Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sigurante medie tensiune tip FIM, 7,2 Kv, cu percutor;Covor cauciuc electroizolant


Detaliu pentru invitatia numarul 355001
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 355001/23.10.2013
Denumire contract: Sigurante medie tensiune tip FIM, 7, 2 Kv, cu percutor;Covor cauciuc electroizolant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Energeticianului, nr. 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 253372556-6305, fax: +40 253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Electrocentrale Rovinari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sigurante medie tensiune tip FIM, 7, 2 Kv, cu percutor;Covor cauciuc electroizolant
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: « Sigurante medie tensiune tip FIM, 7, 2 Kv, cu percutor »; « Covor cauciuc electroizolant ».
II.1.6) CPV: 31681400-7 - Componente electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 32, 817 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot in cuantumul prezentat in Anexa B, in lei sau in valuta. Echivalentul in valuta se va determina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR, din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 90 zilecalendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare conform HG 925/2006 in vigoare, art.86. De asemenea garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieriaSUCURSALA ELECTROCENTRALE Rovinari, a unui ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta. In cazul constituirii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente a insera in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006. Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.Garantia de participare emisa in alta limba, decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituie al G.B.E, conform HG925/2006, art. 90. In cazul constituirii prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui, conform art. 92 alin. 1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de cel mult 14 zile de la data intocmirii Procesului Verbal de receptie.In cadrul ofertei (formularul 2) se va mentiona obligatoriu modul de constituire a GBE.Ofertantii care fac dovada ca sunt IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legategarantia de buna executie, conform Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea declaratiei conform Formular A (inclusiv tert sustinator)Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Prezentarea declaratiei conform Formular B (inclusiv tert sustinator)Incadrarea in una din situatiileprevazutede art. 181din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul tertului sustinator declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 se refera doar la lit. a), c1) si d), conform art. 186 alin.(2) si art. 190 alin. (2) din OUG nr.34/2006.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹.Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 , conform Formular C.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaPersoanele cu functii de decizie implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director S.E. Rovinari: Pisc IonDirector tehnic: Chirca IosifDirector Economic: Vilceanu Adriana MirelaDirector Achizitii: Chirca DeliaPersoane care semneaza/aproba documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de achizitie: Bujor Cristina, Teiu Sorin, Grigorescu Ion, Bratuianu Preda, Dumitrescu Filimon, Varga Francisco, Stefanescu Raymond, Mihaescu Gheorghe.4.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta- Formularul D. 1. Persoane juridice /fizice romane - Certificatul constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru confirmare documentul in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2. Persoane juridice /fizice straine - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ? Completare Fisa de informatii generale - formularE.Formular E - Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de cel putin : - 30.000, 00 lei pentru ofertantii lotului nr. 1;
- 31.000, 00 lei pentru ofertantii lotului nr. 2.Pentru echivalenta lei/valuta ( euro sau orice alta valuta in afara de euro ) se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta(euro sau orice alta valuta in afara de euro)comunicat de BNR pentru anii: 2010; 2011 si 2012.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM sumele se reduc cu 50%.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular F - Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, din care sa reiese ca a mailivrat produsele solicitate sau similare celor solicitate a caror valoare cumulata sa fie de cel putin: - 14.000, 00 lei, pentru ofertantii lotului nr. 1;
- 15.000, 00 lei, pentru ofertantii lotului nr. 2.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Certificare ISO ? Sistemul de management al calitatii, in conformitate cu standardul SR - EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent .In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2013 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer