Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SF si documentatii pentru obtinerea avizelor ptr. reab.cartier Tarnava II, Plopilor si D-vei


Detaliu pentru invitatia numarul 130235
Autoritate contractanta
Municipiul Sighisoara
Cod de identificare fiscala: 5669309
Adresa: Muzeului nr.7, Sighisoara
Telefon: 0265771280
Fax: 0265771278
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SF si documentatii pentru obtinerea avizelor ptr. reab.cartier Tarnava II, Plopilor si D-vei
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Studiu de fezabilitatesi documentatii pentru obtinerea avizelorpentru Reabilitare cartier Tarnava II, Plopilor si Dumbravei, in Municipiul Sighisoara
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 07.04.2008 13:45
Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Muzeului nr.7Loc. Sighisoaratel. 0265/771280fax. 0265/771264
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Muzeului nr. 7Loc. Sighisoara, jud. MuresCod 545400
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligib ? form.BDecl. privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 ?Form. CCertif. Constatatoremis de O.R.C. cu cel mult 30 de zile înaintea datei limita de depunere a ofertelor (original).Lista cuprinzând subcontr., însotita si de acordurile de subcontractare; subcontr. care urmeaza sa îndepl. mai mult de 10% (în exprimare valorica) din contr. de achizitie publica- form. D.Lista principalelor contracte încheiate în ultimii 3 ani-form.E.Decl. care contine inf. privind nr. pers. angajat la data deschiderii ofertei, asig. cu personal de spec. (arhitect sau urbanist cu drept de semnatura), nr. si pregatirea cadrelor de conducere, precum si pers. resp. direct de îndepl. contr. (se mentioneaza numele pers. responsabile). Decl. va fi însotita de C.V.-ul pers. se specialitate care va avea rol esential în îndepl. contr.
De la casieria institutieiContravaloarea documentatiei 50 leiPersoana de contact: Voina Mihaela
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer