Achizitie publica - SISE TN Betoane gata de turnare AISE Cluj.
Detaliu pentru invitatia numarul 346911
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346911/20.05.2013
Denumire contract: SISE TN Betoane gata de turnare AISE Cluj.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.Cod fiscal: R17329505, Adresa: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Bucuresti, Telefon: +40 213065002, Fax: +40 213065004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SISE Transilvania Nord-AISE Cluj str. Taberei nr 20, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400512, telefon: +40 372640400, fax: +40 372640401, persoana de contact: Birou Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SISE Transilvania Nord-AISE Cluj str. Taberei nr 20, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400512, telefon: +40 372640400, fax: +40 372640401, persoana de contact: Birou Comercial
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISE TN Betoane gata de turnare AISE Cluj.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de betoane gata de turnare in zonele limitrofe localitatilor: lotul 1 Cluj Napocalotul 2 Turdalotul 3 Dej
II.1.6) CPV: 44114100-3 - Beton gata de turnare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 381.82 - 106, 319.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 950 lei(475 lei pt. IMM-uri) pentru lotul 1, de 820 lei (410 lei pt. IMM-uri) pentru lotul 2 side 200 lei (100 lei pt. IMM-uri) pentru lotul 3. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: Se va constitui prin virament bancar sau prinntr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Contul autoritatii contractante este RO92RNCB0106026028930017 deschis la BCR Cluj. Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de curs BNR valabil cu 6 zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea - se completeaza Formularul A din sectiunea Formulare -in original2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizat- Formular B din Sectiunea Formulare - in original. 3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat, si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, ,Conform cu originalul??.4.Certificat privind plata taxelor locale, - eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, ,Conform cu originalul??.Nota* Pentru a fi valabile, din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in carese depun ofertele. Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetele locale vor fi respinse conform art. 36, alin.1, lit. b)din HG 925/2006 actualizata.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. A1 din Sectiunea Formulare6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP - Formularul A2 din sectiunea FormulareObservatii: Asociatii vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69, 180-eligibilitate, 181 din OUG.34/2006Tertii sustinatori vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69, 180, 181 lit.a), lit c^1), si litera d)din OUG 34/2006Subcontractantii vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1Nota: Persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu aceasta procedura de atribuire sunt: Director: Marius Hrab, Sef Sectie Productie: Marius Mircea Muresan, Sef Birou Comercial: Teodor Rusu, Inginer Birou Comercial: Mircea Jucan, Sef Serviciu Comercial SISE: Cosmin Hedesiu. 1.Certificat constatator, in copie nelegalizata emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: - domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Persoane juridice /fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent. In cazul unei asocieri, conditia se considera indeplinita daca oricare dintre membrii asocierii, prezinta acest certificat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 08:32