Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sevicii de audit financiar pentru proiectul ?Reabilitarea Infrastructurii, Modernizarea, Dezvoltarea si Echiparea Ambulatoriului din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Constanta ? Policlinica 2


Detaliu pentru invitatia numarul 319874
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL CONSTANTA
Numar invitatie: 319874/02.02.2012
Denumire contract: Sevicii de audit financiar pentru proiectul ?Reabilitarea Infrastructurii, Modernizarea, Dezvoltarea si Echiparea Ambulatoriuluidin cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Constanta ? Policlinica 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241708413, fax: +40 241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sevicii de audit financiar pentru proiectul ?Reabilitarea Infrastructurii, Modernizarea, Dezvoltarea si Echiparea Ambulatoriuluidin cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Constanta ? Policlinica 2
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar pentru proiectul ?Reabilitarea Infrastructurii, Modernizarea, Dezvoltarea si Echiparea Ambulatoriuluidin cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Constanta ? Policlinica 2"
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 3.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin. (3) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in original) se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti documentele ofertei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Nota: In cazul unei contestatii, in masura in care consiliul o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006, respectiv suma de 1.652, 7 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din pretul contractului, fara T.V.A. Modalitate de constituire: prin instrument de garantare sau de o societate de asigurari/ prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform art. 90 alin. 3 din HG 925/2006.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileprivind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 4. Pentru persoane juridice romane: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii de plata restante la data de 25 ale lunii anterioare lunii in care se depun ofertele.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata de ofertant, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: - Nicusor Daniel Constantinescu ? Presedinte- CristianDarie ? Vicepresedinte- Cristinel Nicolae Dragomir ? Vicepresedinte- Sevil Shhaideh ? Director General, Directia Generala de Proiecte- Vornicu Elena ? Manager proiect, Sef Serviciu, Directia Generala de Proiecte- Dragan Roxana ? Inspector, Directia Generala Proiecte- Banica Marian ? Inspector, Serviciul Pregatire Proiecte- Stoian Aurica ? Specialist economist- Cenusa Titi ? Architect Sef, Directia generala Urbanism si Lucrari Publice- Lungu Mihaela ? Sef Serviciu, Serviciul Achizitii- Pedestru Carmen -Sef Serviciu Informatica, - Jarnea Ana-Maria ? Inspector, Serviciul Pregatire Proiecte- Rusen Teodora ? Inspector, Serviciul Informatica- Titimeaua Ionut ? Sef Serviciu, Serviciul Administratie Publica Locala- Marin Raluca ? Sef Serviciu, Directia Coordonare Institutii SubordonateNota: Declaratiava fi completata de catre ofertant /candidat/ ofertant asociat /subcontractant /tert sustinator.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010: Prezentare declaratie, conformmodelului din Formularul 6 .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Declaratie privind calitatea de participant: Prezentare declaratie, conformFormularului 7 din Sectiunea III Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Documentul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si va fi prezentatin oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- La procedura pot participa persoane fizice sau juridice, inscrise in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), inregistrate fiscal in Romania si sa detina viza de membru activ al CAFR .- Pentru persoana juridica: autorizatie emisa ca Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), in copie legalizata/ copie lizibila, cu mentiunea ?Conform cu originalul?.- Pentru persoana fizica: carnetul de membruCAFR vizat cu mentiunea ?Activ?, in copie legalizata/ copie lizibila, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, - certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR, in oricare din formele: copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul??Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta urmeaza sa fiedeclarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original/sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizicestraine: Prezentarea a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se vor prezenta documente echivalente in tara in care ofertantul este rezident, conform documentelor solicitate persoanelor juridice /fizice romane precum si documente care sa dovedeasca indeplinirea prevederilor Hotararii CAFR privind atribuirea calitatii si a dreptului de exercitare a profesiei de auditor financiar pentru persoanele care poseda o calificare profesionala in audit financiar sau in profesii asimilate acestuia, atribuita de alt stat in acord cu reglementarile specifice din acel stat, inclusiv anexa acesteia, in conformitate cu prevederile art. 12 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata, cu modificarile ulterioare, respectiv ale Normelor privind atribuirea calitatii si a dreptului de exercitare a profesiei de auditor financiar pentru persoanele care poseda o calificare profesionala in audit financiar sau profesii asimilate acestuia, atribuita de alt stat in acord cu reglementarile specifice din acel stat, aprobate prin Hotararea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 164/2010.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilant contabil, Cerinta nr. 2Informatii generale despre ofertant, Cerinta nr. 3Informatii privind cifra de afacericifra medie (globala) de afaceri pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)sa fie de minim 200.000leiIn situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, nivelul impus poate fi dovedit prin raportarea la ultimii 3 ani incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeza: Anul 2008 - 1 euro = 3, 6827 leiAnul 2009 - 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 - 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 -1 euro = 4, 2379 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnica, Cerinta nr. 2Experienta similara: - Se solicita demonstrarea experientei similare prin prezentarea unui contract de prestari servicii similar obiectului achizitiei, a carui valoare sa fie de minim 100.000 lei fara TVA;Echivalentul in lei pentru valorile exprimate in euro se vacalcula de catre candidatii romani si straini utilizand cursullei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeza: Anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 -1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 -1 euro = 4, 2379 leiNota: Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altormonede, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant.Personal minim solicitat: a)Un auditor financiar autorizat ? cerinte minime: diploma de studii superioare in stiinte economice, carnet de membru al CAFR valabil la data depunerii ofertelor; inscris in Registrul auditorilor financiari din Romania; auditor activ (carnet de membru activ valabil la data depunerii ofertelor), cu experienta profesionala specifica in domeniul auditului financiar; auditorul trebuie sa faca dovada auditarii operatiunilor financiare aferente in cel putin un proiect similar cu obiectul achizitiei; certificat (autorizatie) de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR;b)Un economist ? cerinte minime: diploma de studii superioare in stiinte economice, economist, care sa faca dovada ca a participat in cel putin un proiect similar cu obiectul achizitiei;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Nr total ore aloc. prest serv. audit
25
Descriere: Ptr. nr. max ore se acorda 25 puncte; Nr. min 960 ore, Nr. max3840 ore
Gestionarea riscurilor
15
Descriere: Nr. max riscuri 15 puncte, pt nr. min riscuri 3 se acorda 0 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2012 17:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer