Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Siguranta rutiera ? instalare indicatoare rutiere pe drumul judetean DJ142C Coroisinmartin ? Zagar ? Viisoara ? lim.jud. Sibiu din judetul Mures?


Detaliu pentru invitatia numarul 334562
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JudetulMures
Numar invitatie: 334562/30.08.2012
Denumire contract: ?Siguranta rutiera ? instalare indicatoare rutiere pe drumul judetean DJ142C Coroisinmartin ? Zagar ? Viisoara ? lim.jud. Sibiu din judetul Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetulMuresCod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0265-263211, Fax: 0265-268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211, fax: +40 265268718, persoana de contact: Gorea Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Mures, Tg. Mures, str. Primariei nr.2, etaj 2, cam 125
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Siguranta rutiera ? instalare indicatoare rutiere pe drumul judetean DJ142C Coroisinmartin ? Zagar ? Viisoara ? lim.jud. Sibiu din judetul Mures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Siguranta rutiera ? instalare indicatoare rutiere pe drumul judetean DJ142C Coroisinmartin ? Zagar ? Viisoara ? lim.jud. Sibiu din judetul Mures?- confectionarea, transportul si montarea a 350 buc. indicatoare rutiere pe DJ142C
II.1.6) CPV: 45233290-8 - Instalare de indicatoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 193 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul1.482 lei.2. Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe o perioada de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor si va fi emisa in favoarea Aut.Contract., pentru suma specificata3. Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Instrumentul de garantare va contine cel putin informatiile cuprinse in Formularul 6 ;
- virament bancar in contul Aut. Contract. nr. RO11TREZ4765006XXX000224 deschis la Trezoreria Municipiului Tirgu-Mures, cod fiscal 4322980. Pentru aceasta se va prezenta O.P. confirmat de catre banca emitenta, pana la data deschiderea ofertelor.Nota: 1. Instrumentul de garantare financiara va fi prezentat in original, separat, nefiind inclus in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.2. Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune Scrisoarea de garantie bancara /instrument de garantare sau dupa caz, O.P. insotite de Formularul 7.3. Aut. Contract. poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.4. Aut. Contract. solicita ca in instrumentul de garantare financiara sa fie cuprinse prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, precum si prevederile art. 87 alin. 1, lit. a), b) si c) din HG 925/2005, cu modificarile si completarile ulterioare. In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre C.N.S.C., Aut. Contract. va retine din garantia de participare suma de 741 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 10% din pretul contractului fara T.V.A.Pentru ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) Cuantumul este de 5% din pretul contractului fara T.V.AModul de constituire : Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Termenul de valabilitate a garantiei de buna executie trebuie sa acopere perioada de derulare a contractului de lucrari (inclusiv perioada de notificare a defectelor), respectiv 38 de luni.Modul de restituire a garantiei de buna executie va fi in conformitate cu prevederile art. 92 alin. 4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata in limba romana. Traducerea trebuie facuta de catre un traducator autorizat, a carui semnatura trebuie legalizata de un notar public.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea, Formular 1 din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular 2 din Sectiunea Formulare.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006.Nota: Operatorul economic, persoana juridica straina, pentru a demonstra ca nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, poate prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de catre autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritateacontractantaaccepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul incertitudinii cu privire la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaconf. Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010Completarea, semnarea si prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 3 din Sectiunea FormulareCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Formular 9 din Sectiunea Formulare.Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepresedin?i: Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului; Viorel Iosib, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Bataga Valer, Directorul Directiei Dezvoltare Regionala Implementare proiecte; Suciu Calin, sef serviciu Dezvoltare Regionala; Genica Nemes, sef serviciu Juridic; Marginean Alin Ioan contabil sef; Stan Sorin consilier, D.D.R.I.P.;Serban Maria consilier, D.D.R.I.P.; Gorea Mihaela consilier, D.T.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre , Vicepresedinti: Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke si consilierii judeteni, respectiv urmatoarele persoane: Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Chirtes Ioan Cristian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Iacob Letitia, Ilyes-To;th Alexandru, Kelemen Attila-Marton, Mora Akos Daniel, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ioan, Urcan Ionas Florin.Nota: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, Formular 9 din Sectiunea Formulare se completeaza si de catre eventualii subcontractanti/asociati. Cerinta nr. 1Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice / fizice romaneCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice / fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentele in original / copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Informatii privind asociatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratis de pe SEAP (site-ul www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer