Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SIGURANTA RUTIERA.INDICATOARE RUTIERE DRUMURI JUDETENE-2012, JUDETUL GALATI


Detaliu pentru invitatia numarul 323467
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL GALATI
Numar invitatie: 323467/04.04.2012
Denumire contract: SIGURANTA RUTIERA.INDICATOARE RUTIERE DRUMURI JUDETENE-2012, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GALATICod fiscal: 3127476, Adresa: StradaEroilor 7, Galati, Telefon: 0236468060, Fax: 0236468060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: StradaEroilor 7, Galati, Romania, cod postal: 800119, telefon: +40 236468060, fax: +40 236468060, persoana de contact: PAULA ELENA SIMION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Galati, str. Domneasca nr. 56 bloc Cristal et.1 - licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SIGURANTA RUTIERA.INDICATOARE RUTIERE DRUMURI JUDETENE-2012, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Instalare de indicatoare rutiere pe drumurile judetene Judetul Galati conform Proiectului tehnic atasat in vederea asigurarii sigurantei traficului rutier.
II.1.6) CPV: 45233290-8 - Instalare de indicatoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 078 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3.000 lei;Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Forma de constituire: conform prevederilor art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa preveda ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art.86, alin.(3), lit.b) din H.G. nr. 925/2006. Pentruscrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de Formular 10, anexat Fisei de date. Pentru virament bancar se va utiliza contul: RO25TREZ3065006XXX000230 deschis la Trezoreria Galati, cod fiscal: 3127476. In aceasta situatie, suma aferenta garantiei de participare trebuie sa se afle in contul autoritatii contractante la momentul deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Dovada constituiriigarantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Investitii, licitatii si urmariri contracte, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.In cazul IMM cuant.GP este red.cu 50% si prez.oblig.decl.pe propria raspund.privind incadr.ca IMM
Garantie de buna executie
Garan.acord.lucr.-12 luni incepand cu data finaliz. remed.impuse de recep. la term.lucr.si se incheie la data recep.finale.Cuant.GBE-5%.Modul de constituire : GBE se constit. printr-un instr.de garantare emis de o soc. Banc./soc.de asig, in termen de 7zile de la semn.contr; retineri succesive din sume datorate pt. fact.partiale;
-contr.-ul are oblig.de a desch.un cont la dispoz.AC, la Trez. in conf. cu HG 1045/2011si depune o suma initiala de min.0, 5% din pretul contr., dupa semn.contr.Pe parcursul derularii contr, AC urmeaza sa alim.contul prin ret.succesive din fact.Modul de restit.a garan: AC.are oblig.de a elibera/restitui GBE.astfel: 70% din val.garan, in 14zile de la data inch.p-v receptie la term.lucr., daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.;restul de 30% din val.GBE, la exp.per.de garan.a lucr.exec., pe baza pv recep.finala.In cazul IMM cuant.GBE este red.cu 50% si prez.oblig.decl.pe propria raspund.privind incadr.ca IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006.Completare Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea)(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr.2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completarea formularului Declaratie 12B-Prezentare certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, inclusiv pentru punctele de lucru- formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)-Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat-formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr. 3-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale petru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1*) (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea deindeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sauafini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art.69.1*) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Presedinte Consiliul Judetului Galati-Chebac Eugen, Directia Economie si Finante-Mihalcea Lucean, Directia Tehnica - Simion Paula, Tudorache Petre, Serviciul contencios si probleme juridice Simona Bejan, Control Financiar Preventiv- Carmen Chirnoaga, consilieri serviciul licitatii: Dragus Daniela, Graur Camelia, Macri Nicoleta, Ilie Andreea, compartiment specialitate drumuri si poduri: Comsa Eleonora.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie) Cerinta nr. 1-Persoane juridice romane-obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achizitiei publice-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii;Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul RegistruluiComertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in copie conform cu originalul. (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular in situatia in care obiectul asocierii impune acest certificat)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri globala va fi egala sau mai mare decat 320.000 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada finalizarii in ultimii 5 ani(perioada considerata de la data semnarii contractului de lucrari) unui contract de lucrari similare a carui valoare sa fie minim de 160.000 lei fara TVA pentru executantul de lucrari., Informatii referitoare la dotari tehniceAsigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarea dotare tehnica (proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozi?ie): autocamion, autobetoniera., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiAsigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de executie lucrari.-responsabil tehnic cu executia, cu atestat in domeniul lucrarii ceurmeaza sa fie executata, angajat al ofertantului/contract deprestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate peperioada derularii contractului, -responsabil cu controlul calitatii -angajat al ofertantului/contractde prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitatepe perioada derularii contractuluiPentru personalul de specialitate care va participa la indeplinireacontractului se vor atasa CV-uri, copii dupaatestatele/diplomele/decizia de numire in functie, valabile la datadeschiderii ofertelor si copii conform cu originalul dupaangajamentul de participare.(in cazul unei asocieri conditia este indeplinita prin cumul ), Informatii privind subcontractantii-daca este cazul, Informatii privind asociatii-daca este cazul Standarde de asigurarea calitatiiISO 9001/2008 sau echivalent-copie., Standarde de protectia mediuluiISO 14001/2005 sau echivalent-copie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer