Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SISE MN ? SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE PENTRU AUTOMACARALE HTA-7t SI HTA-18t


Detaliu pentru invitatia numarul 349088
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Numar invitatie: 349088/25.06.2013
Denumire contract: SISE MN ? SERVICII DE REPARATIISI INTRETINERE PENTRU AUTOMACARALE HTA-7t SI HTA-18t
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.Cod fiscal: R17329505, Adresa: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Bucuresti, Telefon: +40 213065002, Fax: +40 213065004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SISE Muntenia Nord, str. Andrei Muresanu, nr. 58, Ploiesti, Romania, cod postal: 100379, telefon: +40 372440396, fax: +40 372440304, persoana de contact: Serv.Achiziti, Aprovizionare, Depozite ,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SISE Muntenia Nord, str. Andrei Muresanu, nr. 58, Ploiesti, Romania, cod postal: 100379
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISE MN ? SERVICII DE REPARATIISI INTRETINERE PENTRU AUTOMACARALE HTA-7t SI HTA-18t
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRESTARI SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE AUTOMACARALE HTA-7t SI HTA-18t
II.1.6) CPV: 50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 503 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de particip.este de 3.690, 06 lei.Perioada de valabilitate: cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia se exprima in lei si poate fi constituita astfel: a) cu OP in contul aut.contract. SISE Muntenia Nord- RO38RNCB0205044267210001, deschis la BCR Ploiesti, sau fila CEC. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.b) Scrisoarea de garantie bancara pentru participare la licitatie/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care operatorii economici participanti aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei, aceasta va fi conform modelului din sectiunea Formulare.c) in numerar la casieria unitatii;Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, si anume: declaratie in conf. cu Anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in moneda Euro se va face la cursul de schimb RON/EURO comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006, respectiv: 1.845, 03 lei.Modalitatea de restituire a garantiei de participare-conf. art. 88 din HGR nr.925/2006, in baza cererii depuse de catre ofertant la sediul autoritatii contractante.Datele de identificare ale SISE ELECTRICA MUNTENIA NORD sunt: CIF RO17329505 si J40/4454/2005.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% conf. Legii 346/2004. Modalitatea de constituire este conf. art. 90 din HG 925/2006. Modalitatea de restituire este conform art. 92 din HG 925/2006Prestatorul are obligatia de a deschide contul de garantie de buna executie a contractului in perioada convenita in contract. Achizitorul are obligatia de a elibera garantia pentru participare si de a emite ordinul de incepere a contractului numai dupa ce prestatorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie. Garantia se constituie in lei, astfel: - prestatorul va deschide un cont la dispozitia achizitorului, in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului, cont in care se va vira garantia de buna executie;
- garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din valoarea fara TVA a facturilor prezentate de catre prestator la plata.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru prestatorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.Garantia de buna executie se restituie la 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contract, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Garantia de buna executie se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare - in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. - in original;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu modelul din Sectiunea Formulare - in original;Nota. Persoanele cu functii de decizie din cadrul aut. contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea sau finalizarea procedurii de atribuire sunt: Deliu Alexandru - Director; RusuIoan - Director Tehnic ; Dima Viorica-Sef Serv. Achizitii, Aprovizionare, Depozite; Paraschiv Georgeta - Serv. Achizitii, Aprovizionare, Depozite .Atentie: Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69 ind.1, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.4. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita conform modelului din sectiuneaFormulare, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul", emis, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul trebuie sa contina date reale si actuale la data limita de depunere a ofertei.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie certificata "conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct1. Ofertantul va prezenta Autorizatia ISCIR pentru servicii de reparatie si intretinere automacarale, conform prescriptie tehnica ISCIR, R1-2010, valabila la data termenului limita de depunere a ofertelor ? in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent. In cazul unei asocieri, conditia se considera indeplinita daca oricare dintre membrii asocierii, prezinta acest certificat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer