Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SF/ DALI Reabilitare retele alimentare cu apa si canalizare,reabilitare/inlocuire rezervor Parc


Detaliu pentru invitatia numarul 303259
Autoritate contractanta
PRIMARIA ORASULUI AZUGA
Cod de identificare fiscala: 2843850
Adresa: STR.VICTORIEI NR.61, Azuga
Telefon: 0244 326300, 0244 326720
Fax: 0244 326330
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SF/ DALIReabilitare retele alimentare cu apa si canalizare, reabilitare/inlocuire rezervor Parc
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: servicii proiectare
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.07.2011 16:44
Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria orasului Azuga, str.Victoriei nr.61 , oras Azuga, cod postal 105100, jud.Prahova
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei orasului Azuga, str.Victoriei nr.61 , oras azuga, jud.Prahova
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 98, 260 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratie eligibilitate, declaratie neincadrare in art.181, certificate plata taxe si impozite locale si bugetul de stat, certificat participare la procedura cu oferta independenta, certificat constatator, certificat CUI, bilanturi contabile pe ultimii 3 ani, fisa informatii generale , cifra de afaceri (media pe ultimii 3 ani ) mai mare de 180000 lei, exoerienta similara unul sau mai multe contracte similare in ultimii 3 ani cu valoare mai mare de 95000 lei, lista echipamente, personal, CV-uri personal cheie - minim 1 persoana autorizata MMP, 1 persoana atestat ANCPI, 1 expert tehnic atestat, certificat ISO 9001 sau echivalent, certificat ISO 14001 sau echivalent
- accesibila in SEAP- garantie de participare 1800 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer