SETURI DE CARBUNI(GRAFITI)-12 SEGMENTI/SET-7 SETURI


Detaliu pentru invitatia numarul 353216
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 353216/29.08.2013
Denumire contract: SETURI DE CARBUNI(GRAFITI)-12 SEGMENTI/SET-7 SETURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: RO 13267213, Adresa: ION MIHALACHE, NR. 15-17, SECTOR1, Bucuresti, Telefon: +40 213032500, Fax: +40 213032564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SH Targu Jiu str. Prel.V.Alecsandri nr.1, Tg.Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 722650452, fax: +40 253218670, persoana de contact: CompartimentAchizitii si Logistica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SH Targu Jiu str. Prel.V.Alecsandri nr.1, Tg.Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 722650452, fax: +40 253218670, persoana de contact: CompartimentAchizitii si Logistica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SETURI DE CARBUNI(GRAFITI)-12 SEGMENTI/SET-7 SETURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SETURI DE CARBUNI(GRAFITI)-12 SEGMENTI/SET-7 SETURI
II.1.6) CPV: 14814000-0 - Grafit artificial (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 25, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata-500 lei.Pentru conversia GP constituita in alta moneda se va avea in vedere cursul de schimbal BNR la data publicarii invitatie de participare. Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, valabilitatea GP va fi prelungita in mod corespunzator. GP se constutie prin: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute mai sus.- prin ordin de plata in contul S.C. HIDROELECTRICA ? S.A. Sucursala Targu Jiu Str Prelungirea Vasile Alecsandri Nr 1, jud. Gorj deschis la BCR ?Sucursala Tg Jiu sub nr.RO 63 RNCB0149042112110001. Se va prezenta exemplarul verde al ordinului de plata (in original), cu viza bancii.- depunere la casierie. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care din documentele solicitate reiese caofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii2.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG 34/2006.-Nivel minim: se va completaformularul anexat inSectiunea C ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG 34/2006?in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autorita?ii contractante, necesar finan?arii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: 1. Remus Adrian BORZA ? adminstrator judiciar2. Dumitru Remus VULPESCU ? administrator special3. Mihail Viorelian Stanculescu? director general SC Hidroelectrica SA4.Dragos Zachia-Zlatea- Director Directie producere Energie Electrica5.Goran Gheorghe- Manager Departament Achizitii si Logistica6. Ioan Bulareanu- inginer Serviciu Achizitii si Logistica7. Sorin Bogatoniu- sef Birou Achizitii8. Liviu Dumitrescu - economist Serviciu Achizitii si Logistica9.GeorgeTILEA ? director SH Targu Jiu10.Ion Tiriplica- director adj. productie11. Ion NEGREA ? director adj. economic SH Targu Jiu12. Corina PATRUtI ? sef serv. Achizi?ii si logistica SH Targu Jiu13.Sofia Florinela BERCA - Responsabil procedura14.Dragos Raduica- sef CHE Clocotis15.Marius Grecu- Sef Atelier Exploatare Motru16. Violeta Poenaru - ing. Serviciu Achizitii si Logistica3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Nivel minim: se va completa formularul anexat in sectiunea C 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea"conform cu originalul" Informatiile cuprinse in certificatul contatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale. Se va prezenta cifra de afaceri globalape ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani alivrat produse similareOperatorul economic va prezenta lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani a livrat produse similare, lista continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic) Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001/2008, sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Documentele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor.Documentele emise in alta limba decat romana, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2013 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer