Achizitie publica - SF AMENAJARE TRECERE LA NIVEL CU LINIILE DE CALE FERATA - strada CAMPUL LINISTI
Detaliu pentru invitatia numarul 340825
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340825/11.12.2012
Denumire contract: SF AMENAJARE TRECERE LA NIVEL CU LINIILE DE CALE FERATA - strada CAMPUL LINISTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei nr.75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257/281850-283, fax: +40 257255818, persoana de contact: registratura generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, B-dul Revolutiei, nr. 75, cam. 13? Serviciul Intre?inere si Reparatii cai de Comunicatii Terestre
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SF AMENAJARE TRECERE LA NIVEL CU LINIILE DE CALE FERATA - strada CAMPUL LINISTI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor presta servicii de intocmire a documentatie a studiului de fezabilitateAMENAJARE TRECERE LA NIVEL CU LINIILE DE CALE FERATA - STRADA CAMPUL LINISTI
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare =1.500 lei.Perioada de valab.a garantiei pentru particip. =90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participarea: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea AC(art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009), sau Ordin de plata (vizat de banca) sau fila CEC.Contul pentru garantii de participare la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669. Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor?. AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care ladata si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garan?iei de buna execu?ie, daca sunt depuse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asocia?ilor, in cadrul unei oferte comune
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d) dinOUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul12D.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Falca Gheorghe - Primarul Municipiului Arad, dl. Levente Bognar ? viceprimar; dl. Titiriga Catalin ? viceprimar; dna Claudia Macra ? administrator public; dl. Petru Tamas ? director economic; dl. Ciprian Puie ? consilier juridic, dl. Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Vlaicu-Hergane Traian Ion, consilier local, dl. Ciupe Ionel, consilier local, dna. Pistru ? Popa Simona Geanina, consilier local, Lazurca Adrian ? Catalin, consilier local, Varga Glad ? Aurel, consilier local, Nicsanu Marcela ? Ana, consilier local, Farcas Ioan, consilier local, Cismasiu Mariana, consilier local, Maris Florin, consilier local, Gligor Teodor, consilier local, Ardelean Lia, consilier local, Lupas Marin, consilier local, Galis Florin, consilier local, Rus Eugen Vasile, consilier local, Mihuta Tristan Gheorghe, consilier local, Ghilinta Gheorghe, consilier local, Dolha Ioan, consilier local, Bilcea Ovidiu Sergiu, consilier local, Tautu Ioan, consilier local, Elena Portaru ? Director Executiv, Bogdan Faur- Presedintele Comisiei de evaluare, Silvia Carliciuc- Membru al Comisiei de evaluare, Gheorghe Tigan- Membru al Comisiei de evaluare, Adina Dudas- Membru al Comisiei de evaluare, Cristiana Belei- Membru al Comisiei de evaluare, Lucian Hategan- Membru de rezerva al Comisiei de evaluare, Iulian Morar - Membru de rezerva al Comisiei de evaluare5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizatasau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?- semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta conf.Ordin 314/12.10.2010, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana a).Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibilacertificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului);In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentruConformitate. b).Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.b) Toti operatori economici care vor participa la licitatie vor prezentaautorizatie/atestateAFER pentru lucrari de proiectare drumuri.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri medie anuala globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, de minim 160.000 lei, Formular B1.Cursul leu/euro este cursul valutar comunicat de catre BNR - www.bnr.ro.Cerinta poate fi indeplinita: - prin cumul, in cazul unei oferte comune; - integral de catre tertul sustinator. In cazul in care ofertantul opteaza pentru sustinerea financiara(se vor completa Form.34+ anexe, Form.12A, Form.12B(numai pt. situatiile prevazute la art.181, lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006) si Form.12D.), conform art 186 din OUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii cifrei de afaceri, situatie in careacesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea nu are caracterul unui IMM si nu se poate aplica art.16, alin. 2 din L346/2004
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane: Ofertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala (studii si calificare) a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii ? formular 12J.Ofertantul va asigura cel putin o presoana de specialitate pt. Proiectare lucrari de drumuri si cai ferate, inginer cu experienta in servicii similare. Pentru personalul minim solicitat se va prezenta CV- anexa 1 la formular 12J din care sa rezulte experienta in prestari de servicii similare, copii diplome inginer, certificari, etc. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumul.pt.toti OE semnatari ai acord.de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant(pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006(prin cumul)- formular 35 +anexe (daca este cazul)., Experienta similara: a)Decl.si lista princip.servicii prestate in ultimii 3 ani, raportat la data depunerii ofertelor stipulata in invitatia de participare, continand valori, perioade de prestare si beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti private- formular 12E.b) Pentru unul sau mai multe contracte similare(servicii proiectare drumuri sipoduri), a caror valoare cumulata sa fie de minim 80.600 lei, fara TVA, se va completa Form.ES la care se vor anexa certificate/ recomandari /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi op.ec.cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul). Se poate opta pentru indeplinirea cerintei de catre un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006, caz in care acesta va indeplini cerinta integral. Form.35 + anexe + doc.care sa demonstree ca indeplineste, Informatii privind subcontractantii- daca este cazul Declaratia si Lista cu subcontr.-Formular 12G si Acordurile de subcontractare-Formular15;Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;
-datele de recunoastere a subcontr.propusi. Formularul 12D -Declaratia pe propria raspundere, in temeiul art. 69¹ dinOUG 34/2006. In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr.ofertantul castigator areobligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica, Informatii privind asociatii- daca este cazulAcordul de asociere- Formular 14.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici -Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Liderul va reprezenta asocierea in raporturile cu Municipiul Arad, atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. Informatii privind asociatii- daca este cazul Acordul de asociere- Formular 14.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici -Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Liderul va reprezenta asocierea in raporturile cu Municipiul Arad, atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent, pentru prestatia de servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor stipulate in invitatia de participare .Se vor prezenta copie certificat ISO 9001/echivalent. In cazulunei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatul mentionat, pentru partea din contract pe care o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact dna. Silvia Carliciuc
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 15:16