Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SF ? Regenerare urbana a spatiilor din zona blocurilor de locuinte din cartierele Alfa, Faleza Mures, Confectii, Micalaca, Vlaicu si Centru, inclusiv zona protejata din Municipiul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 355855
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 355855/19.11.2013
Denumire contract: SF ? Regenerare urbana a spatiilor din zona blocurilor de locuinte din cartierele Alfa, Faleza Mures, Confectii, Micalaca, Vlaicu si Centru, inclusiv zona protejata din Municipiul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Revolutiei nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257281450, persoana de contact: registratura generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, B-dul. Revolutiei nr. 75, camera 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SF ? Regenerare urbana a spatiilor din zona blocurilor de locuinte din cartierele Alfa, Faleza Mures, Confectii, Micalaca, Vlaicu si Centru, inclusiv zona protejata din Municipiul Arad
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in intocmirea unui SF ? Regenerare urbana a spatiilor din zona blocurilor de locuinte din cartierele Alfa, Faleza Mures, Confectii, Micalaca, Vlaicu si Centru, inclusiv zona protejata din Municipiul Arad
II.1.6) CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 443, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 8.500 Lei. Valabilitatea GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile).-Constituirea GP: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea AC. Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari, de preferinta cu sediul in Romania, si se va depune in original;
-GP se poate constiutui prin virament bancar sau prin Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschderii ofertelor.-Contul pentru GP la licitatii al Muninicipiului Arad deschis la Trezoreria Municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.Conform art. 86 alin. (6) /HG 925/2006 ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor?. Dovada constituirii GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte la data deschideri ofertelor. Ofertantii care vor constitui GP conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, vor completa un formularul anexat. AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. In cazul in care o eventuala contestatie va fi respinsa de CNSC canefondata, AC va retine contestatorului o parte din GP, cf. art. 278?1 alin (1)/OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.Echivalenta lei/valuta este cursul BNR din data publicarii anuntului de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA.- Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. - Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea. Acest formular va fi prezentat si de catre asociat sau tertul sustinator, daca este cazul.2. - Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006. Acest formular va fi prezentat si de catre asociat. Tertul sustinator va declara faptul ca nu se incadreaza in prevederile art.181 lit. a, c si d (daca este cazul).3- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta.4.- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura.5.- Se solicita completarea Declaratieiprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006. Formularul va fi prezentat inclusiv de asociat, subcontractant si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gheorghe Falca - Primar, Titiriga Catalin - Viceprimar, Bognar Levente Grigorie ? Viceprimar. CONSILIERI LOCALI: Mosneag Vasile Ovidiu, Cziszter Kalman Andras, Galis Florin, Maris Florin, Pistru Popa Simona Geanina, Rotaru Viorica Florica, Vlaicu-Hergane Traian-Ion, Rus Eugen Vasile, Dolha Ioan, Lupas Marin, Varga Glad Aurel, Ciupe Ionel, Gligor Teodor, Mihuta Tristan Gheorghe, Nicsanu Marcela Ana, Ardelean Lia, Cismasiu Mariana, Balcea Ovidiu Sergiu, Farcas Ioan, Ghilinta Gheorghe, Lazurca Adrian Catalin, Puie Ciprian - consilier juridic, Macra Claudia Anca ? Administrator Public. Comisia de evaluare: Faur Bogdan Ciprian, Belei Cristiana Alina, Adam Bezsnei Petru Stelian, Hategan Lucian membru de rezerva. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului prezentat copie. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului castigator i se va solicita prezentarea in original sau copie legalizata a Certificatului constatator. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in unul dintre codurile CAEN din certificatul emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta de mai sus se considera indeplinita daca se respecta prevederile anexei 2 a Ordinului ANRMAP nr. 509/2011.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale: Ofertantii vor completa si prezenta fisa de Informatii generale, continand inclusiv date referitoare la nivelul mediu al cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), medie care trebuie sa fie de minim 800.000 lei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cursul de schimb la care se determina echivalenta leu/alta valuta este cursul mediu anual comunicat de BNR dupa cum urmeaza: 2012 :1 euro= 4, 4560 lei2011:1 euro = 4, 4379 lei2010:1 euro = 4.2099 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantului i se solicita completarea Declaratiei privind lista principalelor contracte de servicii din ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor)., Experienta similara: Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au prestat servicii similare, in baza a cel mult 3 contracte, servicii similare a caror valoare cumulata sa fiede minim 400.000 lei fara TVA.Cursul de schimb la care se determina echivalenta leu/alta valuta este cursul mediu anual comunicat de BNR dupa cum urmeaza: 2013:1 euro = 4, 3375lei2012:1 euro = 4, 4560 lei2011:1 euro = 4, 4379 lei2010:1 euro = 4.2099 leiServiciile de proiectare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (contract, recomandare/proces verbal de predare documente) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca prestarile de servicii au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Informatii privind asociatiiOfertantul sau liderul Asociatiei va completa Lista cuprinzand asociatii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere.In cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatiilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa sementioneze ca toti asociatiiisi asuma raspunderea solidara pentru executarea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului., Informatii privind subcontractantii Informatii privind asigurarea calitatii prestarii serviciilor.Ofertantii vor prezenta documente emise de oganisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent , valabil cel putin pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asociatii, aceasta conditiie trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei, pentru partea pe care o va realiza in cadrul contractului. Nu se admit ofertanti/ofertanti asociati necertificati sau in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer