Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Sevicii de contabilitate?


Detaliu pentru invitatia numarul 332290
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Corbu
Numar invitatie: 332290/24.07.2012
Denumire contract: ?Sevicii de contabilitate?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CorbuCod fiscal: 4707714, Adresa: STR. Principala nr.38, Corbu, Telefon: 0241/765100, Fax: 0241/765100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Principala nr.38, Corbu, Romania, cod postal: 907085, telefon: +40 0241765100, fax: +40 0241765100, persoana de contact: Nela Cenusa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. Principala nr.38, Corbu, Romania, cod postal: 907085,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Sevicii de contabilitate?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul primariei comunei Corbu, contabilitatea se va tine cu respectarea prevederilor din ?Normele metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii patrimoniului institutiilor publice, planul de conturi pentru institutii publice si instructiunile de aplicare a acestuia? (cu modificarile si completarile ulterioare), aprobate prin OMFP nr. 1917/2005, precum si a prevederilor din ?Normele metodologice de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile?, aprobate prin OMFP nr. 3512/ 2008. Executia bugetara se va tine cu respectarea prevederilor Legii finantelor publice locale, a legilor bugetare anuale si a celor din ?Normele metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale?, aprobate cu OMFP nr. 1792/ 2002.
II.1.6) CPV: 79210000-9 - Servicii de contabilitate si de audit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.600 LEI si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara conform Anexa 1, formularul nr. 3 sau cu OP, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, in contul autoritatii contractante.Garantia de participare se poate constitui siprin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va insoti oferta si va fi depus in original. Lipsa dovezii garantiei de participare in original, la deschidere, va atrage respingerea ofertei; nu se admite prezentarea ulterioara (dupa termenul limita de depunere a ofertei) a acesteia.- Pentru IMM cuantumul garantiei de participare este de: 1300 lei, cu conditia dovedirii statutului de IMM**Perioada de valabilitate a garantiei de participareva fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Contul pentru garantia de participare este RO68TREZ2395006XXX000021 Trezoreria Navodari.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5%.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: Conform prevederilor HG 925/2006 art.90
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- prezentarea declaratiei pe proprie raspundere, privind eligibilitatea, valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor conform Formularul nr.11, Anexa nr.12.Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006conform Anexei nr.1, formularul nr. 123. Prezentarea certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010, Anexa nr.1, Formularul nr.134.Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/20065.Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social-Se prezeinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat -Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7.Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizataPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu prezenta procedura sunt : : Bobes Dan ? consilier local, Cojocaru Gheorghe ? consilier local, Marin Cornel ? consilier local, Galbinasu Ion-consiler local, Lemnaru Banu Eugen-consilier local, Scarlat Ion ?consilier local, Criveanu Jean-consilier local, Halici Vasile-consilier local, Misea Georgeta ?consilier local, Nistorache Nicusor-consilier local, Vartolomei Eugen-consilier local, Fricosu Elena-consilier local, Stanciu Gheorghe ? consilier local, Vaduva Paul-consilier local, Bostina Dragos-consilier local, Galbinasu Marian ?primar, Mititescu Stefania-responsabil viza CFP, Grasu Paula ?consilier juridic, Cenusa Nela-responsabil achizitii publice. - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului-Se va prezenta Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Observatii: Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ?conform formular nr.5 din Anexa nr. 1, Bilan contabil la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de servicii in ultimii 3ani, Experienta similara, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poateobtine din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer