Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - S.F., D.T.A.C., P.T.+D.E. AMENAJARE TABERE SCOLARE DAMBUL MORII SI COLONIA 1 SI COLONIA 2 TIMISUL DE SUS


Detaliu pentru invitatia numarul 339888
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 339888/22.11.2012
Denumire contract: S.F., D.T.A.C., P.T.+D.E. AMENAJARE TABERE SCOLARE DAMBUL MORII SI COLONIA 1 SI COLONIA 2 TIMISUL DE SUS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: MUNICIPIUL BRASOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BD. EROILOR NR.8, Brasov, sala de consiliu din cadrul Primariei Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: S.F., D.T.A.C., P.T.+D.E. AMENAJARE TABERE SCOLARE DAMBUL MORII SI COLONIA 1 SI COLONIA 2 TIMISUL DE SUS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: S.F., D.T.A.C., P.T.+D.E. AMENAJARE TABERE SCOLARE DAMBUL MORII SI COLONIA 1 SI COLONIA 2 TIMISUL DE SUS: - studiu de fezabilitate (inclusiv documentatie pentru certificat de urbanism, studii de teren pentru fiecare amplasament corelate cu specificul fiecarui obiectiv de investitie ce va fi realizat pe respectiva locatie, documentatii pentru obtinerea avizelor), conform cu prevederile HG 28/2008 cu modificarile si completarile ulterioare;
- proiect tehnic;
- detaliile de executie;
- documentatie pentru obtinere avize si acorduri mentionate prin certificatul de urbanism, inclusiv expertiza tehnica;
- documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire (DTAC);
- documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor (DTOE).
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 262, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 5240 lei sau 2620 lei pentru IMM-prin completarea Formularului 1, constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, , valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor Mici si Mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa Formularul nr. 1. In cazul in care CNSC va respinge ca nefondata o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 2620 lei, conform art.278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
IN VALOARE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA- se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. -Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 -Formularul nr.2 .Aceasta trebuie prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul .2.Declaratie pe proprie rasundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 formular 3. Documentele solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit c ^1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator , daca este cazul .3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta4 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5 Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr. 116. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.6.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formular 3BInformatii despre persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Primar George ScripcaruViceprimar: Adrian AtomeiViceprimar: Razvan PopaAdministrator: Gantz Miklos SandorSecretar: Nicolae ParaschivDirector Executiv Attila RadnotiDirector Executiv Adjunct - D-na Liliana HorgaSef Serviciu Achizitii Publice - D-ra Isabella MarasescuSef Serviciu Contabilitate - D-na Claudia RaduSerf Serviciu Buget : D-na Maria OpreaSef Birou Contencios - D-na Valeria MavrodinSef Serviciu Autorizari Constructii: D-na Maria Dumitrescu, Inspector Laurentiu Cazanescu, Mihaela VladLISTA CONSILIERI LOCALI: 1.BORICEANU MIRCEA2.BRAUN WERNER3.BUCUR CIPRIAN IONUT4.CHIRICHES ANDREI - CIPRIAN5.DURBACA ALEXANDRINA - ADINA6.DUTU TUDOR ALEXANDRU7.CHIFU SERGIU - MARIAN8.GHIRDA MIHAI - IOAN9.IONESCU LUCIAN10.KRAILA VASILE11.LEONTE CATALIN12.LUPU LIVIU13.MACEDONSCHI CRISTIAN14.MARA IULIAN15.MARTIN VASILE - EMIL16.MIHAI COSTEL17.OPRICA FLORENTIN - ADRIAN18.PUSCARIU RADU - IOAN19.SARGHIE OVIDIU20.SIMION MARIA - ANTONELA21.SZENTE LADISLAU22.TARBA MIHAIL23.TEODORESCU FLORIN - COSTEL24.TOP - FERGHETE CARMEN - FLORIANA25.TORO TAMASIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Acest formular va fi prezentat atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010-completarea si prezentarea Formularului 11. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru a fi valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.Pentru persoane juridice sau fizice straine ofertantul trebuie sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. In acest sens se vor depune documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private, Experienta similara - se demonstreaza prin prezentarea a cel putin un contract de prestari servicii/ document/ proces verbal in ultimii 3 ani cu obiect similar;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, prin descarcarea documentatiei de atribuire direct din SEAP, utilizand programul gratuit ShellSAFE verify
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer