Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SISE TS - Achizitie diverse echipamente pentru protectia muncii


Detaliu pentru invitatia numarul 317589
Autoritate contractanta
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Cod de identificare fiscala: R17329505
Adresa: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Bucuresti
Telefon: 021/3065110
Fax: 021/3065104
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SISE TS - Achizitie diverse echipamente pentru protectia muncii
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39300000-5 - Diverse echipamente (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare diverse echipamente pentru protectia muncii
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.11.2011 09:04
Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SISE Electrica Transilvania Sud, Brasov - str. 13 Decembrie nr.17A.
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SISE Electrica Transilvania Sud, Brasov - str. 13 Decembrie nr.17A, etaj. 1
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 200, 770 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Situatia personala a ofertantului. Se vor prezenta: a) Declaratie privind eligibilitatea; b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006; c) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ dinOUG 34/2006; d)Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul local; e)Certificat de participare cu oferta independenta2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Se va prezenta Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial; 3. Capacitatea tehnica si profesionala. Se vor prezenta: a) Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani, care trebuie sa fie in valoare egala sau mai mare decat valorile: LOT 1 - 3.120 lei; LOT 2 - 29.678 lei si LOT 3 -68.000 lei; b) Certificate de conformitate; c) Descrieri si fotografii.
SEAP sau sediul autoritatii contractante, informatii la tel. 0268.30.55.98, persoana de contact: Mihaela HOSU.Garantie de participare solicitata LOT 1- 140, 40 lei, LOT 2- 1.155 lei, LOT 3- 2.720 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer