Achizitie publica - SISE TS - ACHIZITIE DE TRANSFORMATOR CREERE NUL SI BOBINA DE STINGERE CU REGLAJ CONTINUU
Detaliu pentru invitatia numarul 336421
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336421/01.10.2012
Denumire contract: SISE TS - ACHIZITIE DE TRANSFORMATORCREERENUL SIBOBINADESTINGERE CUREGLAJCONTINUU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.Cod fiscal: R17329505, Adresa: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Bucuresti, Telefon: 021/3065110, Fax: 021/3065104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 13 Decembrie nr 17A, Brasov, Romania, cod postal: 500199, telefon: +40 268305598, fax: +40 268305504, persoana de contact: BirouAchizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 13 Decembrie nr 17A, Brasov, Romania, cod postal: 500199, telefon: +40 268305598, fax: +40 268305504, persoana de contact: BirouAchizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISE TS - ACHIZITIE DE TRANSFORMATORCREERENUL SIBOBINADESTINGERE CUREGLAJCONTINUU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitietransformatorcreerenul1200 kVA, 20/0, 4kV sibobinade stingere cureglajcontinuu 100A, 1000kVA
II.1.6) CPV: 31171000-5 - Transformatoare cu dielectric lichid (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei 10.000, 00 lei(IMM- uri valoarea garantiei 5.000 lei).Per.de valab.a garant.pt particip.: cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante - RO 76 RNCB 0053 0187 5600 1092 deschis la BCRBrasov, sau RO 97 BRDE 080S V758 3841 0800 deschis la BRD Brasov, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii gar. de part. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.b) Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care op. ec. participanti, aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei, aceasta va fi conform modelului din sectiunea Formulare.In conformitate cu art.278 ind.1, alin. (1), lit. b) din OUG nr.34/2006, se va retine garant de participare in cuantum de 4280, 00 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu modelul din Sectiunea Formulare- in original;Nota. Persoanele cu functii de decizie din cadrul aut. contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea su finalizarea procedurii de atribuire sunt: Sorin Abagiu - Director General; Vlad Vatafu - Director Comercial; Mihaela Hosu -Sef Serv. Achizitii - Aprovizionare; Nicoleta Turcea - Sef Birou Achizitii; Cecilia Palade - Referent de specialitate Birou Achizitii; Maria Balogh - Economist Serv. Achizitii - Aprovizionare.Atentie: Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.4.Declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul legal, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, atat catre bugetul de stat, cat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) si catre bugetul local, in original.Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.5. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita conform modelului din sectiunea Formulare, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Nota : In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc a optat pentru depunerea certificatului in copie, acesta va transmite la cererea autoritatii contractante, certificatul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea unei recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar. Prin informatiile furnizate ofertantul trebuie sa faca dovada furnizarii de produse similare in valoare egala sau mai mare decat: 250.000, 00 lei, respectiv 55.697 euro. In vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi.Nota: in cazul in care, contractele sunt incheiate in alta moneda, pentruconversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., b) descrierisisaufotografii a) documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent. In cazul unei asocieri, conditia se consideraindeplinita daca oricare dintre membrii asocierii, prezinta acest certificat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau autoritatecontractanta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 13:17