Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SF, cerere de finantare si PT pentru reabilitare, consolidare si extindere Scoala B.P.Hasdeu Campina


Detaliu pentru invitatia numarul 209100
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL CAMPINA
Cod de identificare fiscala: RO2843272
Adresa: BDUL CULTURII, NR.18, Campina
Telefon: 0244-336134
Fax: 0244-371458
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SF, cerere de finantare si PT pentru reabilitare, consolidare si extindere Scoala B.P.Hasdeu Campina
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Studiu de fezabilitate, consultanta, cerere de finantare pentru accesarea fondurilor structurale si proiect tehnic pentru reabilitarea, consolidarea si extinderea Scolii cu clasele I-VIII B.P.Hasdeu din Campina
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 29.05.2009 13:01)
Data publicarii: 18.05.2009 15:38
Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Campina, bdul Culturii, nr.18 , jud.Prahova
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Campina, bdul Culturii, nr.18 , jud.Prahova
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 310, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl.privind eligibilitatea, decl.privind neincadrarea in art.181, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de ORC, certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale si la bugetul de stat, informatii generale, rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, inclusiv bilanturile contabile, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 900.000 lei, lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, decl.privind utilaje, decl.privind personalul, ISO 9001/2000, experienta similara-cel putin un contract similar in valoare de min.300.000 lei
direct SEAP
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer